Page 1 of 1

vyfukove zvody R5 GTE 1,7 69kW nerezove - SURNE

Posted: Thu Dec 04, 2008 7:59 am
by duri_svk
Kupim vyfukove zvody na R5 GTE 69kW nerezove - SURNE !!!
Takto nejak by mali vyzerat:
http://img2.rajce.idnes.cz/d2/1/1021/10 ... C00610.JPG

Popozerajte v garazi, urcite sa Vam tam jedny povalujuuuu.
Dakujem

Posted: Thu Dec 04, 2008 12:07 pm
by Mondrejka
No to bude drahe , myslim ze treba oslovit skorej nejake strojarske firmy ohladne vyroby, alebo firmy specializujuce sa na vyfuky ako AMA Modra, Dodotuning Budmerice, D&K Auto Praha CR, a ine je ich dost, cim mensia firma tym to byva lacnejsie, viacmenej na to staci mat par komponentov, ohybacku rur, plazmovy alebo laserovy rezac riadeny pocitacom, zvaracku a je to hotove.

Inak myslim ze tu pasku na omotanie by som Ti vedel dat kontakt na cloveka co ju predava v Samorine. Ale aj ta je pekne draha.
Na mojej 5-ke som tiez mal nerezove (potrubie aj vyfuk az dozadu) ale to dal robit este majitel predo mnou a neviem sa s nim kontaktovat lebo zmenil cislo a nove neviem najst asi je tajny. Ale treba zaroven povedat ze to pekne otazelo a bolo treba dorobit este 3 silentbloky, nakolko tie povodne boli slabe a trhali sa kym ic tam nebolo dost.

Posted: Thu Dec 04, 2008 5:00 pm
by Mario Horak
Tak ako píše Maťo, nerezové asi nezoženieš. Ani tie na obrázku nie sú nerezové. Zato sériové by sa mohlo podariť za prijateľnú cenu zo šrotu. Tieto motory boli v 5, 19 aj 21.

Posted: Thu Dec 04, 2008 6:49 pm
by Anarki
To isté som mu napísal na RCČR ale akurát sa na mňa nahneval že mu robím Offtopic :D

Kamarát, vykašli sa na to, ak nejazdíš nejakú závodnú skupinu alebo amatérsku rallye tak to nevyužiješ, akurát ti auto bude chlípať viacej a po novom roku nielenže nespravíš emisnú ale aj niekde zaplatíš mastnú pokutu.

Ak to so svojím autom myslíš vážne, kontaktuj firmu AMA a daj si urobiť celý výfuk na mieru, potom to bude mať zmysel (aj želané zvýšenie výkonu).

Posted: Thu Dec 04, 2008 11:11 pm
by duri_svk
Nazdar chlapi. Sry ak to vyznelo ze som sa nahneval alebo tak nejak. Proste berte to tak ze som reagoval s prace a priznam sa ze som nemal zrovna dobry den v praci. Este raz sa za to ospravelnujem !
K tomu vyfuku. Na tom sa uz pracuje. Ostatne casti vyfuku nie su az taky problem akurat s tymito zvodami sa mi doticny nechce poplat pac je to asi najzlozitejsia cast vyfuku. Preto skuram kupit uz nejaku hotovku.
Diik

Posted: Fri Dec 05, 2008 7:48 am
by Mondrejka
No ja by som to nevidel ako problem, tie okuliare (prirubu) co idu na hlavu valcov Ti vypali hocijaka strojarska firma a ohnut par trubiek tiez nie je problem a urobit nejaku spojku tiez nie, proste asi najlacnejsie bude to bude nechat vyrobit nejakemu sikovnemu strojnikovi. Druha moznost je kupit nieco podobne z ineho auta co aspon trocha pasuje a len sa to prisposobi, pokial viem tak miesta je za motorom dost tak by nemal byt problem tam nieco vyrobit.

Posted: Fri Dec 05, 2008 8:48 am
by jozo-ke
zase to nieje len tak poohýbať nejaké trubky...každá musí mať rovnakú dĺžku aj priemer aby to malo účinok.Ked tak od AMA,ale na Renault5.cz fóre jeden chlapík tuším vyrábal.

Posted: Fri Dec 05, 2008 11:12 am
by Mondrejka
Nevidel by som to ako zlozite technologicke zariadenie. Odrezat 4 rovnake trubky a vhodne ich pozohybat chce iba technologiu. Treba niekoho kto ju ma a je ochotny a je to.

Posted: Fri Dec 05, 2008 5:29 pm
by Mario Horak
Maťo: No my sme blízko týchto technológií, ale pre iných to môže byť naozaj problém. Iba ohýbanie v garáži autogénom potrebuje veľa zručnosti.

Duri: nerezové parohy sú naozaj problém. Zle sa s tým materiálom robí. Je to problém kvalitne pozvárať. Pokiaľ Ti ide o životnosť, mám obavu, že popraskajú skôr ako z obyčajného materiálu, Pokiaľ To chceš ako leštenku, tak to bude pekné len dovtedy, kým tomu trocha nevytneš. Ale ako u všetkých :D nechcem Ťa odhovárať a držím Ti palce. Rád ich na zraze poobdivujem.