Alternator R21 1.7 F3N

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Alternator R21 1.7 F3N

Post by matus » Sat Oct 20, 2007 7:38 pm

Kupim alternator na Renault 21 1.7 4bod F3N!
0903/700577
matus@renaultcc.sk
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun Oct 21, 2007 2:30 pm

Nevieš náhodou typové označenie a paramnetre ?
Kámoš vozí súčiatky zvonku ale nemá poznačené čo je z čoho ....
Má toho celkom dosť.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Sun Oct 21, 2007 4:41 pm

Zajtra sem napisem bejake data co na nom najdem!
zatial dik
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Mon Oct 22, 2007 11:56 am

Ak by bol origos drahy tak tam presne pasuje z favorita/felicie, bez prerabania len remenicu prehodis, lebo ty mas tusim 5 drazkovu a na tom altiku je 4 drazka, ale pasuje to mam to vyskusané.

Alebo si daj zgeneralkovat v tej ulici oproti OMV (co je v tom trojuholniku ako sa ide k Harleyu, ked ides z mesta je to Gagarinova, potom za RENAULTOM jemne doprava na Komarno (ul. Svornosti) a na svetelnej doprava a potom asi piaty dom vlavo) tam robia GO altikov, starterov a ineho.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Oct 22, 2007 12:03 pm

Mato, pamatam si to si spominal. Len s novymi je to za jedno, stoja rovnako a ojazdeny moc nechcem. Na tom mojom je zly regler a este aj komutator. Takze na repas to moc nieje.
Neviem, som s toho trosku zufali...
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Tue Oct 23, 2007 7:38 am

No pozeral som na www.elitecat.sk

tak som nasiel za 5600,- repliku na R21 tvoju
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Oct 23, 2007 12:25 pm

No nekup to :roll:

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Tue Oct 23, 2007 12:28 pm

pobehal som tu stranku a tie ceny su dost huste.
starter by ma u nich vysiel na 5,5 - 7 litrov. to kde sme kua.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Oct 23, 2007 12:32 pm

Euro sa blizi :?

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Tue Oct 23, 2007 12:46 pm

Alex, v Perome mas starter na Renault 8 okolo 3.500 sk, to je dost v pohode cena!!!!
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Oct 23, 2007 12:59 pm

To Matus: Pytal som sa kamosa, momentálne nemá nič.

Druhý má ale je to jeho jediný záložný takže sa mu tiež moc nechce.

Predpokladám, že ten štartér je ten istý čo ide aj do R25 :idea:

V každom prípade napíš bratom čechom súkromnú správu, väčšinou toho majú hafo (doporučujem Honza Kalina a Robert alebo napíš DDT) kľudne sa na mňa odvolaj a popros ich aby ti to čím skôr poslali. Ceny sú závislé od stavu a opotrebenia alternátora (500-1500,- Cz). Nový určite nekupuj, nestojí to za to. Škoda, že si to nenapísal o tri dni skôr, boli sme na R5 zraze a ja som obehal niekoľko vrakáčov :(
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Oct 26, 2007 1:44 pm

Altik je 90 Amerovy!

Toto je na stitku:

Valeo
12V 90A
A14N 102
2180790
F1
E
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Oct 26, 2007 2:12 pm

Vazeny nasiel som 105A altik z 21ky a 25ky na ebay-i. Zatial je na 40+8E(1600Sk), co sa mda byt celkom dobra cena za NEW diel.

je to tento:
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100350

a toto je ten moj pokazeny:
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100350

Ten 105 amperovy je trochu "hlbsi", co by az tak nevadilo, tolko miesta by tam bolo. Ma trochu inak rozmiestnene kontakty, ale maly by to byt tie iste.

Co vy na to, slo by to? Budem vediet prehodit remenicu?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Oct 26, 2007 11:33 pm

Určite ten altík kúp.
Ak sa ti nepodarí prehodiť remenicu tak prehodíš celý motor za PRV V6 :D

Otázka je ako si motor poradí so silnejším alternátorom. Ja teda neviem aký máš motor ale tento alternátor je na V6-ky z R25.
Aj keď prehodíš remenicu může to mať vedľajšie účinky. Bude to chcieť minimálne pridať voľnobeh alebo nejak zvýšiť výkon motoru.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Sat Oct 27, 2007 2:51 pm

Motor je 1.7 F3N multipoint, tak ako je pisane na zaciatku prispevku ;)

No ten 6valec priecne asi nenapracem, ale myslienka je to urcite zaujimava ;)

Teraz realne. Alternator nedava stale plny vykon, tym padom nema stale rovnaku zataz na motor. Principialne 105 A dava az pri maximalnych otackach. Takze odpor voci motoru bude klast stale ten isty ako original 90A-ovy :!:

Jedina vec je zmena polomeru remenice. V mojom pripade zvacsenie hnanej remenice, cize znizene otacok. Trebalo by najst niekde charakteristiku, ze pri akych otackach vie davat aky max. prud.

Lebo na tomto motore volnobezne otacky nezmenim..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply