Problém: za studena mi kolíšu otáčky a stráca výkon. Dik za radu.
//: Edit Anarki - netreba zakladať ten istý príspevok viackrát. Presunuté zo Skúseností s Renaultmi.
Megane - kolíšu otáčky a pri pridávaní sa dusí.
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
Megan 1.4i 16v problem s otackamy za studena
vikon motora aj za studena aj za tepla nema tah a dusi motor pri stlaceni plinoveho pedala .bol som aj na pocitaci -diagnostyke a nic .prosim o radu
Ako je na tom snímač polohy plynového pedálu
Ak je ok tak potom zmerať čidlo teploty chladiacej kvapaliny + elektrika okolo neho.
Ak je ok tak potom zmerať čidlo teploty chladiacej kvapaliny + elektrika okolo neho.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
No neviem o aky model a rok Megan sa jedna ak o stary model do 1997 tak problem bude najskor v podtlakovom cidle alebo nejakej hadicke co k nemu vedie a zrejme treba skontrolovat aj snimac polohy skrtiacej klapky ci funguje spravne, je to jednoduche lebo u tochto modelu snimac polohy znamena ze ma len v jednom bloku 2 mikrospinace ktore signalizuju zavretu klapku a plne otvorenu klapku, nic medzi tym nesignalizuju, viem to lebo som to rozobral ked som chcel zistit co to tam je. Este treba skontrolovat ci nie je ucpaty palivovy filter a ci je na vtrekovacej rampe dostatocny tlak, malo by tam byt tak okolo 3 bary. Staci na to obycajny mamometer (mozem pozicat).
Cidlo teploty treba pre ucely testovania skusit po zohriati odpojit aby sa vylucilo ze nefunguje dobre, riadiaca jednoka jeho hodnoty nahradi hodnotami ktore ma naprogramovane v pamati pre teply motor.Ostatne priciny sa nepredpokladaju kedze motor ide nastartovat a dusi sa len po pridani plynu.
To ze kolisu otacky pri volnobehu znamena ze treba vycistit skrtiacu klapku popripade ju zabrusit lebo tiez som mal tento problem ktory sa vycistenim a zabrusenim vyriesil.
Cidlo teploty treba pre ucely testovania skusit po zohriati odpojit aby sa vylucilo ze nefunguje dobre, riadiaca jednoka jeho hodnoty nahradi hodnotami ktore ma naprogramovane v pamati pre teply motor.Ostatne priciny sa nepredpokladaju kedze motor ide nastartovat a dusi sa len po pridani plynu.
To ze kolisu otacky pri volnobehu znamena ze treba vycistit skrtiacu klapku popripade ju zabrusit lebo tiez som mal tento problem ktory sa vycistenim a zabrusenim vyriesil.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.