Kupim Motor 956 ccm z Renaulta - kupene
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Kupim Motor 956 ccm z Renaulta - kupene
Kupim Motor 956 ccm z Renaulta, v podstate kvoly vačke - cize pripadne len tu, alebo ten motor na ND.
0903 263 294
0903 263 294
Sexgrafik Renault Classic Clubu
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
toto
Nie na retaz, na remenicu!
Kedze ma pohon vodnej pumpy a alternatora na opacnej strane, pri diferaku . Na osmicke je to pohanane od remenice na kluke!
Vyvod na retaz tam je sice tiez, ale ten tam musi byt aby sa otacala remenica od kluky!
Kedze ma pohon vodnej pumpy a alternatora na opacnej strane, pri diferaku . Na osmicke je to pohanane od remenice na kluke!
Vyvod na retaz tam je sice tiez, ale ten tam musi byt aby sa otacala remenica od kluky!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
Jenze to je motor ze Super 5 a tam je retez. Vim to mel sem ho doma a rozdelaval sem ho a ja blb ho dal do smelcu. Mohl sem ho Marosovi taky dat. Nemuze tam byt remenica, pac by se mohla protocit a sestelovani predstihu by bylo v pr..... Jedine zubovy remen a ten je na OHC. Tohle je OHV. KAPISTO????
Super R5 GTS,Super R5 GTE
Hovorite o tom istom ale kazdy z druhej strany...
Tam kde ma stara R5 na vacke ozubenie na retaz tak tam je na R8 z ojnice remenica (pohon vodnej pumpy). Zaroven tam kde ma R5 vyvod z vacky na remenicu co pohana vodnu pumpu - R8 nema nic (urezane )
Tam kde ma stara R5 na vacke ozubenie na retaz tak tam je na R8 z ojnice remenica (pohon vodnej pumpy). Zaroven tam kde ma R5 vyvod z vacky na remenicu co pohana vodnu pumpu - R8 nema nic (urezane )
Majmajko wrote:Odporucam ti ale motor R8 kedze R5 ma na vacke vyvod na remenicu
som mal napisat asi ze zo starej R5ne na RETEZ
toto
ach jaj, vidim ze si nerozumieme vampire..
Ty hovoris o retazi ktora pohana vacku od kluky. Ja a Majmajko hovorime o remenici a klinovom remeni ktory pohana vodnu pumpu a alternator.
Cleon ci uz zo 4ky, 5ky alebo osmicky je vzdy rovnaky co sa retaze tyka. Retaz je na opacnej strane ako diferak!
V osmicke je motor vzadu zotrvakom dopredu.
Vzadu, na hriadeli z kluky je remenica ktora pohana vodnu pumpu a altik!
Tym, ze je v 4ke a 5 namontovany motor vpredu, je retaz pri kabine a vodna pumpa a altik su montovane na prednej casti motora pri diferaku a prevodovke. Kedze na tejto strane je na kluke diferak musi byt vodna pumpa a altik pohanany od vacky. Preto je tu vacka predlzena a je na nej remenica.
Preto vacku z takehoto motora neda do osmickoveho motora, pretoze na 8ckovej hlave nieje prislusna diera. Teda cela vacka musi byt schovana v hlave a nikam nevytrcat!!
A okrem toho 956ka sa do Super5(phaseII) uz nemontovala!!!
Ty hovoris o retazi ktora pohana vacku od kluky. Ja a Majmajko hovorime o remenici a klinovom remeni ktory pohana vodnu pumpu a alternator.
Cleon ci uz zo 4ky, 5ky alebo osmicky je vzdy rovnaky co sa retaze tyka. Retaz je na opacnej strane ako diferak!
V osmicke je motor vzadu zotrvakom dopredu.
Vzadu, na hriadeli z kluky je remenica ktora pohana vodnu pumpu a altik!
Tym, ze je v 4ke a 5 namontovany motor vpredu, je retaz pri kabine a vodna pumpa a altik su montovane na prednej casti motora pri diferaku a prevodovke. Kedze na tejto strane je na kluke diferak musi byt vodna pumpa a altik pohanany od vacky. Preto je tu vacka predlzena a je na nej remenica.
Preto vacku z takehoto motora neda do osmickoveho motora, pretoze na 8ckovej hlave nieje prislusna diera. Teda cela vacka musi byt schovana v hlave a nikam nevytrcat!!
A okrem toho 956ka sa do Super5(phaseII) uz nemontovala!!!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
kedze je to zo super R5 tak ma vacku tak isto ako R8 956cmvampire.five wrote:Jenze Maros bude do R8 davat motor 1,4 GTS z R5
To myslim nik netvrdil (ak som to neprehliadol)vampire.five wrote: vacka je v bloku a ne hlave
Ak ano tak o to lepsie pre neho ma moznos skor to zohnat nie len z R8vampire.five wrote:motor 1,0 se do R5 daval, mam to v papirech. a navic ho mize sehnat z R11,R9,R rapid. Je to jakykoliv TL.
toto
vampire:
Boze tak v hlave, to je jedno.. Islo o to ze trci von. Na 1.4ke netrci, lebo ten je montovany uz priecne...
Nehovorim ze sa 1.0 nemontovala do R5. Hovorim ze sa nemontovala do Super 5 co je druha generacia vyrabana od '85.
Nechajme to tak, uz sa moc motame...
MX: ta vacka z R8 956 ti bude pasovat do 1.4ky
Boze tak v hlave, to je jedno.. Islo o to ze trci von. Na 1.4ke netrci, lebo ten je montovany uz priecne...
Nehovorim ze sa 1.0 nemontovala do R5. Hovorim ze sa nemontovala do Super 5 co je druha generacia vyrabana od '85.
Nechajme to tak, uz sa moc motame...
MX: ta vacka z R8 956 ti bude pasovat do 1.4ky
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!