40 Renault zraz Renault clubu Praha
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Já jsem se snažil již dlouho předem zajistit všechny křižovatky policií jak městskou ,tak státní.Státní policie nám nevyhověla a městská nám poskytla jen jedno auto s 2 strážníkama.Vím že to není skoro nic,ale aspoň něco.Přemýšlel jsem poprosit některé lidi z našich členů,aby mě pomohli s hladkým a bezpečným průjezdem,ale protože jsem měl strach,že by se někomu mohlo něco stát (třeba ho porazilo auto,které by nerespektovalo daný signál),tak jsem od tohoto upustil.V takovém případě bych nesl za něj odpovědnost já.Každý kdo řídí dopravu musí být řádně proškolen a to jsme na tomto srazu byli jen 2 lidi.Toho co je napsáno přede mnou jsem se bál,omlouvám se tak všem a beru si z toho náležité ponaučení a příští spanilou jízdu budu organizovat daleko lépe.Všem se tímto velice omlouvám.
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Pavle, neříkám, že to je přeci tvoje chyba. Prostě kdyby se nic nestalo, fungovalo by to tak navěky, tak jako naše Renaulty ( poslední 4 slova věty nečtěte ). Stalo se a odhalila se tím jedna slabina, příště se s něčím podobným může počítat a tím pádem eliminovat možná rizika z toho plynoucí.
A není to nic složitýho. Stačí na vytipovaný kritický místa postavit člověka s autem, v tom Táboře byly takový místa řekl bych jen 2 (ostaní šly projet bez problémů s plynulostí kolony). "Regulovčík" ve výstražné vestě by jel první, v křižovatce zablokuje dopravu křížící náš směr, zapne blikačky (možná by nebylo od věci mít pro takový účel 2-3 oranžový majáky, jako má Majmajko ten modrej - jezdit se s tím sice nemůže (je to zařízení podléhající zápisu do TP), ale stačilo by to na tý křižovatce hodit na střechu a zapnout a po průjezdu kolony zase vypnout a hodit do auta), kolona plynule projede a on se připojí na její konec. Věř tomu, že komukoliv z nás bys řekl, jistě ti nikdo neodmítne. Vždyť taky pojede v tý koloně, taky pojede do stejnýho cíle a taky chce dojet bezpečně. Navíc bude mít tu výsadu, že si to jeho auto můžou kolemjdoucí a kolemjedoucí líp prohlídnout. O jeho bezpečnost strach nemám, fakt větší riziko jsou auta civilistů mezi náma a protijedoucí.
Roman má neskutečnou smůlu. To auto si z Německa od 1.majitele jako 3-letou "ojetinu" (čili jako skoro nový auto) dovezl jeho otec. Pak ho nechal Romanovi, který s tím před 5ti lety měl podobnou bouračku na LP roh, nezaviněnou. Opravil si to s použitím lepších V6-kových světel a nárazníku a na autě byste to skoro nepoznali. Do letošního jara měl 2roky pronajatou garáž, za kterou platil 1500/měsíc, kde to auto furt jen stálo a vytáhl ho jen na srazy a párkrát do roka na dovolenou apod., jinak jezdí se služebákem a takřka svoje auto by ani nepotřeoval. Manželka do něj už víc jak rok (možná mnohem dýl) hučí, že chce něco novějšího, zatím odolával, v ničem nenašel tolik pohodlí, jako v pětadváce, která byla naprosto bezproblémová. Před 2 týdny dal nový rozvody a prošel bez ztráty kytičky STK, jeho auto patří k pár nejzachovalejším kouskům R25 u nás a za měsíc měli jet zase s tím do Chorvatska. Teď už má prostě manželka navrch
A není to nic složitýho. Stačí na vytipovaný kritický místa postavit člověka s autem, v tom Táboře byly takový místa řekl bych jen 2 (ostaní šly projet bez problémů s plynulostí kolony). "Regulovčík" ve výstražné vestě by jel první, v křižovatce zablokuje dopravu křížící náš směr, zapne blikačky (možná by nebylo od věci mít pro takový účel 2-3 oranžový majáky, jako má Majmajko ten modrej - jezdit se s tím sice nemůže (je to zařízení podléhající zápisu do TP), ale stačilo by to na tý křižovatce hodit na střechu a zapnout a po průjezdu kolony zase vypnout a hodit do auta), kolona plynule projede a on se připojí na její konec. Věř tomu, že komukoliv z nás bys řekl, jistě ti nikdo neodmítne. Vždyť taky pojede v tý koloně, taky pojede do stejnýho cíle a taky chce dojet bezpečně. Navíc bude mít tu výsadu, že si to jeho auto můžou kolemjdoucí a kolemjedoucí líp prohlídnout. O jeho bezpečnost strach nemám, fakt větší riziko jsou auta civilistů mezi náma a protijedoucí.
