Renault 4CV 1960 - Colette
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Je načase oživiť tému. Dnes som dostal hlavu valcov po GO. Nové ventily, vodítka, opravené sedlá, prebrúsená. Ďaľší veľký krok ku poskladaniu motora je za mnou.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Cez vianočné voľno, tesne pred tým ako som nachladol v dielni.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Nerušiť!!! K L O N U J E M
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
toto je nejake ina zelena nez si mi dal RAL cislo pre Alojza
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
toto je lyžičková farba. kúpil som tú podľa čísla a bolo to odveci. kúpil som odtieň vedľa a tiež to nebolo ono, tak som z tých dvoch a čiernej miešal, až kým som nenamiešal.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Nerušiť!!! K L O N U J E M
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Pomaly napredujem s motorom. Už má aj štartér a dynamo.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
pekne, pekne, uz to nabera formu!!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Pěkná práce, SUPERRRR, hlavně aby dobře a dlouho potom vrčel
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
alex akoze jedina? neni jedina je dalsia pekna robota
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
ale jasne ze je tu viacej peknych renovacii motora. ja len ze momentalne tu prevladaju skor prerabky na vyssi vykon s inymi komponentmi ako boli povodne. tak tento motorcek je tu taky osamely.
Renault R8 1132 r.v. 1970
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Alex, ja by som to asi spravil 12V s altikom nakolko tieto diely ako aj komponenty su dostupnejsie ako 6V, ale toto bude ako original. Nadherna praca.
ale co na tom zalezi,podstatne je ze bude na svete dalsi krasny Renault.
ale co na tom zalezi,podstatne je ze bude na svete dalsi krasny Renault.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Alex musím Ťa trochu poopraviť. Tento motor nie je a nebude dobový originál. Je tam sada vložiek 850ccm namiesto 747ccm, druhé ojnice. Ďaľšie a hlavné zmeny bude vidno zvonka: nové výfukové zvody 4-2-1, nové sanie a karbec dvojitý weber.
Cieľ je zdvihnúť výkon z 21koní na cca 30-35. Ladenie karburátora som zveril odborníkom (dúfam), nastavenie do 5000 otáčok a max krútiaci moment - preto tie zvody.
Na začiatku toho všetkého bola 4-stupňová prevodovka (originál má 3+spiatočka) od Mariána Letka, za čo mu týmto ďakujem.
Auto som pôvodne chcel spraviť do 100% pôvodného stavu, preto všetky zmeny robím vratné. Preto nebudem pridávať otvory na chladenie motora ako na závodných R1063. K dispozícii zostane kompletná skupina motor-prevodovka-náprava a príležitostne jej spravím GO.
Či nechám elektro na 6V alebo prerobím na 12V je zatiaľ otázne. Dynamo je ok po kontrole a údržbe, mám nový reglér originál !!!, 6V indukčné cievky SEV a pod.
Cieľ je zdvihnúť výkon z 21koní na cca 30-35. Ladenie karburátora som zveril odborníkom (dúfam), nastavenie do 5000 otáčok a max krútiaci moment - preto tie zvody.
Na začiatku toho všetkého bola 4-stupňová prevodovka (originál má 3+spiatočka) od Mariána Letka, za čo mu týmto ďakujem.
Auto som pôvodne chcel spraviť do 100% pôvodného stavu, preto všetky zmeny robím vratné. Preto nebudem pridávať otvory na chladenie motora ako na závodných R1063. K dispozícii zostane kompletná skupina motor-prevodovka-náprava a príležitostne jej spravím GO.
Či nechám elektro na 6V alebo prerobím na 12V je zatiaľ otázne. Dynamo je ok po kontrole a údržbe, mám nový reglér originál !!!, 6V indukčné cievky SEV a pod.
Nerušiť!!! K L O N U J E M