Pokec o zraze Renault Classic Clubu 09
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Tak to by ešte prežila, ale že som pri štarte orienťáku sadol Milanovi do safrana a ona ostala na parkovisku... tak ju to zobralo, že domov zo zrazu išla ako nákupný vozík V pondelok do Piešťan som musel isť octáviou.
Fotky: http://mario-horak.rajce.idnes.cz/Zraz_ ... onia_2009/
Fotky: http://mario-horak.rajce.idnes.cz/Zraz_ ... onia_2009/
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
Takéto zálety nemá R5 rada, na vlastnej koži som to zistil keď som sadol s kamošom do 350Z Na druhý deň po naštartovaní z ničoho nič mal motor tendenciu ísť na tri valce plus mi začalo po prvý raz preblikávať dobíjanie. Aby toho nebolo málo keď poobede pršalo tak som zistil že mi z ničoho nič začalo tiecť okolo predného okna Skoro ma j.... od zlosti Keď ale poviem že dva dni nato bez cudzieho zásahu po obrovskom lejaku nebola v aute ani kvapka vody tak mi to asi neuveríte No aspoň som sa pustil do repasu troch alternátorov naraz takže ma nič neprekvapí dúfam
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Keď cheš vediet viacej tu je odkaz
http://www.vcc-piestany.sk/muzeum_private.htm
http://www.vcc-piestany.sk/muzeum_private.htm
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
toto
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
hehe. vdaka za vysledky.
no chlapci ale mali by sme si niekedy sadnut a prejst si sposob vyhodnotenia. To mame kazdy zraz iny system? Ved predsa ako to vyzera ked maju tu istu poziciu 4 posadky. A aj tomu nerozumiem preco nebol bodovany orientacny zavod ale len ulohy? ved to bola nosna sutaz zrazu.
Nechcem rypat ale bolo by fajn keby sme mali do buducich zrazov stanovene co sa ako bude hodnotit aby bol zachovany sportovy duch a aby hodnotenie disciplin stavalo na pevnych zakladoch.
no chlapci ale mali by sme si niekedy sadnut a prejst si sposob vyhodnotenia. To mame kazdy zraz iny system? Ved predsa ako to vyzera ked maju tu istu poziciu 4 posadky. A aj tomu nerozumiem preco nebol bodovany orientacny zavod ale len ulohy? ved to bola nosna sutaz zrazu.
Nechcem rypat ale bolo by fajn keby sme mali do buducich zrazov stanovene co sa ako bude hodnotit aby bol zachovany sportovy duch a aby hodnotenie disciplin stavalo na pevnych zakladoch.
Renault R8 1132 r.v. 1970
toto
Hodnotenie je rovnake ako poslednych niekolko rokov.
Cas orientacneho zavodu bol hodnoteny, ale nakolko vsedci prisli v stanovenom maximalnom case (po odratani prestojov) nebolo co hodnotit. Pokial by si s tym mal problem kludne mozes vsetkym priratat trebars 10 bodov, no na poradi to vsak nic nezmeni. Ucelom casomiery v oboch pripadoch (orientak a cumka) je len vytvorenie maximalneho casu jazdy a tym eliminovat vykonove a vekove rozdiely medzi vozidlami. No a v neposlednom dovode dodrzovanie maximalnej povolenej rychlosti.
To ze maju to iste umiestnenie viacere posadky je normalne. Pokial chces mozete si medzi "osmickarmi" vylosovat poradie. Pre ucely hodnotenia prvych troch miest staci pokial sa, v pripade rovankeho poctu bodov, nejakou sutazou rozhodne o poradi. Mali sme to v Kovacovej aj na minulorocnom Challenge. Uznaj ze dodatocne "rozsutazenie" vsetkych ostatnych miest by bolo trochu zdlhave.
Hodnotenie sutazi ma svoje stanovene pravidla uz od Kovacovej a finalnu verziu som dotiahol na nasledujucom Challenge v tom istom roku.
Princip je jednoduchy. Cas sluzi ako horna hranica, pripadne aj spodna ak to okolnosti vyzaduju. Za nedodrzanie stanoveneho casu su trestne body.
Z jednotlivych sutazi sa takysto spravy poradie a rebricek, kde podla poctu ziskanych bodov dostane ucastnik body do hodnotenia. Nakonci sa to cele zrata a odrata a kto ma najviac je prvy, druhy atd.
Pokial ti cokolvek na tomto nieje jasne kludne ti to vysvetlim. Lamal som si nad tym pomerne dlho hlavu tak aby to bolo ferove a transparentne.
Samozrejme sa aj mne moze stat preklep a posunut sa poradie, napriek tomu ze to nahadzujeme vzdy minimalne dvaja, pripadne to po mne niekto skontroluje. Aj ja som len clovek
Cas orientacneho zavodu bol hodnoteny, ale nakolko vsedci prisli v stanovenom maximalnom case (po odratani prestojov) nebolo co hodnotit. Pokial by si s tym mal problem kludne mozes vsetkym priratat trebars 10 bodov, no na poradi to vsak nic nezmeni. Ucelom casomiery v oboch pripadoch (orientak a cumka) je len vytvorenie maximalneho casu jazdy a tym eliminovat vykonove a vekove rozdiely medzi vozidlami. No a v neposlednom dovode dodrzovanie maximalnej povolenej rychlosti.
