Page 1 of 1

olejovy filter..

Posted: Fri Oct 09, 2009 9:55 pm
by krestan
vedel by mi niekto povedat preco mi po nastartovani roz.ebalo olejovy filter?? normalne ho rozlisovalo a kym som vypol motor vytiekli mi tak 3 litre oleja.. nehovorim otom ako vyzera ten motor.. to neocistim za rok..

normalne ho po okraji rozlisovalo..

Posted: Sat Oct 10, 2009 8:55 am
by Majmajko
To by chcelo fotku :roll:

Posted: Sat Oct 10, 2009 9:34 am
by krestan
skusim je umna akurvat Andrej rosak /napchava sa vajcovimi topenickami/ :D tak sa ho spytam ci nema kabel k pc.. a hodime to sem..

Posted: Sat Oct 10, 2009 12:22 pm
by Jan Kalina
Teda, vůbec o tom motoru F8M nic detailního nevím, ale z toho mála usuzuju, že někudy jde příliš velký tlak oleje, resp.jinudy tím pádem vůbec, jakoby bylo něco uzavřenýho/ucpanýho. Ale vážně netuším..

Posted: Sun Oct 11, 2009 4:16 pm
by Mondrejka
Napadaju ma dve moznosti:
1. Pokazil sa (alebo sa zakarbonoval) regulator tlaku oleja teda ta gulicka so strunkou.
2. Chyba vyrobeneho olejoveho filtra, treba dat novy a zmerat tlak uleja, staci na to obycajny tlakomer s nasrobovat ho naiesto cidla tlakuoleja (v pripade ze nieje dostupne ine kontrolne miesto)

filter

Posted: Sun Oct 11, 2009 8:08 pm
by Andrej Rosák
Ten filter vyzeral akoby bol zle zalisovaný, ale možné je všetko.... zabudol som ho odfotiť!?!? :-(


...a hrianky boli v tom daždi celkom príjemným spestrením rozoberania :-) ..okrem maleho Andreja, ktorý nám spustil hever s prevodovkou na prsty a lejaku, ktorý bol cez obed ...

Posted: Sun Oct 11, 2009 10:57 pm
by krestan
a okrem toho ze som sa pritom skoro posral.. :( :( :(

Posted: Mon Oct 12, 2009 12:39 am
by Majmajko
Tomu sa hovori - prijemne straveny den :-)

Posted: Mon Oct 12, 2009 5:30 am
by krestan
Mondrejka wrote:Napadaju ma dve moznosti:
1. Pokazil sa (alebo sa zakarbonoval) regulator tlaku oleja teda ta gulicka so strunkou.
2. Chyba vyrobeneho olejoveho filtra, treba dat novy a zmerat tlak uleja, staci na to obycajny tlakomer s nasrobovat ho naiesto cidla tlakuoleja (v pripade ze nieje dostupne ine kontrolne miesto)
hmm a kde by som ten regulator tlaku oleja mal najst ?? dufam ze to nieje ta blbost v olejovej vani..

Posted: Mon Oct 12, 2009 9:50 am
by Anarki
Áno to je ona :lol:

Posted: Mon Oct 12, 2009 7:37 pm
by Mondrejka
Nerobme hned paniku pred rozoberanim skus zmerat ten tlak.
Mal by byt max. do 8bar na R5 som mal po nastartovani 6 po zohriati na volnobehu 3,5

Mozno sa ukaze ze vsetko je OK a mal si smolu na zle vyrobeny filter

Posted: Tue Oct 13, 2009 3:24 pm
by Pavel Vypler
Nam sa stalo,ze novy filter po nekolko stovek km nepropoustal olej a iny novy filter vobec nepropoustal olej, v tom pripade hrozi aj zadreni motora. :(

Posted: Tue Oct 13, 2009 6:02 pm
by Anarki
Kvôli týmto rizikám kupujem výhradne značkové olejové filtre s poriadnou výstupnou kontrolou. Purflux.

Posted: Sun May 02, 2010 5:31 pm
by krestan
nuz po polroku opocinku tatkovej Erpeť som sa rozhodol zhodit olejovu vanu.. a ake bolo moje prekvapenie ked piestik z tlakoveho regulatora nesiel von ?? bohovske.. pani, ani kladivom som ho nepresvedcil.. takze za vsetko moze blby piestik.. inak.. gulicku som tam nenasiel.. /asi tam ani nieje/ ani v inom, nahradnom nebol.. ten som rozobral, vycistil, prelapoval 1600kou smirglom a namazal.. zajtra bude skuska spravnosti tak drzte palce..

vsetko je raz poprve.. tlakovy regulator premna prave dnes..