z Inzercie

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Re: z Inzercie

Post by Jan Kalina » Thu Sep 22, 2016 10:23 pm

Do Baccary po hlavě :mrgreen:

Stav se zdá víc než slušný. Historie skvělá. Motor ten nejlepší možný - silná vícebodová 8-ventilová 1.8ka F3P-755, v podstatě jde o motor z verze RSi (takže žádný lenochod). Převodovka AD4 - 4-kvalt od VW s možností volby ekonomického (komfortního) a speciálního (sportovního) režimu - zde je nutno počítat s možnou investicí, převodovka je největší a snad jediná slabina - pokud ale nyní řadí relativně hladce a nekope, při zařazení D se auto rozjede bez přidání plynu, svěřil bych to pro začátek prověřenýmu servisu na automaty jen ke kontrole a výměně oleje. Důležitý je hlídat těsnost převodovky, sebemenší dlouhodobý únik oleje může způsobit fatální škody.

Za mě ano 8)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Re: z Inzercie

Post by Anarki » Fri Sep 23, 2016 1:10 am

Baccara je super ale tiež ma odrádza ten automat :( A takisto ma odrádza to, že je to "švýcar". Lebo vždy keď som mal tú česť z Renaultom zo švajčiarska tak to bol jeden veľký prúser a atyp ako hrom.

Viď moja "darcovská" R5 GTT zo švajcu ktorá mala EGR ventil (recirkuláciu výfukových plynov) a to priamo vedenými otvormi do hlavy valcov !!! Zapaľovací modul Renix 229 !!!! Vyrábaný a dodávaný jedine pre švajčiarsko !!!! Karburátor takisto atyp s dodatočnými podtlakovými reguláciami, tiež sa inde nedával.

Alebo R5 s automatom a 1,7 jednobodom s desiatkami hadičiek a čidiel v ktorých sa nikto poriadne nevyznal. Samozrejme to zase ľahlo na automate.

Môj osobný názor je, keď sa pokašle manuál má človek hromadu možností ako to dať lacno do poriadku. Keď sa pokazí automat, tak je to pre väčšinu takto starých áut likvidačné.

To druhé Clio škoda reči, majiteľ asi pojedol vtipnú kašu alebo urobil preklep a namiesto dvojky na začiatku ceny napísal štvorku.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Re: z Inzercie

Post by Jan Kalina » Fri Sep 23, 2016 9:55 am

Na tom automatu Robo nemá co odrazovat, ten pouze přitahuje. Silný motor + automatická převodovka - co je víc? Opravitelný je všechno, vždy záleží na ochotě majitele v případě potřeby to zaplatit. Atypičnost švýcarských aut byla v 80.letech, kdy se experimentovalo se způsoby snižování emisí, v době vzniku toho Clia se už výrobci tak nějak umravnili a třeba pro to Švýcarsko byly dostupný právě ty nejsilnější verze, který bys v jiných evropských zemích vůbec nepotkal. Tááákhle bych do toho skočil i bez tý gumy :D
Image
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Re: z Inzercie

Post by Mondrejka » Tue Sep 27, 2016 8:56 pm

Kolegovia dnes o 15:15 sa konala skúšobná jazda na tom Cliu 1,8 Baccara automat. Auto je v celkovo vynikajúcom stave je tam nejaká hrdzka na dverách a niečo zo spodku ale vôbec nie je hnilé. Interiér aj exteriér super. Bohužiaľ som si včera vypočul asi 1 hodinu rady od technikov z opravovne automatických prevodoviek a na obhliadke bol aj vodič jazdiaci len na automatoch. Pri jazde sa zistilo že motor šlape ako hodinky no auto malo problémy sa rozbehnúť nad 90 km/h na 2 kilometroch a to aj s plynom na podlahe akosi nezrýchlovalo, pravdepodobne nebol menený nikdy olej a trecie lamely budú už opotrebované. Podľa servisu stojí výmena lamiel a pár potrebných komponentov na takomto type prevodovky 900 EUR až 1100 EUR keby bolo treba ešte meniť nejaké drobnosti. Výmena oleja stojí 150-200 EUR komplet aj s preplachom. Cena za takýto servis je viac ako cena auta.
Nejde mu klíma, ale dá náhradnú k autu čo kúpil na ebayi, Zadne brzdy tiež už potrebujú repas. Takže výsledok je že aj keby to dal za 1000 EUR (bol ochotný jednať) tak by som do toho musel dať dalších 1500 EUR za opravu prevodovky zadných bŕzd (to si spravím sám) a klimatizáciu si doma nenaplním takže to tiež musí robiť servis. a to sme na potencionálnych 2500 EUR by to bolo asi dobré auto, ale vieme ako to býva pri starších autách. Nuž škoda že to nie je manuál to by bola asi raketa s tým motorom.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Re: z Inzercie

Post by Mondrejka » Sun Oct 16, 2016 10:31 pm

toto sa objavilo za dosť veľké peniaze:

https://www.autobazar.eu/renault-25-21- ... 53317.html
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: z Inzercie

Post by matus » Mon Oct 17, 2016 7:38 am

Haha, ze po prezidentovy.
Ze zachovale. Kapota a predne celo dotukane, kazdy disk iny.
To pisal asi Hans Christian Andersen ten inzerat..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

miso
Posts: 73
Joined: Thu Sep 29, 2011 11:07 am

Re: z Inzercie

Post by miso » Tue Oct 18, 2016 2:41 pm


miso
Posts: 73
Joined: Thu Sep 29, 2011 11:07 am

Re: z Inzercie

Post by miso » Thu Oct 27, 2016 4:39 pm


miso
Posts: 73
Joined: Thu Sep 29, 2011 11:07 am

Re: z Inzercie

Post by miso » Tue Nov 08, 2016 1:26 am



User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Re: z Inzercie

Post by Mondrejka » Wed Nov 09, 2016 8:35 pm

No škoda tejto krásnej Jarovej 4-ky, aj Megana predava na bazoši, čo sa to deje ?, nejaký nový projekt ?
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

miso
Posts: 73
Joined: Thu Sep 29, 2011 11:07 am

Re: z Inzercie

Post by miso » Tue Nov 15, 2016 4:33 pm


User avatar
IL-TAXI3
člen RCC
Posts: 209
Joined: Sat Nov 28, 2009 10:19 pm
Location: Ladce

Post by IL-TAXI3 » Thu Feb 23, 2017 7:27 pm

R5 GTE - Raider
Furt Opravuješ Rozbitý Díly Mondeo Turnier ST220
EX - R5 GTE, R5 1.4i, R5 1.6 GTD

User avatar
IL-TAXI3
člen RCC
Posts: 209
Joined: Sat Nov 28, 2009 10:19 pm
Location: Ladce

Post by IL-TAXI3 » Sun Apr 23, 2017 1:48 pm

R5 GTE - Raider
Furt Opravuješ Rozbitý Díly Mondeo Turnier ST220
EX - R5 GTE, R5 1.4i, R5 1.6 GTD

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: z Inzercie

Post by matus » Mon Apr 24, 2017 10:08 am

Strieborna 5ka, 5 dverove kupe :D
Ta 11 vyzera pekne, ale vzhladom na umyty motorvy priestor az moc pekne.
K tej 5ke za 200E keby napisal aspon odkial je, vtipalek.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply