zadne lozisko na R21 Nevada
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
zadne lozisko na R21 Nevada
Kupim zadne lozisko (prave, ale asi je to jedno), bubnova brzda.
Aj second-hand alebo si pridem zmontovat, len nech je dobre!
R21 Nevada 1.7 F3N (K48EF)
Aj second-hand alebo si pridem zmontovat, len nech je dobre!
R21 Nevada 1.7 F3N (K48EF)
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Mrknul jsem do Dialogysu a předpokládám, že bys tam měl mít ložisko nalisovaný v náboji, na obrázku spodni označená varianta.
To znamená, že když sundáš buben, ložisko zůstává dál na čepu na nápravě a musíš pro demontáž toho náboje s ložiskem povolit ještě středovou matici. Stejný typ náboje je podle Dialogysu použit v dalších renaultech: Express, R21 sedan i hatchback, Espace (I.nebo II.?, možná oba), Clio I., Safrane, Scénic I. a Mégane break I.
Detailně vím jen částečně R21 sedan a hatchback - tam je tento systém u motorů 2.0 a 2.2, možná u dieselu 2.1, zkrátka podélný motory. Příčný motory na rozdíl od Nevady mají ten horní systém, kdy je ložisko v bubnu. Safrane a Espace to bude mít jen u 4-válců, ostatní nevím. Pokud bych dával použitý, pak s celým nábojem (na obr.č.6) samozřejmě - ne samotný ložisko (to ložisko ani v Dialogysu samostatně není, bo aspoň já ho tam nenašel )
Jeden technický dotaz na okraj - ve VINu máš na 8. místě písmeno F
To znamená, že když sundáš buben, ložisko zůstává dál na čepu na nápravě a musíš pro demontáž toho náboje s ložiskem povolit ještě středovou matici. Stejný typ náboje je podle Dialogysu použit v dalších renaultech: Express, R21 sedan i hatchback, Espace (I.nebo II.?, možná oba), Clio I., Safrane, Scénic I. a Mégane break I.
Detailně vím jen částečně R21 sedan a hatchback - tam je tento systém u motorů 2.0 a 2.2, možná u dieselu 2.1, zkrátka podélný motory. Příčný motory na rozdíl od Nevady mají ten horní systém, kdy je ložisko v bubnu. Safrane a Espace to bude mít jen u 4-válců, ostatní nevím. Pokud bych dával použitý, pak s celým nábojem (na obr.č.6) samozřejmě - ne samotný ložisko (to ložisko ani v Dialogysu samostatně není, bo aspoň já ho tam nenašel )
Jeden technický dotaz na okraj - ve VINu máš na 8. místě písmeno F
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
toto
Ja potrebujem presne to co pises, to kde je lozisko zalisovane v naboji:
Z katalogu Elitu. Nove stoji 6tis, preto chcem zohmat radsej sekac. Samozrejme zalezi aj od ceny sekaca..
F predsa dobre vies co znamena. Familiare > 7 miestna
Z katalogu Elitu. Nove stoji 6tis, preto chcem zohmat radsej sekac. Samozrejme zalezi aj od ceny sekaca..
F predsa dobre vies co znamena. Familiare > 7 miestna
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Takže tedy ani jinde se to nedá sehnat jako samostatný ložisko...(já to totiž jinde nehledal). Vrakáč nějaký poblíž nemáš? Takovou shnilou 21ku sedan s motorem 2.2 bys tam měl najít určo několikrát, aspoň u nás to tak bývá, než z ní udělají kostku. Já samozřejmě mám celou nápravu včetně brzd, která má najeto jen 140.tkm, ale mám ji dost zahrabanou pod mnohým harampádím Pokud by nebyla jiná/rychlejší možnost, jak se k tomu náboji dostat, odhrabu, vymontuju a pošlu
Ikdyž, nechcete si už konečně s Majmajkem přijet pro tu 14ku s plaťákem? Jsou obě někde zhruba vedle sebe, takže by se při objevení jednoho našlo i to druhý a náprava by mohla posloužit jako vhodný vyvažovací prvek při transportu
Vím co by mělo F znamenat, ale nikdy jsem se s tím prakticky nesetkal, abych si to mohl "vlastnoručně ohmatat", takže jsem tuto skutečnost neměl ověřenou - díky za info, člověk se musí stále učit (v Dialogysu se takový infa hledají těžko a když se nepotkáš s člověkem, který o tom něco ví, nemůže ti ani nic objasnit; teď ještě pátrám po významu 1-ky ve VINu na 9. místě - vím o jednom případu, kdy v tom autě je 3-kvalt automat, ale nemám to ověřený z více míst - manuál je 5-ka a 4-kvalt automat je 2-ka, to se vidí denně, ale tu 1-ku mám jen v jedněch dokladech, který tedy nejspíš nepatří k tomu mýmu nejnovějšímu autu... )
Ikdyž, nechcete si už konečně s Majmajkem přijet pro tu 14ku s plaťákem? Jsou obě někde zhruba vedle sebe, takže by se při objevení jednoho našlo i to druhý a náprava by mohla posloužit jako vhodný vyvažovací prvek při transportu
Vím co by mělo F znamenat, ale nikdy jsem se s tím prakticky nesetkal, abych si to mohl "vlastnoručně ohmatat", takže jsem tuto skutečnost neměl ověřenou - díky za info, člověk se musí stále učit (v Dialogysu se takový infa hledají těžko a když se nepotkáš s člověkem, který o tom něco ví, nemůže ti ani nic objasnit; teď ještě pátrám po významu 1-ky ve VINu na 9. místě - vím o jednom případu, kdy v tom autě je 3-kvalt automat, ale nemám to ověřený z více míst - manuál je 5-ka a 4-kvalt automat je 2-ka, to se vidí denně, ale tu 1-ku mám jen v jedněch dokladech, který tedy nejspíš nepatří k tomu mýmu nejnovějšímu autu... )
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
toto
No na vrakac sa chcem vybrat, len tam je to tiez bez zaruky, preto som skusal najprv ci nema niekto aspon ako-tak zarucene dobre...
