Page 1 of 1
Fuego Turbo
Posted: Mon Oct 10, 2005 10:02 am
by fast
To to je konkretne s motorom A7L. Je to 4 bodove vstrekovanie..
Bacha na hadicky podtlakov a cidiel, je v tom strasny chaos. A mne odisla hadica na westgate, z blow of ventilu, a na MAP senzor.
A silentbloky na prevodovke mozu byt rozlepene a potom poloosa vam povie zbohom. Nastastie s trochou uprav tam sadnu skodovacke
.
Posted: Tue Oct 18, 2005 10:13 am
by Taxman
Pozor na manžety na polosi, sú veĺmi citlivé, ajked sú nové! Hlavne prudké prechody zákrutami im nerobia dobre. Taktiež šprinty na 400m ich ničia
Posted: Wed Oct 19, 2005 8:12 pm
by Majmajko
Pozor na vjazd s Fuegom u Majmajka do garaze, ma to strme na take nizke auto
Ze Fast
Posted: Mon Dec 12, 2005 2:00 pm
by fast
Hlavny brzdovy valec
Posted: Mon Mar 06, 2006 3:39 pm
by fast
Tak doslo aj na tento kusok... Lahko sa da dat von a rozobrat. Gumicky boli uplne zodrate a mal som v umysle vymenit vnutro komplet z hlavneho brzdoveho valca z Dacie 1301 4vyvod fi 20.6 , ale fuego ma dlhsie ventily tak som vymenil len gumicky(60sk). Pri skuske praskla lava predna trubka tak sup zase do predajne Dacia. Sadla super (80sk) .Pri odvzdusnovani brzd sa menili aj odvzdusnovacie skrutky (30 sk/ks) ... Tak za tie peniaze by som nezreparoval HBV ani na skodovke
Posted: Wed Dec 12, 2007 11:10 am
by fast
vcera vecer som zostal stat 1 km pred tunelom Sitina.....motor ide ako ropak krmeny bahnom a vodou.....
. odtah pred robotu a cesta domov... do piiiiiistan. dnes mi to nedalo, idem nastartovat a motor nic len toci a pokasliava (asi je viroza vo vzduchu) tak kontrola kablov....ak to bude veko rozdelovaca tak ma asi..... skoro ma aj fakt jeb.... krasny cisty ako novy len ten dekel je zvnutra jemne popraskany (pavucinky) a zase blesky..Od BOSCHa uz nechcem nic sviecky stoja za prd
za 1.5 roka je to 3 dekel....vsetky od BOSCHu.....
(aj ta ich zasrata trojita lambda)
Posted: Wed Dec 12, 2007 11:17 am
by Alex
pekne zazitky mas fakt
Posted: Wed Dec 12, 2007 12:16 pm
by Majmajko
Lubosko a vies ze na lane sa netaha po dialnici
Som trpol celu noc ze mi budes volat ze ta nik nechce tahat... (hlavne ked tvoje lano je asi u mna
)
Posted: Wed Dec 12, 2007 1:14 pm
by fast
majmajko: hmmm a na com ma mal tahat? a na dialnici po najblizsi vyjazd a ten je az za sitinou!!
Posted: Wed Dec 12, 2007 6:56 pm
by jozo-ke
No niekedy som take zážitky mal aj ja s Cliom a chcel som ho zapáliť
ešte dobre že som to nespravil
Posted: Thu Dec 13, 2007 10:08 pm
by Anarki
Ja som mal takisto podobné s päťkou
Stačilo všetko vymeniť za nové alebo "poriadne" opraviť a bolo to.
Pamätám sa, odišiel mi záťažový regulátor, objednal som ale trvalo asi dva mesiace kým prišiel a bolo auto pojazdné (nech žije východné slovensko). Skončil som s montážou, ocova fiat krava bola nepojazdná tak mám možnosť dokázať, že Renault is the best a ukážkovo všetkých doviezť na oslavu a naspäť. Ešte len som domov došiel, stiahol okno na vodičovej strane aby som pekne zaparkoval a cvak.
Okno už naspäť hore nevyšlo. Takže rozoberačka čalúnenia dverí, vyberanie mechanizmu ktorý som nikdy predtým nevidel, rozobratie motorčeku, oprava bimetálovej poistky, premazanie, poskladanie a pozdný príchod na oslavu.
Prostě keď nejde o nič tak auto jazdí celý rok bez poruchy, akonáhle s ním niekde potrebujem ísť alebo je otcove auto nepojazdné total stop.
Pri podobných príležitostiach mi ešte odišli zadné brzdiče (hliníkové sr.čky), relé spínania zapaľovania, chladič atď...