Priečny celonerezovy výfuk na Renaulte 8
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
No neviem ci Pedro myslel original vyfuk lebo ten co tam ma je nejaka domaca robka. Kazdopadne ja by som siel do niecoho noveho zaujimaveho, ved teraz mam originala a citim ze je na case trosku renaultku vyfukovo omladit.
Matus a ako si predstavujes seriovy antikorovy? Oni tam do tychto vyfukov neradi davaju prepazky lebo tie sa vovnutri casom rozsypu kedze sa nerobia z antikoru. tvar by ale nemal byt problem spravit
Matus a ako si predstavujes seriovy antikorovy? Oni tam do tychto vyfukov neradi davaju prepazky lebo tie sa vovnutri casom rozsypu kedze sa nerobia z antikoru. tvar by ale nemal byt problem spravit
Renault R8 1132 r.v. 1970
Tesim sa!! Rozmyslam, ci si dam spravit podla oroginalu, alebo podla toho co tam mam teraz, lebo ma celkom dobry zvuk...matus wrote:jozo-ke: No antikor je pomerne drahy a blbo sa s nim robi, takze preto sa ti moze zdat cena vyssia ako za plech. Na druhej strane je to jednorazova investicia. Ked ti cele auto zhrdzavie, zostane z neho len hlinikova hlava a nerezovy vyfuk
Ja osobne som od AMA nic este nebral, ale co som sa stretol z nazormi, zatial stale pozitivne
Pedro: do toho seriove antikoroveho ideme spolu!! Mam jeden na hrdzavy plechat na vykuchanie a porovnanie pre majstrov.
Uvidime, dame na jar hlavy dokopy a vymyslime nieco
Je to sice vyrobene doma, ale ma lepsi zvuk ako tvoj "original"Alex wrote:No neviem ci Pedro myslel original vyfuk lebo ten co tam ma je nejaka domaca robka. Kazdopadne ja by som siel do niecoho noveho zaujimaveho, ved teraz mam originala a citim ze je na case trosku renaultku vyfukovo omladit.
Matus a ako si predstavujes seriovy antikorovy? Oni tam do tychto vyfukov neradi davaju prepazky lebo tie sa vovnutri casom rozsypu kedze sa nerobia z antikoru. tvar by ale nemal byt problem spravit
Ja len ze na jaro by som necakel
... minimalne 2 mesiace je cakacka teraz na vyfuk.
No myslel som ze by som si dal na R16 porobit kopiu originalneho ale z nerezu (zrejme by bol dozivotny pokoj s vyfukom) no na potvoru som kupil nove tlmice tak neviem ci nebudem len opravovat .... hlavne pri odhadovaniej cene cca 15t za nerez
... minimalne 2 mesiace je cakacka teraz na vyfuk.
No myslel som ze by som si dal na R16 porobit kopiu originalneho ale z nerezu (zrejme by bol dozivotny pokoj s vyfukom) no na potvoru som kupil nove tlmice tak neviem ci nebudem len opravovat .... hlavne pri odhadovaniej cene cca 15t za nerez
Ale akych 10 litrikov , ved Marosov vyfuk stal osem a to je komplikovany a dlhsi ako normalne.Alex wrote:no viac ako si myslis
priprav si pre istotu 10 litrikov
Ratam, ze ked mu viaceri dame objednavku naraz tak ho zrazime na 5 litrov za kus. Samozrejme pri predpoklade, ze si dame vsetci spravit klasicky osmickovsky obycajny vyfuk.
Pokial nejake specialitky tak to uz je ina pesnicka...
Chlapci dovolte aby som sa k tomu vyjadril
- prepazky v nerezovom vyfuku sa mozu robit aj z nerezu, ale to bude sakra narocne a drahe, takze Pedro, nie 8, ani 10, ale aj 12 litrickov...
- ak bez prepazoka vytlmenia, tak to bude hucak, preto mam ja dva bezprepazkove tlmice za sebou, ti co nechceli pricny si davali druhy tlmic medzi zadne celo a chladic, ale to je blbost, lebo sa to tam zbytocne kruti...
