Kúpim Daciu 1310
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Pavol Slovak
- Posts: 129
- Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
- Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce
Matus, radsej by som zobral ten 1310 -kovy. Moj vyfuk je novy a terajsi karburator je ten z 1310 - Carfil 32 IRM 2A. Jednoducho nedostavam dost paliva. Chcem vymenit ten karburator a potom dalsia moznost je benzinova nadrz - ci nema dnu hrdzu, alebo nejaky bordel, no palivovy filter je cisty.
Som Ti vdacny.
Som Ti vdacny.
toto
posnazim sa ho supnut zajtra na postu..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavol Slovak
- Posts: 129
- Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
- Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce
toto
Balicek je na ceste!!
Postovne si vypijem na nejakom zraze na ktory prides
Postovne si vypijem na nejakom zraze na ktory prides
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
matus: A keď prídem aj ja tak budeš počas celého trvania zrazu mimo
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Pavol Slovak
- Posts: 129
- Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
- Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce
- Pavol Slovak
- Posts: 129
- Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
- Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce
toto
Akurat som dnes rano rozmyslal, ze ci ti uz ten karbec prisiel. Zjavne ano
Cim dalej nad tym rozmyslam, mam pocit ze cele tieto skakacie problemy bude mat na svedomi dynamika prudenia v sani. Ze to nebude len take easy-go ze vymenim karbec a hotovo. Ze to sanie bude predsalen nejak naladene a ked vymenis komponent narusis tu rovnovahu. Slapnes na plyn a vyprazdnis ten vzduchovy stlpec, narusis podtlak, alebo cokolvek ine je ina dlzka sania, alebo alebo...
Nieje to nahoda ze obaja za podobnych podmienok zazivame rovnake symptomy...
Cim dalej nad tym rozmyslam, mam pocit ze cele tieto skakacie problemy bude mat na svedomi dynamika prudenia v sani. Ze to nebude len take easy-go ze vymenim karbec a hotovo. Ze to sanie bude predsalen nejak naladene a ked vymenis komponent narusis tu rovnovahu. Slapnes na plyn a vyprazdnis ten vzduchovy stlpec, narusis podtlak, alebo cokolvek ine je ina dlzka sania, alebo alebo...
Nieje to nahoda ze obaja za podobnych podmienok zazivame rovnake symptomy...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavol Slovak
- Posts: 129
- Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
- Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce
Neviem, co sa mohlo stat. Ten motor bezal nadherne. Prudenie vzduchu sa nemohlo predsa zmenit samo od seba. jedine, ze by niekde bola vlasova prasklina v hlave, alebo v sani. No to zase motor by blbol opacne - za studena by mal nepravidelny chod a za tepla by sa to lepsilo. Zasahy som nerobil ziadne. Jednoducho to zacalo blbnut. Prve co som spravil bolo to, ze som rozobral karburator, cely som ho vycistil a dal spat do kopy. Bolo to horsie. Dalej som menil tu retaz a kolesa. Premeral som tlaky valcov za studena maju 160 PSI, teraz z hlavy neviem kolko to je Pascalov, no moj Jaguar 4.2L 8V o vykone 680 HP ma 155 PSI a to je uplne novy motor. Stale sa mi vidi, ze to je v casovani. Dalej chcem skusit vymenit vacku, no velmi sa mi do toho nechce. Pravdu povediac aj napriek tomu ze mam velmi rad veterany uz ma prestavaju bavit karburatory, platiny a podobne zastarale zariadenia. Ja moj R8 pouzivam denne zima/leto a uz sa mi nechce byt stale po lakte od oleja. Preto asi zacnem stavat novu R8, s novym podvozkom a novym motorom. Ja viem, ze vela z vas ma to odsudi na trest smrti, no rozhodol som sa pre motor z noveho Mini 1.6L preplnovany, ulozim ho napriec a napravy McPerson. Neviem ako to bude pri kontrolach STK, no jedine riesenie bude asi to, ze budem musiet mat dve R8 a prehadzovat cisla.
toto
Zaujimave, ja som mal vzdy nejaky komercak a R8 a ten veteran bol vzdy spolahlivejsi
Ja si naozaj myslim ze pes bude zakopany v tej zmesi, jej priprave a doprave. Rozmer difuzora, dlzka sania, a podobne...
Ja si naozaj myslim ze pes bude zakopany v tej zmesi, jej priprave a doprave. Rozmer difuzora, dlzka sania, a podobne...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavol Slovak
- Posts: 129
- Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
- Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce
Ako to tak sledujem spopomenul som si ako sme sa s Alojzom bavili o takej situacii ze motor nesiel dobre a nakoniec to bola cievka, proste mala slabu iskru a motor po pridani plynu to nevedel spalit. Po vymene zazrak, ako hodinky. Ono u karburatora moze byt zle iba akceleracna pumpicka, zapchate kanaliky alebo trysky, netesnost alebo zla hladina v plavakovej komore. Rozdelovac sa da lahko odhalit obycajnym premeranim odtrhu a predstihu. Iskra z cievky sa vsak zmerat dobre neda a tak treba ist systemom pokus-omyl.Este som zaudol na kable pretoze na kabloch starsej konstrukcie sa sem-tam stava ze odide odrusovaci odpor vo fajkach ale dnes pri cene cca 10 eur za sadu sa neoplati na tomto setrit. Suhlasim s predsedom ze stare auto (resp auto klasickej konstrukcie) je spolahlivejsie ako novodobe zazraky.
Ked sa pozrieme napr. na novodobe cinske a indicke motorky, stvorkolky, clny, pily, krovinorezy tie vacsinou stale pouzivaju karburatory z coho vyplyva ze to nebude nejaky poruchovy prvok.
Ked sa pozrieme napr. na novodobe cinske a indicke motorky, stvorkolky, clny, pily, krovinorezy tie vacsinou stale pouzivaju karburatory z coho vyplyva ze to nebude nejaky poruchovy prvok.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Nie je problém odskúšať funkčnosť aj "silu" cievky, dokonca pri rôznych otáčkach motora. Treba na to len skúšobné iskrište. Ak treba kontaktujte ma.Mondrejka wrote:Iskra z cievky sa vsak zmerat dobre neda a tak treba ist systemom pokus-omyl.Este som zaudol na kable pretoze na kabloch starsej konstrukcie sa sem-tam stava ze odide odrusovaci odpor vo fajkach ale dnes pri cene cca 10 eur za sadu sa neoplati na tomto setrit.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
- Pavol Slovak
- Posts: 129
- Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
- Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce