Kúpim Daciu 1310

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Wed Oct 06, 2010 10:54 am

Matus, radsej by som zobral ten 1310 -kovy. Moj vyfuk je novy a terajsi karburator je ten z 1310 - Carfil 32 IRM 2A. Jednoducho nedostavam dost paliva. Chcem vymenit ten karburator a potom dalsia moznost je benzinova nadrz - ci nema dnu hrdzu, alebo nejaky bordel, no palivovy filter je cisty.
Som Ti vdacny.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Oct 06, 2010 1:46 pm

posnazim sa ho supnut zajtra na postu..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Wed Oct 06, 2010 3:37 pm

Dakujem velmi pekne. Auto mi jazdi, ako dostihovy kon, ktoremu do zadku nasypali popor.

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Thu Oct 07, 2010 8:57 am

Mame s Jozkom jeden karburator z old R5, Zenith 32IF, len neviem ci bude pasovat.
Pato, ten chalan mi volal a ze karburator uz nema a predava Tu svoju Daciu1300..
R8,R12,Twingo

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Oct 07, 2010 9:28 am

Balicek je na ceste!!

Postovne si vypijem na nejakom zraze na ktory prides :D
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Oct 07, 2010 9:35 am

matus: A keď prídem aj ja tak budeš počas celého trvania zrazu mimo :lol:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Thu Oct 07, 2010 10:39 am

Pani, som vam vsetkym velmi zaviazany. Matus, s tym mozes pocitat.
Dakujem velmi pekne.

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Wed Oct 13, 2010 6:55 pm

Matus, este raz dakujem za ten karburator. Motor zacal ist lepsie, no este stale to nebolo ono. Dal som aj iny rozdelovac a trochu viac to pomohlo. Nehovorim, ze je to na 100%, no uz si nevytlkam zuby na volante - uz to tak nehadze.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Oct 14, 2010 9:21 am

Akurat som dnes rano rozmyslal, ze ci ti uz ten karbec prisiel. Zjavne ano :)

Cim dalej nad tym rozmyslam, mam pocit ze cele tieto skakacie problemy bude mat na svedomi dynamika prudenia v sani. Ze to nebude len take easy-go ze vymenim karbec a hotovo. Ze to sanie bude predsalen nejak naladene a ked vymenis komponent narusis tu rovnovahu. Slapnes na plyn a vyprazdnis ten vzduchovy stlpec, narusis podtlak, alebo cokolvek ine je ina dlzka sania, alebo alebo...

Nieje to nahoda ze obaja za podobnych podmienok zazivame rovnake symptomy...
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Thu Oct 14, 2010 12:09 pm

Neviem, co sa mohlo stat. Ten motor bezal nadherne. Prudenie vzduchu sa nemohlo predsa zmenit samo od seba. jedine, ze by niekde bola vlasova prasklina v hlave, alebo v sani. No to zase motor by blbol opacne - za studena by mal nepravidelny chod a za tepla by sa to lepsilo. Zasahy som nerobil ziadne. Jednoducho to zacalo blbnut. Prve co som spravil bolo to, ze som rozobral karburator, cely som ho vycistil a dal spat do kopy. Bolo to horsie. Dalej som menil tu retaz a kolesa. Premeral som tlaky valcov za studena maju 160 PSI, teraz z hlavy neviem kolko to je Pascalov, no moj Jaguar 4.2L 8V o vykone 680 HP ma 155 PSI a to je uplne novy motor. Stale sa mi vidi, ze to je v casovani. Dalej chcem skusit vymenit vacku, no velmi sa mi do toho nechce. Pravdu povediac aj napriek tomu ze mam velmi rad veterany uz ma prestavaju bavit karburatory, platiny a podobne zastarale zariadenia. Ja moj R8 pouzivam denne zima/leto a uz sa mi nechce byt stale po lakte od oleja. Preto asi zacnem stavat novu R8, s novym podvozkom a novym motorom. Ja viem, ze vela z vas ma to odsudi na trest smrti, no rozhodol som sa pre motor z noveho Mini 1.6L preplnovany, ulozim ho napriec a napravy McPerson. Neviem ako to bude pri kontrolach STK, no jedine riesenie bude asi to, ze budem musiet mat dve R8 a prehadzovat cisla.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Oct 14, 2010 12:20 pm

Zaujimave, ja som mal vzdy nejaky komercak a R8 a ten veteran bol vzdy spolahlivejsi :)

Ja si naozaj myslim ze pes bude zakopany v tej zmesi, jej priprave a doprave. Rozmer difuzora, dlzka sania, a podobne...
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Thu Oct 14, 2010 12:33 pm

No ja som nic nemodifikoval ani na original karburatore a ani na sani. Vsetko je povodne - Dacia 1310. Myslel som si, ze nasavam falosny vzduch, no ani v tom to nie je.

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Fri Oct 15, 2010 6:40 pm

Ako to tak sledujem spopomenul som si ako sme sa s Alojzom bavili o takej situacii ze motor nesiel dobre a nakoniec to bola cievka, proste mala slabu iskru a motor po pridani plynu to nevedel spalit. Po vymene zazrak, ako hodinky. Ono u karburatora moze byt zle iba akceleracna pumpicka, zapchate kanaliky alebo trysky, netesnost alebo zla hladina v plavakovej komore. Rozdelovac sa da lahko odhalit obycajnym premeranim odtrhu a predstihu. Iskra z cievky sa vsak zmerat dobre neda a tak treba ist systemom pokus-omyl.Este som zaudol na kable pretoze na kabloch starsej konstrukcie sa sem-tam stava ze odide odrusovaci odpor vo fajkach ale dnes pri cene cca 10 eur za sadu sa neoplati na tomto setrit. Suhlasim s predsedom ze stare auto (resp auto klasickej konstrukcie) je spolahlivejsie ako novodobe zazraky.

Ked sa pozrieme napr. na novodobe cinske a indicke motorky, stvorkolky, clny, pily, krovinorezy tie vacsinou stale pouzivaju karburatory z coho vyplyva ze to nebude nejaky poruchovy prvok.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
R4CV
člen RCC
Posts: 418
Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
Location: Topoľčany
Contact:

Post by R4CV » Sat Oct 16, 2010 9:10 pm

Mondrejka wrote:Iskra z cievky sa vsak zmerat dobre neda a tak treba ist systemom pokus-omyl.Este som zaudol na kable pretoze na kabloch starsej konstrukcie sa sem-tam stava ze odide odrusovaci odpor vo fajkach ale dnes pri cene cca 10 eur za sadu sa neoplati na tomto setrit.
Nie je problém odskúšať funkčnosť aj "silu" cievky, dokonca pri rôznych otáčkach motora. Treba na to len skúšobné iskrište. Ak treba kontaktujte ma.
Nerušiť!!! K L O N U J E M

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Sat Oct 16, 2010 9:44 pm

Zajtra vymenim cievku. Mam ich niekolko. Raz uz som mal podobny problem s Jaguarom 120 XK z roku 1955. Vtedy to bol kabel od poistiek ku cievke. Izolacia bola prelomena a skratoval o kostru. Na to som teraz zabudol.... :idea: :idea: :idea:

Post Reply