Ked nenajdem na vrakaci, vyberiem sa k tebe
No a k tej 14ke, co viem, tak momentalne je hospitz plny. Musime najprv resocializovat nejakeho Renaulta odtial..
K tej 7 miestnej. Je to super, ale vyuzil som to za dva roky asi 2 krat
Ked nenajdem na vrakaci, vyberiem sa k tebe
No a k tej 14ke, co viem, tak momentalne je hospitz plny. Musime najprv resocializovat nejakeho Renaulta odtial..
K tej 7 miestnej. Je to super, ale vyuzil som to za dva roky asi 2 krat
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Skus oslovit na zaklade rozmerov popripade cisla tychto ludi:
zozenu vselico a pomerne lacno, je to vyskusane, mne zohnali loziska do zadneho naboja (teda tam je naboj spolu s kotucom) na 5-ke za 3500,- obidve strany (teda 2x to iste)
Imet-Ake sro
http://www.imet.sk/IMET_html/01050101.html#ia
ake.predaj.ba@imet.sk
Valiveloziska sro
http://www.valiveloziska.sk/sortiment
loziskagufera@stonline.sk
zozenu vselico a pomerne lacno, je to vyskusane, mne zohnali loziska do zadneho naboja (teda tam je naboj spolu s kotucom) na 5-ke za 3500,- obidve strany (teda 2x to iste)
Imet-Ake sro
http://www.imet.sk/IMET_html/01050101.html#ia
ake.predaj.ba@imet.sk
Valiveloziska sro
http://www.valiveloziska.sk/sortiment
loziskagufera@stonline.sk
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
toto
Mario, praveze v tomto pripade nie. Toto je zase taky fajny francuzsky vymysel. Vonkajsia obruba loziska je vlastne naboj. Tu je to celkom pekne viediet na obrazku:
Inak aj v tom obrazku, co sem dal Honzo Kalina je to vidiet. Jeden typ ma normalne lozisko a druhy (ktory mam zial ja) ma tuto exkluzivitu
Inak aj v tom obrazku, co sem dal Honzo Kalina je to vidiet. Jeden typ ma normalne lozisko a druhy (ktory mam zial ja) ma tuto exkluzivitu
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
77 01 204 667 NABOJ KOLA
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
No ale hlavně to musí vypadat jako to na těch obrázcích
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
toto
MX: Dakujem za ochotu, ale pokial hovoris ze je to male a velke lozisko, tak to asi nebude to co potrebujem. Ja potrebujem aby to vyzeralo tak ako na tom obrazku vyssie..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Vymena za variant 2. co je nezkruzkovany na obrazku nie je mozny? (ak by bol z ineho vozu) potom by sa dalo jednoduchsie menit lozisko aj nabuduce...Jan Kalina wrote:Mrknul jsem do Dialogysu a předpokládám, že bys tam měl mít ložisko nalisovaný v náboji, na obrázku spodni označená varianta.
To znamená, že když sundáš buben, ložisko zůstává dál na čepu na nápravě a musíš pro demontáž toho náboje s ložiskem povolit ještě středovou matici. Stejný typ náboje je podle Dialogysu použit v dalších renaultech: Express, R21 sedan i hatchback, Espace (I.nebo II.?, možná oba), Clio I., Safrane, Scénic I. a Mégane break I.
Detailně vím jen částečně R21 sedan a hatchback - tam je tento systém u motorů 2.0 a 2.2, možná u dieselu 2.1, zkrátka podélný motory. Příčný motory na rozdíl od Nevady mají ten horní systém, kdy je ložisko v bubnu. Safrane a Espace to bude mít jen u 4-válců, ostatní nevím. Pokud bych dával použitý, pak s celým nábojem (na obr.č.6) samozřejmě - ne samotný ložisko (to ložisko ani v Dialogysu samostatně není, bo aspoň já ho tam nenašel )
Jeden technický dotaz na okraj - ve VINu máš na 8. místě písmeno F
Teda ak je to take kde je mozne menit len lozisko...