Vacku
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Tá kľuka čo je v motore R5 Alpine Turbo 122B je kovaná (forged) Áno / Nie
Nič viac nepotrebujem vedieť.
Ďakujem.
Nič viac nepotrebujem vedieť.
Ďakujem.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
dvestopäťdesiatka, dvestopäťdesiatka čo že je to za šmejd , keď také lenivé kamiony majú aj päťsto žriebät
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Anarky.. vodicak sice este furt nemam ale zato som si uz zasoferovaj Volvo o vykone 760K.. to bola jazda.. pri vypnutom ASR to gumovalo pokial som nepustil nohu z plyna..
500 K ma aj blby Magnum.. kto sa viezol vie preco blby
500 K ma aj blby Magnum.. kto sa viezol vie preco blby
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Ad1: Bola to srandovná odpoveď na srandovnú otázku.
Ad2: Nikto na svete (ani ja ) nie je taký blbý aby pri stavbe bulletproof enginu (kované piesty, kované ojnice, Alpine hlava,ostrejšia vačka, T3 turbo,) nechal na aute od výroby poddimenzovanú kľuku (bola taká istá akú mali atmosféry). Nejde o to koľko koní vydrží sériová kľuka a koľko koní kovaná, ide o princíp a predimenzovanie.
To potom naozaj nič nemusím stavať, nemá to zmysel, rovno tam naseriem T25 a budem jazdiť dokiaľ to neľahne na hlave alebo na kľuke.
Ad2: Nikto na svete (ani ja ) nie je taký blbý aby pri stavbe bulletproof enginu (kované piesty, kované ojnice, Alpine hlava,ostrejšia vačka, T3 turbo,) nechal na aute od výroby poddimenzovanú kľuku (bola taká istá akú mali atmosféry). Nejde o to koľko koní vydrží sériová kľuka a koľko koní kovaná, ide o princíp a predimenzovanie.
To potom naozaj nič nemusím stavať, nemá to zmysel, rovno tam naseriem T25 a budem jazdiť dokiaľ to neľahne na hlave alebo na kľuke.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
http://www.renaultpower.com/?rS=parts&cid=77
Doufam ze tahle klika uz bude tvym pozadavkum na bulletproof engin stacit.
Doufam ze tahle klika uz bude tvym pozadavkum na bulletproof engin stacit.
dajtee pokoj !!! celu klavesnicu som si oslintal !!!!pivi wrote:http://www.renaultpower.com/?rS=parts&cid=77
Doufam ze tahle klika uz bude tvym pozadavkum na bulletproof engin stacit.
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
To je ono, už len spraviť zbierku Každého čo prispeje povozím.
pivi: Táto kľuka je určite vyhovujúca (až na tú cenu ale keď vyberiem banku tak už bude dobrá ) Poddimenzovaná je kľuka ktorá sa dávala v sérii na C1J-Turbo motory v R5 GTT, R9T a R11T Bola úplne rovnaká ako tá čo sa dával na atmosferické motory. To isté hlava valcov takisto etalón krehkosti a nespoľahlivosti. Preto tie motory vydržali tak málo a preto sa tam väčšie zvýšenie výkonu nedoporučuje.
Aj preto mala Maxi Turbo 400 koní pri rovnakej koncepcii motora
pivi: Táto kľuka je určite vyhovujúca (až na tú cenu ale keď vyberiem banku tak už bude dobrá ) Poddimenzovaná je kľuka ktorá sa dávala v sérii na C1J-Turbo motory v R5 GTT, R9T a R11T Bola úplne rovnaká ako tá čo sa dával na atmosferické motory. To isté hlava valcov takisto etalón krehkosti a nespoľahlivosti. Preto tie motory vydržali tak málo a preto sa tam väčšie zvýšenie výkonu nedoporučuje.
Aj preto mala Maxi Turbo 400 koní pri rovnakej koncepcii motora
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]