No vcera vecer som uspesne doprepisoval itinerar do tlacovej podoby, ma tri strany a som pekny hajzel

..nie vazne.
Mono: Nieje to nic komplikovane, idealne je ak by si mal spolujazdca a tachometer ktory funguje. V zasade plati niekolko pravidiel pri orientacii.
1. Pokial nieje naznacene inak, ides po hlavnej, alebo rovno.
2. Za hlavnu sa povazuje spevnena cesta pokial sa krizuje z nespevnenou, alebo ocividne sirsia a frekventovanejsia pokial sa krizuje s uzkou. (proste treba pri navigacii aj trochu rozmyslat)
3. Dodrzujeme dopravne predpisy, cize prikazane smery, zakazy vjazdu, jednosmerky.
V itinerary su naznacene vzdialenosti od startu a od predosleho bodu. Pokial sa naslednost a vzdialenost orientacnych bodov zaznacenych v itinerary jednoznacne lisi od reality, treba sa vratit k poslednemu bodu ktorym sme si isty a skusit to znova.
Naozaj pokial vies ratat a pouzivas zdravy rozum neda sa zabludit!