R4

Dodržujte prosím delenie podľa modelov

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Jun 30, 2008 10:03 am

Ak budes jazdit v zime na posolenych cestach a vobec to neosetris aspon umytim podvozku (to urobi vela) tak uz za rok.
Ja som pouzival na jazdenie davnejsie jednu co bola v horsom stave a mal som ju asi dve sezony v pohode pokial mi ju nenaburali...
Napasovať nemusiš toho vela lebe na to je este mozne zohnat dost novych veci... Vsak sa vyrabalo s par zmenamy az do roku 1992

User avatar
vampire.five
Posts: 125
Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
Location: Cr

Post by vampire.five » Mon Jun 30, 2008 11:46 am

Takove chvaly, ja si ju snad taky poridim :lol: :lol: :lol: 8)
Super R5 GTS,Super R5 GTE

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Jun 30, 2008 11:47 am

To nie je chvala to je REALITA :wink: :lol:

User avatar
vampire.five
Posts: 125
Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
Location: Cr

Post by vampire.five » Mon Jun 30, 2008 11:48 am

Dobre, postavim dalsi garaz a du do toho :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Super R5 GTS,Super R5 GTE

User avatar
mano
člen RCC
Posts: 137
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:53 pm
Location: BA
Contact:

Post by mano » Mon Jun 30, 2008 7:23 pm

no, tak ja by som to chcel na take bezne jazdenie.aj v zime aj po soli, proste vsade. no a nejake osetrenie podvozku by sa spravilo.btw. da sa hrdza nejak zastavit?ale nemyslim odstranit, vyvarit a podobne.proste nech tam je ale nech sa nerozsiruje.podla mna to vyzera celkom dobre.pacia sa mi navonok zhumplovane auta, ale po tech stranke musia byt ok.tak dalo by sa to nejak?sice asi na STK by im to velmi nevonalo...poradte chlapi...diky

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Jul 01, 2008 7:38 am

mano wrote:btw. da sa hrdza nejak zastavit?
Chemicky vies zastavit povrchovu hrdzu ale urcite nie taku nejaku strudlu z lineckeho cesticka. Mam na mysli casti kde je len hrdza.

Dokazom, ze sa na hrdzavom aute da jazdit a nie malo je moja R8. Prehnite nosniky, podlaha niekde skryte kompozitnymi materialmi (laminat :) ). Sice citis na kazdej nerovnosti jak sa kruti kasna a buchaju dvere.. ale jazdiiii...

U 4ky bude asi podstatne aby bolo ako tak zdrave sasi. Nakolko kasna nieje samonosna, ale nasrobovana na nom..
Zhodit kasnu povyvarat sasi, aj ta technika sa ti bude lepsie bez hrdze udrziavat, a nahodit bars aj hrdzavu budu...

Tot moj osmickarsky nazor.. ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Jul 01, 2008 7:45 am

Dobry a presny nazor

User avatar
mano
člen RCC
Posts: 137
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:53 pm
Location: BA
Contact:

Post by mano » Tue Jul 01, 2008 1:24 pm

pekne povedane...hm, ako sa daju sasi pred kupou najlepsie checknut?asi jedine lehnut pod auto, ze?kde maju slabe miesta? a myslite ze na 87icke to moze byt aj dost prehnite?

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Tue Jul 01, 2008 1:48 pm

mano wrote:pekne povedane...hm, ako sa daju sasi pred kupou najlepsie checknut?asi jedine lehnut pod auto, ze?kde maju slabe miesta? a myslite ze na 87icke to moze byt aj dost prehnite?
Moze, ja som vcera videl Mercedes z 96 a mal zhnite nosniky...
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Jul 01, 2008 2:12 pm

mano wrote:pekne povedane...hm, ako sa daju sasi pred kupou najlepsie checknut?asi jedine lehnut pod auto, ze?kde maju slabe miesta? a myslite ze na 87icke to moze byt aj dost prehnite?
staci rukou nasmatrat.... neskor popisem alebo prejdi forum mozno je to pisane

User avatar
mano
člen RCC
Posts: 137
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:53 pm
Location: BA
Contact:

Post by mano » Wed Jul 09, 2008 12:21 am

no tak v pondelok alebo v utorok sa nanho idem mrknut, lebo chlapik bol teraz mimo.podam hlasenie. a nemate nahodou niekto info o tom ci sa da bez problemov prihlasit auto ktore bolo dovezene este v roku 2006?od vtedy stoji takto odhlasene na chalupe.
a este mam otazky ohladom nejakych prevadzkovych nakladov. kolko vychadza spotreba pri rozumnej jazde po meste, mimo mesta?a co motor?ten chlapik vravel ze ho asi treba pretesnit. je to financne a casovo narocne?pripadne ked ho vezmem a privediem k zivotu /samozrejme hned by som sa prihlasil do klubu:)/, ci mi viete pomoct ho pri zivote aj udrzat.nemam skusenosti so starostlivostou o taky klenot.a vlastne to je aj dovod preco ho chcem - nabrat skusenosti. no a potreboval by som nejakeho guru supervisora. dik za odpovede

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 09, 2008 7:57 am

mano, pridaj si do nastaveni miesto svojho bydliska, ak si z bratislavy a okolia tak ti minimalne majmajko urcite poda pomocnu ruku.
pretesnenie motora caka aj mna, neboj sa nie je to az tak finance narocne, ba ani casovo, len sa k tomu dostat :D lebo ked uz to zacnes robit tak sa ti k tomu pridruzi kadeco ine (trebars aj taka mala renovacia s novym naterom)
sice nemam stvorku ale so spotrebou to budes mat tak okolo 5 - 6 litrov, zavisi to aj od stavu motora. s tym prihlasenim by nemal byt problem.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Wed Jul 09, 2008 8:38 am

Alex wrote: sice nemam stvorku ale so spotrebou to budes mat tak okolo 5 - 6 litrov, zavisi to aj od stavu motora. s tym prihlasenim by nemal byt problem.
To uz vtedy montovali do R4 1,5 dCI...? :lol: :lol:
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 09, 2008 8:54 am

no ak sa vies pomaznat s plynovym pedalom :) ja mam dlhodobo na osmicke spotrebu okolo 6,2 l.
na modernom diesli nie je problem mat dobru spotrebu ale na xxxrocnom aute ktore ma papierovu spotrebu 8,5 l pri 90km/h je to nieco krasne.

mozno ked sa raz bude mano nudit tak vyspekuluje ako do stvorky napchat aj to dCI :D potom bude mat spotrebu do 4 l.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Wed Jul 09, 2008 10:36 am

ja mam R4F6 "La Kyblee" asi cervenej farby :D
auto stalo pod lesom na dvore asi 18 mesiacov a potom na zahrade v BA dalsich 12.
Ked to videl mechanik tak sa zhrozil ale.... pripojili sa 3 kable ,nalial benzin pozrel olej a :shock: motor naskocil .Mechanik cumel a povedal ze keby to nerobil on tak neuveri.
Aj ked potom bolo este vela roboty (vyvaranie ,brzdy,starter,karburator atd) a este aj bude , dosiel som na 3 zraz bez velkych problemov.Juchuuu.
Pozri, ked nieje hnily spodok tak sa to d aj jazdit. Ak je hnily tak vyvarit ,ked nechces vyvarat tak prehodit na iny spodok.To auto je FUN a LEGO v jednom. (Aj ked to bola laska az na druhy pohlad, lebo na prvy som povedal, ze take strasne a skarede auto NIKDY,ale ked som sa previezol tak som si povedal ze to musim mat.)
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

Post Reply