Alternator R21 1.7 F3N
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Alternator R21 1.7 F3N
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Nevieš náhodou typové označenie a paramnetre ?
Kámoš vozí súčiatky zvonku ale nemá poznačené čo je z čoho ....
Má toho celkom dosť.
Kámoš vozí súčiatky zvonku ale nemá poznačené čo je z čoho ....
Má toho celkom dosť.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
toto
Zajtra sem napisem bejake data co na nom najdem!
zatial dik
zatial dik
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Ak by bol origos drahy tak tam presne pasuje z favorita/felicie, bez prerabania len remenicu prehodis, lebo ty mas tusim 5 drazkovu a na tom altiku je 4 drazka, ale pasuje to mam to vyskusané.
Alebo si daj zgeneralkovat v tej ulici oproti OMV (co je v tom trojuholniku ako sa ide k Harleyu, ked ides z mesta je to Gagarinova, potom za RENAULTOM jemne doprava na Komarno (ul. Svornosti) a na svetelnej doprava a potom asi piaty dom vlavo) tam robia GO altikov, starterov a ineho.
Alebo si daj zgeneralkovat v tej ulici oproti OMV (co je v tom trojuholniku ako sa ide k Harleyu, ked ides z mesta je to Gagarinova, potom za RENAULTOM jemne doprava na Komarno (ul. Svornosti) a na svetelnej doprava a potom asi piaty dom vlavo) tam robia GO altikov, starterov a ineho.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
toto
Mato, pamatam si to si spominal. Len s novymi je to za jedno, stoja rovnako a ojazdeny moc nechcem. Na tom mojom je zly regler a este aj komutator. Takze na repas to moc nieje.
Neviem, som s toho trosku zufali...
Neviem, som s toho trosku zufali...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
To Matus: Pytal som sa kamosa, momentálne nemá nič.
Druhý má ale je to jeho jediný záložný takže sa mu tiež moc nechce.
Predpokladám, že ten štartér je ten istý čo ide aj do R25
V každom prípade napíš bratom čechom súkromnú správu, väčšinou toho majú hafo (doporučujem Honza Kalina a Robert alebo napíš DDT) kľudne sa na mňa odvolaj a popros ich aby ti to čím skôr poslali. Ceny sú závislé od stavu a opotrebenia alternátora (500-1500,- Cz). Nový určite nekupuj, nestojí to za to. Škoda, že si to nenapísal o tri dni skôr, boli sme na R5 zraze a ja som obehal niekoľko vrakáčov
Druhý má ale je to jeho jediný záložný takže sa mu tiež moc nechce.
Predpokladám, že ten štartér je ten istý čo ide aj do R25
V každom prípade napíš bratom čechom súkromnú správu, väčšinou toho majú hafo (doporučujem Honza Kalina a Robert alebo napíš DDT) kľudne sa na mňa odvolaj a popros ich aby ti to čím skôr poslali. Ceny sú závislé od stavu a opotrebenia alternátora (500-1500,- Cz). Nový určite nekupuj, nestojí to za to. Škoda, že si to nenapísal o tri dni skôr, boli sme na R5 zraze a ja som obehal niekoľko vrakáčov
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
toto
Altik je 90 Amerovy!
Toto je na stitku:
Valeo
12V 90A
A14N 102
2180790
F1
E
Toto je na stitku:
Valeo
12V 90A
A14N 102
2180790
F1
E
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
Vazeny nasiel som 105A altik z 21ky a 25ky na ebay-i. Zatial je na 40+8E(1600Sk), co sa mda byt celkom dobra cena za NEW diel.
je to tento:
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100350
a toto je ten moj pokazeny:
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100350
Ten 105 amperovy je trochu "hlbsi", co by az tak nevadilo, tolko miesta by tam bolo. Ma trochu inak rozmiestnene kontakty, ale maly by to byt tie iste.
Co vy na to, slo by to? Budem vediet prehodit remenicu?
je to tento:
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100350
a toto je ten moj pokazeny:
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100350
Ten 105 amperovy je trochu "hlbsi", co by az tak nevadilo, tolko miesta by tam bolo. Ma trochu inak rozmiestnene kontakty, ale maly by to byt tie iste.
Co vy na to, slo by to? Budem vediet prehodit remenicu?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Určite ten altík kúp.
Ak sa ti nepodarí prehodiť remenicu tak prehodíš celý motor za PRV V6
Otázka je ako si motor poradí so silnejším alternátorom. Ja teda neviem aký máš motor ale tento alternátor je na V6-ky z R25.
Aj keď prehodíš remenicu může to mať vedľajšie účinky. Bude to chcieť minimálne pridať voľnobeh alebo nejak zvýšiť výkon motoru.
Ak sa ti nepodarí prehodiť remenicu tak prehodíš celý motor za PRV V6
Otázka je ako si motor poradí so silnejším alternátorom. Ja teda neviem aký máš motor ale tento alternátor je na V6-ky z R25.
Aj keď prehodíš remenicu může to mať vedľajšie účinky. Bude to chcieť minimálne pridať voľnobeh alebo nejak zvýšiť výkon motoru.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
toto
Motor je 1.7 F3N multipoint, tak ako je pisane na zaciatku prispevku
No ten 6valec priecne asi nenapracem, ale myslienka je to urcite zaujimava
Teraz realne. Alternator nedava stale plny vykon, tym padom nema stale rovnaku zataz na motor. Principialne 105 A dava az pri maximalnych otackach. Takze odpor voci motoru bude klast stale ten isty ako original 90A-ovy
Jedina vec je zmena polomeru remenice. V mojom pripade zvacsenie hnanej remenice, cize znizene otacok. Trebalo by najst niekde charakteristiku, ze pri akych otackach vie davat aky max. prud.
Lebo na tomto motore volnobezne otacky nezmenim..
No ten 6valec priecne asi nenapracem, ale myslienka je to urcite zaujimava
Teraz realne. Alternator nedava stale plny vykon, tym padom nema stale rovnaku zataz na motor. Principialne 105 A dava az pri maximalnych otackach. Takze odpor voci motoru bude klast stale ten isty ako original 90A-ovy
Jedina vec je zmena polomeru remenice. V mojom pripade zvacsenie hnanej remenice, cize znizene otacok. Trebalo by najst niekde charakteristiku, ze pri akych otackach vie davat aky max. prud.
Lebo na tomto motore volnobezne otacky nezmenim..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!