Page 1 of 1

chladic, termostat a lambda sondu na R5 1.4 TS 52kw

Posted: Sat Oct 24, 2009 8:22 pm
by Fedo
Ahoj,
kupim chladic, termostat a lambda sondu na R5 1.4TS 52kw, r.v. motora 1990. Dakujem.

milofedo@centrum.sk
0918 548 970 - v tyzdni iba sms prosim.

Posted: Sat Oct 24, 2009 11:10 pm
by Jan Kalina
R5 1.4TS 52kw nemá lambdasondu, to má motor C2J s dvojitým Weberem 32DRT bez katalyzátoru.

Posted: Tue Nov 10, 2009 10:30 pm
by MiKo
Vela ludi si myli snimac teploty vyfukovych plynov s lambda sondou..

lambda sondu na R5

Posted: Tue Nov 10, 2009 10:46 pm
by mdurx
Mam lambda sondu na R5 zn.Bosch po 11,dobirka Adresu.:...?
a termostat 1,4ccm taktiez

Posted: Wed Nov 11, 2009 7:45 pm
by Jan Kalina
A co je zase "snímač teploty výfukových plynů"? :shock: Kam na to chodíte? :P

Posted: Wed Nov 11, 2009 8:51 pm
by MiKo
Ma to napr. motor GTE na zvodoch. V katalogoch tomu hovoria lambda sonda (1 vodic) ale kedze to zbiera udaje len z dvoch valcov tak to nemoze realne ovplyvnovat zmes..

Posted: Wed Nov 11, 2009 10:21 pm
by Jan Kalina
MiKo wrote:Ma to napr. motor GTE na zvodoch. V katalogoch tomu hovoria lambda sonda (1 vodic) ale kedze to zbiera udaje len z dvoch valcov tak to nemoze realne ovplyvnovat zmes..
Ale to JE lambdasonda :D (nevyhřívaná)

Posted: Wed Nov 11, 2009 11:14 pm
by MiKo
Tak to potom dava falosne/polovicne informacie..

Posted: Thu Nov 12, 2009 12:04 am
by Jan Kalina
MiKo wrote:Tak to potom dava falosne/polovicne informacie..
Nemyslím :) Přecijenom jde o jednoduchý systém Renix s pouze jednou nevyhřívanou lambdou před katem, na jejíž informaci není vstřikování zas tak úplně závislý. Často tyhle motory jsou schopny naprosto bezchybně fungovat i bez lamdy úplně - já měl 19ku s F3N/1-bodem Renix, kde lambda nebyla vůbec, díra pro ni ve svodech byla zavařená COčkem a kabel k ní volně visel nikam nezapojen. To auto fungovalo ve dne v noci v létě v zimě úplně normálně a jezdilo za nulanulaprd DO 8/100 pouze na couračky.
Mimochodem, jaký máš svody? Litinový nebo trubkový?
(a sorry za OT :oops: )

Posted: Thu Nov 12, 2009 10:50 pm
by MiKo
Na GTX som mal trubkove, praskli.

Vymenil som ich za trubkove, z Laguny 1,8, ale boli zhodne.

A moj terajsi motor z GTE ma trubkove, uz su opieskovane, natrete a obalene termoizolacnou paskou, pripravene na montaz..

Ale mam aj liatinove niekde, asi do rezervy :P