- co sa tyka originalu a neoriginalu, odporucam po mojich skusenostiach a depkach z osmiciek, si robit auto pre seba a nie do muzea, avsak s citom, lebo ide o historicke dedicstvo, ale pokial s tym clovek nemieni kseftovat, ale sa z toho tesit, dal by som tam co najlepsi nerezovy vyfucik a kludne si urobil do zasoby este jeden dalsi a menil ich podla nalady, a naozaj sa da cena potom tlacit trocha dole, ale zas nie moc, lebo pri rucnej vyrobe zas mnozstevne zlavy nefunguju jak u vietnamcov!!! Kazdopadne je celonerez dobra volba a na osmicku ked sa to robi bez prepaziek a volovin to nie je tak strasne drahe.
drzim palce!
- prepazky v nerezovom vyfuku sa mozu robit aj z nerezu, ale to bude sakra narocne a drahe, takze Pedro, nie 8, ani 10, ale aj 12 litrickov...
- ak bez prepazoka vytlmenia, tak to bude hucak, preto mam ja dva bezprepazkove tlmice za sebou, ti co nechceli pricny si davali druhy tlmic medzi zadne celo a chladic, ale to je blbost, lebo sa to tam zbytocne kruti...
- co sa tyka originalu a neoriginalu, odporucam po mojich skusenostiach a depkach z osmiciek, si robit auto pre seba a nie do muzea, avsak s citom, lebo ide o historicke dedicstvo, ale pokial s tym clovek nemieni kseftovat, ale sa z toho tesit, dal by som tam co najlepsi nerezovy vyfucik a kludne si urobil do zasoby este jeden dalsi a menil ich podla nalady, a naozaj sa da cena potom tlacit trocha dole, ale zas nie moc, lebo pri rucnej vyrobe zas mnozstevne zlavy nefunguju jak u vietnamcov!!! Kazdopadne je celonerez dobra volba a na osmicku ked sa to robi bez prepaziek a volovin to nie je tak strasne drahe.
drzim palce!
Sexgrafik Renault Classic Clubu
Ked tvoj stal 8 a to ma dva tlmice a je dlhsi, tak ako moze klasicky kratky este viac...sorry ale naozaj nerozumiem tvojim vypoctom.maroxe wrote:Chlapci dovolte aby som sa k tomu vyjadril
- prepazky v nerezovom vyfuku sa mozu robit aj z nerezu, ale to bude sakra narocne a drahe, takze Pedro, nie 8, ani 10, ale aj 12 litrickov...
- ak bez prepazoka vytlmenia, tak to bude hucak, preto mam ja dva bezprepazkove tlmice za sebou, ti co nechceli pricny si davali druhy tlmic medzi zadne celo a chladic, ale to je blbost, lebo sa to tam zbytocne kruti...
- co sa tyka originalu a neoriginalu, odporucam po mojich skusenostiach a depkach z osmiciek, si robit auto pre seba a nie do muzea, avsak s citom, lebo ide o historicke dedicstvo, ale pokial s tym clovek nemieni kseftovat, ale sa z toho tesit, dal by som tam co najlepsi nerezovy vyfucik a kludne si urobil do zasoby este jeden dalsi a menil ich podla nalady, a naozaj sa da cena potom tlacit trocha dole, ale zas nie moc, lebo pri rucnej vyrobe zas mnozstevne zlavy nefunguju jak u vietnamcov!!! Kazdopadne je celonerez dobra volba a na osmicku ked sa to robi bez prepaziek a volovin to nie je tak strasne drahe.
drzim palce!
JA HOVORIM STALE o klasickom kratkom osmickovskom vyfuku, nie o kanalizacnom potrubi ako to vidime na niektorych skodovackych tuningacoch
Pokial si dame spravit a to OPAKUJEM aspon traja styria rovnaky tak pojde s cenou dole, aj ked neni Vietnamec Marosko
Pokial ale kazdy pojde do ineho tak to uz je ina rec..
Chcelo by to aby kazdy dal nejaku predstavu sem na forum, ci to ma vobec vyznam davat dokopy..
