vyfukove zvody R5 GTE 1,7 69kW nerezove - SURNE
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
vyfukove zvody R5 GTE 1,7 69kW nerezove - SURNE
Kupim vyfukove zvody na R5 GTE 69kW nerezove - SURNE !!!
Takto nejak by mali vyzerat:
http://img2.rajce.idnes.cz/d2/1/1021/10 ... C00610.JPG
Popozerajte v garazi, urcite sa Vam tam jedny povalujuuuu.
Dakujem
Takto nejak by mali vyzerat:
http://img2.rajce.idnes.cz/d2/1/1021/10 ... C00610.JPG
Popozerajte v garazi, urcite sa Vam tam jedny povalujuuuu.
Dakujem
No to bude drahe , myslim ze treba oslovit skorej nejake strojarske firmy ohladne vyroby, alebo firmy specializujuce sa na vyfuky ako AMA Modra, Dodotuning Budmerice, D&K Auto Praha CR, a ine je ich dost, cim mensia firma tym to byva lacnejsie, viacmenej na to staci mat par komponentov, ohybacku rur, plazmovy alebo laserovy rezac riadeny pocitacom, zvaracku a je to hotove.
Inak myslim ze tu pasku na omotanie by som Ti vedel dat kontakt na cloveka co ju predava v Samorine. Ale aj ta je pekne draha.
Na mojej 5-ke som tiez mal nerezove (potrubie aj vyfuk az dozadu) ale to dal robit este majitel predo mnou a neviem sa s nim kontaktovat lebo zmenil cislo a nove neviem najst asi je tajny. Ale treba zaroven povedat ze to pekne otazelo a bolo treba dorobit este 3 silentbloky, nakolko tie povodne boli slabe a trhali sa kym ic tam nebolo dost.
Inak myslim ze tu pasku na omotanie by som Ti vedel dat kontakt na cloveka co ju predava v Samorine. Ale aj ta je pekne draha.
Na mojej 5-ke som tiez mal nerezove (potrubie aj vyfuk az dozadu) ale to dal robit este majitel predo mnou a neviem sa s nim kontaktovat lebo zmenil cislo a nove neviem najst asi je tajny. Ale treba zaroven povedat ze to pekne otazelo a bolo treba dorobit este 3 silentbloky, nakolko tie povodne boli slabe a trhali sa kym ic tam nebolo dost.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
To isté som mu napísal na RCČR ale akurát sa na mňa nahneval že mu robím Offtopic
Kamarát, vykašli sa na to, ak nejazdíš nejakú závodnú skupinu alebo amatérsku rallye tak to nevyužiješ, akurát ti auto bude chlípať viacej a po novom roku nielenže nespravíš emisnú ale aj niekde zaplatíš mastnú pokutu.
Ak to so svojím autom myslíš vážne, kontaktuj firmu AMA a daj si urobiť celý výfuk na mieru, potom to bude mať zmysel (aj želané zvýšenie výkonu).
Kamarát, vykašli sa na to, ak nejazdíš nejakú závodnú skupinu alebo amatérsku rallye tak to nevyužiješ, akurát ti auto bude chlípať viacej a po novom roku nielenže nespravíš emisnú ale aj niekde zaplatíš mastnú pokutu.
Ak to so svojím autom myslíš vážne, kontaktuj firmu AMA a daj si urobiť celý výfuk na mieru, potom to bude mať zmysel (aj želané zvýšenie výkonu).
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Nazdar chlapi. Sry ak to vyznelo ze som sa nahneval alebo tak nejak. Proste berte to tak ze som reagoval s prace a priznam sa ze som nemal zrovna dobry den v praci. Este raz sa za to ospravelnujem !
K tomu vyfuku. Na tom sa uz pracuje. Ostatne casti vyfuku nie su az taky problem akurat s tymito zvodami sa mi doticny nechce poplat pac je to asi najzlozitejsia cast vyfuku. Preto skuram kupit uz nejaku hotovku.
Diik
K tomu vyfuku. Na tom sa uz pracuje. Ostatne casti vyfuku nie su az taky problem akurat s tymito zvodami sa mi doticny nechce poplat pac je to asi najzlozitejsia cast vyfuku. Preto skuram kupit uz nejaku hotovku.
Diik
No ja by som to nevidel ako problem, tie okuliare (prirubu) co idu na hlavu valcov Ti vypali hocijaka strojarska firma a ohnut par trubiek tiez nie je problem a urobit nejaku spojku tiez nie, proste asi najlacnejsie bude to bude nechat vyrobit nejakemu sikovnemu strojnikovi. Druha moznost je kupit nieco podobne z ineho auta co aspon trocha pasuje a len sa to prisposobi, pokial viem tak miesta je za motorom dost tak by nemal byt problem tam nieco vyrobit.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Maťo: No my sme blízko týchto technológií, ale pre iných to môže byť naozaj problém. Iba ohýbanie v garáži autogénom potrebuje veľa zručnosti.
Duri: nerezové parohy sú naozaj problém. Zle sa s tým materiálom robí. Je to problém kvalitne pozvárať. Pokiaľ Ti ide o životnosť, mám obavu, že popraskajú skôr ako z obyčajného materiálu, Pokiaľ To chceš ako leštenku, tak to bude pekné len dovtedy, kým tomu trocha nevytneš. Ale ako u všetkých nechcem Ťa odhovárať a držím Ti palce. Rád ich na zraze poobdivujem.
Duri: nerezové parohy sú naozaj problém. Zle sa s tým materiálom robí. Je to problém kvalitne pozvárať. Pokiaľ Ti ide o životnosť, mám obavu, že popraskajú skôr ako z obyčajného materiálu, Pokiaľ To chceš ako leštenku, tak to bude pekné len dovtedy, kým tomu trocha nevytneš. Ale ako u všetkých nechcem Ťa odhovárať a držím Ti palce. Rád ich na zraze poobdivujem.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle