Kúpim Daciu 1310

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Kúpim Daciu 1310

Post by Pavol Slovak » Mon Oct 04, 2010 12:42 pm

Kupim Daciu 1310.

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Oct 04, 2010 4:14 pm

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Mon Oct 04, 2010 6:26 pm

Pato a moju 1300 nechces? Ten chalan s tym karburatorom sa mi zial neozval.. uz som mu volal viac krat a je nedostupny.. Je v tom Nosku stale.
R8,R12,Twingo

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Oct 04, 2010 7:08 pm

preco 1310 a nie 1300? mas na to dovod?

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Tue Oct 05, 2010 11:38 am

Vazeny pani, dakujem vam za odpovede. Ja potrebujem Daciu len na nahradne diely. Preco 1310? Kvoli dvom malickostiam, ktore 1300 nema. Posledne 1310 mali kontrolu tlaku oleja a teploty chladiacej zmesy. No hlavne momentalne potrebujem karburator. V mojej R8 mam ten novy motor a zda sa ze do toho motora sa nastahoval nejaky duch. Mam problem s ktorym si neviem poradit. Motor vo volnobehu bezi nadherne no pri rozbiehani ho radikalne zdusi. Prva indicia bola nedostatok paliva - kontakty na svieckach su opalene do biela. No po vsetkych moznych nastaveniach karburatora - ziadna zmena. Druha indicia bola vytahana rozvodova retaz. Teraz je tam uplne nova nie Rumunska, ale original R8 a tak tiez ziadna zmena. Po poslednom prestaveni karburatora motor ma nepravidelny chod no nie je to stale rovnake. Sprava sa nepredvidatelne. Potrebujem skusit vymenit cely karburator, aby som mohol eliminovat dalsiu alternativu.
Marek dakujem za ponuku, no lutoval by som rozobrat Tvoju R12 na diely.

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Oct 05, 2010 4:14 pm

Karburátor z Dacie 1310 má jeden automechanik, môžem sa ho opýtať čo by zaň chcel. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Tue Oct 05, 2010 4:14 pm

Pavol Slovak wrote:... Druha indicia bola vytahana rozvodova retaz. Teraz je tam uplne nova nie Rumunska, ale original R8 a tak tiez ziadna zmena...
Měnili jste i rozvodová kola? Měl jsem Aro 10.4 s motorem 1397cc, kupoval jsem si ho kdysi nový. Už si nepamatuju přesně, kolik to mělo tenkrát najeto (odhaduju 30.tkm, v 70.ti tkm jsem ho prodal), ale něco podobně haprovalo, nešel nijak seřídit předstih, jezdilo to ale blbě. A verdikt - ne vytahaný rozvodový řetěz, ale vymačkaný rozvodový kola. Byly z nějakýho podřadnýho měkkýho materiálu, moc to nevydrželo :?
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Tue Oct 05, 2010 5:08 pm

Samozrejme, vymenou retaze som menil aj ozubene kolesa - original R8, co je to iste ako Dacia.

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Oct 05, 2010 6:13 pm

Karburátor 32IRMA (licenčný Weber) vraj originál z 1310 málo používaný (ako všetky na Slovensku :D) údajne bol vymenený kvôli problémom so starým a ten zánovný fungoval len posledné 2-3 roky. Cena 50 €
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Tue Oct 05, 2010 7:15 pm

Anarki wrote:Karburátor 32IRMA (licenčný Weber)
Carfil? :)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Oct 05, 2010 9:04 pm

Netuším, napísal som to presne tak ako mi to povedal do telefónu :wink:

Teda už som videl všeličo okolo áut ale žeby bol Karfiol karburátor :lol: :lol: :lol: to si normálne sfotím :D

P.S. Pre Honzu - Karfiol je po vašom Květák :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Tue Oct 05, 2010 10:13 pm

Upresnim ten Karfiol - je to Carfil 32 IRM 2A.
Dakujem za ponuku, hoci 50€ sa mi vidi trochu vela, ale asi nebudem mat inu moznost. Dam vediet.

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Oct 05, 2010 10:30 pm

Je možné, že som to poradie skomolil aj ja :oops: Predsa len to bolo pre mňa veľa informácií naraz.

Je mi to ľúto, keby som vedel, že ho bude treba Vám, tak by som odložil Solex ktorý som vytiahol z Dacie 1300 :idea: Tak som ho cca 6-9 mesiacov dozadu pustil kamarátovy na experimenty za 15 € :(
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Wed Oct 06, 2010 2:29 am

To nevadi, ja som tiez nevedel, ze sa mi auto uplne zblazni. Ved som presiel s nim 2x celou Europou, cele Irsko, Anglicko a bez jedinej poruchy motora.
Jednoducho prisiel cas postavit trochu modernejsiu R8 so vstrekovanim paliva. Zacal som vazne nenavidiet karburatory. Mam poruke 8 valec z Jaguara, ktory som si nachystal este v USA. Tak neviem, neviem ci by to tu R8 nestocilo ako vyvrtku :roll:

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Oct 06, 2010 9:12 am

Takze moje troska do mlyna..
Ja som tiez jazdil z 1300ccm motorom a karburatorom z R8. Motor trhal na volnobeh, podtrhaval pri jazde z malym plynom (po rovine). V spalovacom priestore bolo vypalene bielo! Vymeneny karburator za 1.3kovy podstatne sa to zlepsilo!

Takze ktory karburator ti poslem? Predsalen ten Rumunsky Weber(1310) alebo zostavas pri tom Solex-e (1300)???? (sme spolu telefonovali)
Nemal som cas ho este poslat, ale zajtra by mohol snad ist do posty.

Este mozna pricina: Teraz som mal podobny problem z dalsim 1.3motorom. Motor bezi hladko na volnobeh, da sa vytocit, ale pri jazde nemal vykon, doslo to az tak daleko ze som sa ani z miesta nepohol. Upchaty vyfuk a bordel v plavakovej komore/kanalikoch!!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply