R4
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Stitok je Ok to je normalny stitok ...tam je este ovalny ktory zas urcuje model ...
Kedze je z A a este sa na nase papiere neprehadzovalo (prestitovanie myslim) tak sa zda byt vsetko original...
no vsetko sa zda byt este lahko zachranitelne co sa tyka hrdze ...
Najvecsi problem je spodok toho co pises ako "exponovane miesto"
R4 ma samostatne chassi a kasna je na tom nasrobovana a pri amaterskych opravach to zvyknu cele spolu zvarit.... no je na to dostat za cca 30€ 1ks (pri totalnom odhniti potrebujes 4ks) opravny plech (ulozenie zadnej napravy) ale ak je lken troska a neni pohnuta geometria tak aj nesikovny klampiar s prilozenou dokumentaciu to lahko opravi....
tu je taky nahlad na opravu chassi
http://www.renault4.co.uk/renault-4-chassis-welding.htm
Kedze je z A a este sa na nase papiere neprehadzovalo (prestitovanie myslim) tak sa zda byt vsetko original...
no vsetko sa zda byt este lahko zachranitelne co sa tyka hrdze ...
Najvecsi problem je spodok toho co pises ako "exponovane miesto"
R4 ma samostatne chassi a kasna je na tom nasrobovana a pri amaterskych opravach to zvyknu cele spolu zvarit.... no je na to dostat za cca 30€ 1ks (pri totalnom odhniti potrebujes 4ks) opravny plech (ulozenie zadnej napravy) ale ak je lken troska a neni pohnuta geometria tak aj nesikovny klampiar s prilozenou dokumentaciu to lahko opravi....
tu je taky nahlad na opravu chassi
http://www.renault4.co.uk/renault-4-chassis-welding.htm
a na tom stitku fakt nevadi ze tam nie su hmotnosti, ale len 0000kg? nemohol by si sem hodit foto ako vyzera tvoj stitok? na tomto je aj ten ovalny je na nom napisane:
112 C
43 121
F001409
co sa tyka tych zadnych vonkajsich uchytov ramien tak sa zdali byt celkom ok. cakal som nieco podobne ako na tych foto z renault4.co.uk
majmajko, bol by si ochotny ist sa nan niekedy so mnou prozriet?predsalen jediny kto ho videl na zivo som ja a ja som zaroven ten najmenej kompetentny...co ty na to?
112 C
43 121
F001409
co sa tyka tych zadnych vonkajsich uchytov ramien tak sa zdali byt celkom ok. cakal som nieco podobne ako na tych foto z renault4.co.uk
majmajko, bol by si ochotny ist sa nan niekedy so mnou prozriet?predsalen jediny kto ho videl na zivo som ja a ja som zaroven ten najmenej kompetentny...co ty na to?
1. variant - ides niekam po vlastnej osi - neodporucam
2. variant - nehas sa odtiahnut na lane - ani to neodporucam bez SPZ
3. variant - prehodime SPZ (sksuime pozicat od Alojza ma aj cervenu R4) to by slo ... ale ides po vlastnej osi
4. variant - nehas si to odtiahnut na odtahovke - postis nejaku tu korunu...
2. variant - nehas sa odtiahnut na lane - ani to neodporucam bez SPZ
3. variant - prehodime SPZ (sksuime pozicat od Alojza ma aj cervenu R4) to by slo ... ale ides po vlastnej osi
4. variant - nehas si to odtiahnut na odtahovke - postis nejaku tu korunu...
-
- člen RCC
- Posts: 126
- Joined: Tue Dec 27, 2005 12:20 am
- Location: koseca 784
co to je za stvorka o ktorej neviem? chcem vidiet foto!!! inak 112C znamena, ze je tam motor 960ccm. cislo karoserie je vedla pravej prednej sedacky hned ked otvoris prave pr. dvere. ono je to skor na podvozku ako na kasni. treba ho hned vybrusit, lebo ho tam nikto nehlada a na stk im staci cislo zo stitku. m13xR
maros
no pani,R4 je uz v chalupe, zacinam naberat skutocne skusenosti. velku zasluhu na tom ma Majmajko a tymto mu este raz dakujem za help so vsetkym. A hned prva skusenost... Neska bola prva vikendova jazda. BA - Cerveny kamen - BA. Vsetko v najlepsom poriadku. Ale potom ked som sa flakal po meste zacala mi blikat kontrolka teploty. Sem tam aj svietila. To by asi nemalo robit...Co to moze byt? Inac Majmajko, prisiel som domov vo stvrtok, odstavil som auto a zistil som ze neviem zamknut soferove dvere... Taky som dostal strach ze vsetci autickari cakaju len na moju bledocervenohnedoflakatohrdzavu R4 ze som radsej zaparkoval tesne vedla sluzobneho auta tak, aby sa nedali otvorit dvere:) ALe dnes som to uz ciastocne vyriesil, auto moze stat aj osamote. Len ta teplota ma teraz irituje...Ale som happy. Som s VAMI!!!