To ze maju to iste umiestnenie viacere posadky je normalne. Pokial chces mozete si medzi "osmickarmi" vylosovat poradie. Pre ucely hodnotenia prvych troch miest staci pokial sa, v pripade rovankeho poctu bodov, nejakou sutazou rozhodne o poradi. Mali sme to v Kovacovej aj na minulorocnom Challenge. Uznaj ze dodatocne "rozsutazenie" vsetkych ostatnych miest by bolo trochu zdlhave.
Hodnotenie sutazi ma svoje stanovene pravidla uz od Kovacovej a finalnu verziu som dotiahol na nasledujucom Challenge v tom istom roku.
Princip je jednoduchy. Cas sluzi ako horna hranica, pripadne aj spodna ak to okolnosti vyzaduju. Za nedodrzanie stanoveneho casu su trestne body.
Z jednotlivych sutazi sa takysto spravy poradie a rebricek, kde podla poctu ziskanych bodov dostane ucastnik body do hodnotenia. Nakonci sa to cele zrata a odrata a kto ma najviac je prvy, druhy atd.
Pokial ti cokolvek na tomto nieje jasne kludne ti to vysvetlim. Lamal som si nad tym pomerne dlho hlavu tak aby to bolo ferove a transparentne.
Samozrejme sa aj mne moze stat preklep a posunut sa poradie, napriek tomu ze to nahadzujeme vzdy minimalne dvaja, pripadne to po mne niekto skontroluje. Aj ja som len clovek
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
ved dobre. chcel som len poukazat na to ze je este co zlepsovat. rozsutazenie tolkych miest by mozno nebolo potrebne keby sa mierne upravilo pridelovanie bodov. lebo napr. za strelbu ma rovnake hodnotenie 6 ten co strelil 18, 19 a 20 bodov. ked su tam traja co maju 26 bodov a hodnoteni 10timi tak to chapem lebo su na jednej hladine ale pri tych rozdielnych mi to pride mierne matuce. takisto ako aj to ze pri strelbe nie su udelene hodnoty 4 a 5 ale zase vela tych co maju napr. 3 atd atd.
Je mi jasne ze sa to da hodnotit rozne a je to hlavne na tebe.
Po minule roky si rozdeloval body z hodnoty 5, predtym aj z 20, teraz to bolo z 10. Dokonca za nejaku sutaz boli raz aj polbody. To su napr. tie drobnosti ktore mozu hybat s vysledkovou listinou, kedy by nemalo 5 ludi rovnaky pocet bodov v jednej sutazi ale pekne zaradom podla casu alebo milimetrov ci nastrielanych bodov....
ved na kofole to mozme prebrat.
Je mi jasne ze sa to da hodnotit rozne a je to hlavne na tebe.
Po minule roky si rozdeloval body z hodnoty 5, predtym aj z 20, teraz to bolo z 10. Dokonca za nejaku sutaz boli raz aj polbody. To su napr. tie drobnosti ktore mozu hybat s vysledkovou listinou, kedy by nemalo 5 ludi rovnaky pocet bodov v jednej sutazi ale pekne zaradom podla casu alebo milimetrov ci nastrielanych bodov....
ved na kofole to mozme prebrat.
Renault R8 1132 r.v. 1970
toto
Nezober to teraz zle, ale ja som toho vyhodnotil urcite viac a poznam aj druhu stranu mince.
To sekundarne bodovanie je tam na to aby zrusilo rozdiely medzi sutazami. Totiz v jednej mozes nastrielat max 15b a v druhej max 5b. Tym padom by jedna uloha zavazila viac ako druha v celkovom hodnoteni.
Takisto to ze skupinkujem urcity pocet bodov do jedneho vysledneho hodnotiaceho bodu sluzi na to, ze ked niekto nastriela vynimocne viac aby sa to odzrkadlilo v hodnoteni vyraznesie ako u priemernych.
V kazdom pripade beriem na vedomie a nabuduce skusim aby bolo menej rovankych pozicii.
Co sa tyka toho ze jeden rok bolo maximum 10 iny 5 a inokedy som udeloval pol body, je to v principe jedno. Vzdy to bol rovnaky rozsah bodov pre vsetky sutaze v tom istom roku. Myslim ze jedine k Kovacovej to bolo trochu rozsypane, priznavam...
Popravde ale neviem preco by na tom zalezalo aby vedel kazdy presne ci je lepsi alebo horsi ako onen.. ved predsa vsedci ste vytazi
To sekundarne bodovanie je tam na to aby zrusilo rozdiely medzi sutazami. Totiz v jednej mozes nastrielat max 15b a v druhej max 5b. Tym padom by jedna uloha zavazila viac ako druha v celkovom hodnoteni.
Takisto to ze skupinkujem urcity pocet bodov do jedneho vysledneho hodnotiaceho bodu sluzi na to, ze ked niekto nastriela vynimocne viac aby sa to odzrkadlilo v hodnoteni vyraznesie ako u priemernych.
V kazdom pripade beriem na vedomie a nabuduce skusim aby bolo menej rovankych pozicii.
Co sa tyka toho ze jeden rok bolo maximum 10 iny 5 a inokedy som udeloval pol body, je to v principe jedno. Vzdy to bol rovnaky rozsah bodov pre vsetky sutaze v tom istom roku. Myslim ze jedine k Kovacovej to bolo trochu rozsypane, priznavam...
Popravde ale neviem preco by na tom zalezalo aby vedel kazdy presne ci je lepsi alebo horsi ako onen.. ved predsa vsedci ste vytazi
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!