Ja chcem klasicky, nie taky ako ma Maros na svojej osmicke (nie ze by sa mi nepacil). Mne sa paci skor taky pisklavejsi zvuk. Inak ja mam vyfuk dobry, len ked dam teraz auto do poriadku, tak bude ten stary vyfuk blbo vyzerat, predsa nerezovy nablyskany je krajsi.-=Mike=- wrote:Pedro a ty chces klasicky alebo nieco ako ma maroxe?
Ja sa neviem rozhodnut.. Raz svoju R8 chcem dat do Gordini look.. Tak preto ma to napadlo, ze dat priecny
No cim nas bude viac cena pojde dole.. Snad..
Okrem toho kazdy ma iny vkus, tak preto chcem aby vsetci vyjadrili nazor aky by chceli oni..
pedro ked chces klasicky vyfuk tak ti poskytnem seriovy osmickovy, potom ked budem mat novy bublavy.
a s tou cenou sme to uz raz preberali, asi si pri tom nebol. maros mal dobru cenu a spominal ze ten vyfuk by stal tak isto ci by bol priecny alebo nie. mozno sa ti k tomu este vyjadri...
i ked tiez myslim ze by to mozno mohlo byt aj o par stovak lacnejsie kvoli materialu, atd...
a s tou cenou sme to uz raz preberali, asi si pri tom nebol. maros mal dobru cenu a spominal ze ten vyfuk by stal tak isto ci by bol priecny alebo nie. mozno sa ti k tomu este vyjadri...
i ked tiez myslim ze by to mozno mohlo byt aj o par stovak lacnejsie kvoli materialu, atd...
Renault R8 1132 r.v. 1970
to Pedro: precitaj si este raz moj prispevok. Inak k tomu nemam co dodat. Hlavne si uvedom rozdiel medzi vyfukom bez prepazok ako mam ja, cize len rura a tlmic bez prepazok cize valec, a taky aky chces ty, teda zrejme s nerezovymi prepazkami, cize nerezova kopia klasickeho vyfuku, potom to bude urcite drahsie a narocnejsie na vyrobu. Mne dal uz typek zlavu, lebo som mu tam doniesol par klientov, cize s cenou dole urcite moze trocha ist, ale presne ako pise Alex, cize len za robotu par stovak, este raz:
on tie veci robi vlastnorucne, nedovaza ich a neprihadzuje len tak baj oko, prihadzuje si za vykonanu pracu, a to je rozdiel, lebo ist dole s cenou za pracu je dost o inom ako ist dole s cenou za nadhodnotu za dovoz alebo tak ako to robia ti Vietnamci, takze preto som na to poukazal, cize pozor pri jednani. AMA nie je manufaktura, ale je to podla mna isty druh umeleckej cinnosti, chalanov to zjavne bavi, nie je to o kvantite ale o kvalite vyroby...
on tie veci robi vlastnorucne, nedovaza ich a neprihadzuje len tak baj oko, prihadzuje si za vykonanu pracu, a to je rozdiel, lebo ist dole s cenou za pracu je dost o inom ako ist dole s cenou za nadhodnotu za dovoz alebo tak ako to robia ti Vietnamci, takze preto som na to poukazal, cize pozor pri jednani. AMA nie je manufaktura, ale je to podla mna isty druh umeleckej cinnosti, chalanov to zjavne bavi, nie je to o kvantite ale o kvalite vyroby...
Sexgrafik Renault Classic Clubu
Tak pani.. Najlepsie sa priamo dohodnut s firmou.. Cena sa bude urcite menit podla druhu vyfuku.. Islo tu otazkou len o pribliznu cenu vyfuku.. Takze, bude rozdiel ked sa daju urobit 4 rovnake vyfuky ako kazdy iny. A ako pozeram kazdy chce iny vyfuk
Ja stale niesom pevne rozhodnuty ci pre klasicky alebo priecny vyfuk..
Kto pozna a ma nejake dobre skusenosti s firmami, ktore vyrabaju vyfuky dajte link
Ja stale niesom pevne rozhodnuty ci pre klasicky alebo priecny vyfuk..
Kto pozna a ma nejake dobre skusenosti s firmami, ktore vyrabaju vyfuky dajte link
R8,R12,Twingo