Fuego Turbo

Dodržujte prosím delenie podľa modelov

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Fuego Turbo

Post by fast » Mon Oct 10, 2005 10:02 am

To to je konkretne s motorom A7L. Je to 4 bodove vstrekovanie..
Bacha na hadicky podtlakov a cidiel, je v tom strasny chaos. A mne odisla hadica na westgate, z blow of ventilu, a na MAP senzor.
A silentbloky na prevodovke mozu byt rozlepene a potom poloosa vam povie zbohom. Nastastie s trochou uprav tam sadnu skodovacke :lol: .
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

Taxman

Post by Taxman » Tue Oct 18, 2005 10:13 am

Pozor na manžety na polosi, sú veĺmi citlivé, ajked sú nové! Hlavne prudké prechody zákrutami im nerobia dobre. Taktiež šprinty na 400m ich ničia :twisted: :D

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Oct 19, 2005 8:12 pm

Pozor na vjazd s Fuegom u Majmajka do garaze, ma to strme na take nizke auto :P
Ze Fast :lol:

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Mon Dec 12, 2005 2:00 pm

tak mi prestali svietit parkovacky a koncove svetla...(v piatok som dosiel vecer domov s hmlovkami vzadu :evil: ) v sobotu som rozobral palubovku a kryt volantu.. na prepinani svetiel bolo +12 ,na konektore na poistky +12 na poistke 0..plosak pertinaxovy (teda poriadny shit , rokmi sa vysusuje a lokalne sa splosti napr. pod kontaktami)) kontakty v konektore bez pritlaku ..vycistil som nasadil ..hura svieti..zlozim vsetko dokopy a startujem a motor toci a tocii :evil: (kua) meriam na relatku ku RJ ,+12 je tam ale nieje spinanych +12...(kua) tak zasa rozobrat a zmerat...po skontrolovani vsetkych konektorov som ta cele rozobral vycistil plosak , relatka na nom, kontakty v konektoroch a ..... :twisted: :P :D :lol: :) :wink: vsetko zacalol fungovat tak ako ma,,,HURA...svieti startuje blika...
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Hlavny brzdovy valec

Post by fast » Mon Mar 06, 2006 3:39 pm

Tak doslo aj na tento kusok... Lahko sa da dat von a rozobrat. Gumicky boli uplne zodrate a mal som v umysle vymenit vnutro komplet z hlavneho brzdoveho valca z Dacie 1301 4vyvod fi 20.6 , ale fuego ma dlhsie ventily tak som vymenil len gumicky(60sk). Pri skuske praskla lava predna trubka tak sup zase do predajne Dacia. Sadla super (80sk) .Pri odvzdusnovani brzd sa menili aj odvzdusnovacie skrutky (30 sk/ks) ... Tak za tie peniaze by som nezreparoval HBV ani na skodovke :lol:
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Wed Dec 12, 2007 11:10 am

vcera vecer som zostal stat 1 km pred tunelom Sitina.....motor ide ako ropak krmeny bahnom a vodou..... :x . odtah pred robotu a cesta domov... do piiiiiistan. dnes mi to nedalo, idem nastartovat a motor nic len toci a pokasliava (asi je viroza vo vzduchu) tak kontrola kablov....ak to bude veko rozdelovaca tak ma asi..... skoro ma aj fakt jeb.... krasny cisty ako novy len ten dekel je zvnutra jemne popraskany (pavucinky) a zase blesky..Od BOSCHa uz nechcem nic sviecky stoja za prd
za 1.5 roka je to 3 dekel....vsetky od BOSCHu.....
(aj ta ich zasrata trojita lambda)
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Dec 12, 2007 11:17 am

pekne zazitky mas fakt
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Dec 12, 2007 12:16 pm

Lubosko a vies ze na lane sa netaha po dialnici :!:
Som trpol celu noc ze mi budes volat ze ta nik nechce tahat... (hlavne ked tvoje lano je asi u mna 8) )

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Wed Dec 12, 2007 1:14 pm

majmajko: hmmm a na com ma mal tahat? a na dialnici po najblizsi vyjazd a ten je az za sitinou!!
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Dec 12, 2007 6:56 pm

No niekedy som take zážitky mal aj ja s Cliom a chcel som ho zapáliť :P ešte dobre že som to nespravil :lol:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Dec 13, 2007 10:08 pm

Ja som mal takisto podobné s päťkou :D
Stačilo všetko vymeniť za nové alebo "poriadne" opraviť a bolo to.
Pamätám sa, odišiel mi záťažový regulátor, objednal som ale trvalo asi dva mesiace kým prišiel a bolo auto pojazdné (nech žije východné slovensko). Skončil som s montážou, ocova fiat krava bola nepojazdná tak mám možnosť dokázať, že Renault is the best a ukážkovo všetkých doviezť na oslavu a naspäť. Ešte len som domov došiel, stiahol okno na vodičovej strane aby som pekne zaparkoval a cvak. :) Okno už naspäť hore nevyšlo. Takže rozoberačka čalúnenia dverí, vyberanie mechanizmu ktorý som nikdy predtým nevidel, rozobratie motorčeku, oprava bimetálovej poistky, premazanie, poskladanie a pozdný príchod na oslavu. :twisted:
Prostě keď nejde o nič tak auto jazdí celý rok bez poruchy, akonáhle s ním niekde potrebujem ísť alebo je otcove auto nepojazdné total stop. :)
Pri podobných príležitostiach mi ešte odišli zadné brzdiče (hliníkové sr.čky), relé spínania zapaľovania, chladič atď... :P
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

Post Reply