Roman má neskutečnou smůlu. To auto si z Německa od 1.majitele jako 3-letou "ojetinu" (čili jako skoro nový auto) dovezl jeho otec. Pak ho nechal Romanovi, který s tím před 5ti lety měl podobnou bouračku na LP roh, nezaviněnou. Opravil si to s použitím lepších V6-kových světel a nárazníku a na autě byste to skoro nepoznali. Do letošního jara měl 2roky pronajatou garáž, za kterou platil 1500/měsíc, kde to auto furt jen stálo a vytáhl ho jen na srazy a párkrát do roka na dovolenou apod., jinak jezdí se služebákem a takřka svoje auto by ani nepotřeoval. Manželka do něj už víc jak rok (možná mnohem dýl) hučí, že chce něco novějšího, zatím odolával, v ničem nenašel tolik pohodlí, jako v pětadváce, která byla naprosto bezproblémová. Před 2 týdny dal nový rozvody a prošel bez ztráty kytičky STK, jeho auto patří k pár nejzachovalejším kouskům R25 u nás a za měsíc měli jet zase s tím do Chorvatska. Teď už má prostě manželka navrch
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Protože mám školení na řízení dopravy a mám i příslušné vybyvení (reflexní vesty,oranžové magnetické majáky a mrkačky,ale i rampu),dovezu to příště sebou a budu rád za každého schopného člověka,který nám pomůže
, o této slabině jsem věděl dávno a chtěl ji nějak řešit.....,čas už dozadu nevrátím,tak jak říkám, jsem poučen a budu se snažit příště lépe vše zabezpečit
, o této slabině jsem věděl dávno a chtěl ji nějak řešit.....,čas už dozadu nevrátím,tak jak říkám, jsem poučen a budu se snažit příště lépe vše zabezpečit
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
Pavle,Pavel Vypler wrote:Protože mám školení na řízení dopravy a mám i příslušné vybyvení (reflexní vesty,oranžové magnetické majáky a mrkačky,ale i rampu),dovezu to příště sebou a budu rád za každého schopného člověka,který nám pomůže
, o této slabině jsem věděl dávno a chtěl ji nějak řešit.....,čas už dozadu nevrátím,tak jak říkám, jsem poučen a budu se snažit příště lépe vše zabezpečit
pokud mohu radit, pak ze zkušenosti Renault Clubu ČR to nejlépe funguje na spanilé jízdě takto:
Jako první zásadně NEjezdí policie. Ti kluci neumějí vést kolonu a neuvědomují si, co jim za zády udělá dvacet aut, natož pak čtyřicet, nebo více jak sto v našem případě.
Pokud se podaří policii zajistit, řídí dopravu na kritických křižovatkách. Všechny se většinou obsadit nepovede. Křižovatky neobsazené policií jsou blokovány někým z organizátorů v jednom, nebo je-li třeba i ve více směrech. Je důležité být dobře vidět. My používáme klubové, žlutočerné, oblečení. V nouzi pomůže i reflexní vesta.
Důležité je, aby v koloně na každých max. 20 aut jelo jedno auto organizátorů, které vidí těch 20 aut před seba a 20 za sebe a posoudí, zda je pohyb kolony plynulý, či zda se od vedoucího vozidla požaduje nějaká akce (většinou je třeba upravit rychlost). S ostatními organizátorskými auty je ve spojení pomocí vysílaček.
P.S.: hezká auta se vám sjela. Radost pohledět
P.P.S.: Přijeďte se podívat na 22. sraz Renault Clubu ČR. Koná se už tento víkend.
Více najdete pod linkem:
http://www.renaultclub.cz/22_sraz_renau ... 62009.html
Hezký den
Viktor
Renault Club Česká a Slovenská republika
www.renaultclub.cz
www.renaultclub.cz
On vsetci sa musia naucit jazdit v kolone.... to je ale utopia....
Som si spomenul ako sme sli jednu a ja som dal auto v jazdnom pruhu tak aby blokovalo
Vo vystraznej veste s placackou som signalizoval aby auta stali
... nasli sa samozrejme taky co ma vyslovene predbiehali este okolo oprotiiduceho auta... takze ak je niekto magor ci zmetkar nic nepomoze....
Viktor Auta boli peknucke to je pravda....
Moja ucast na vasom zraze zas nebude... ideme pozriet na Hungaroring...ale ked to tak zoberiem ty si este na nasom vobec nebol tak mame navrch hehe...
Som si spomenul ako sme sli jednu a ja som dal auto v jazdnom pruhu tak aby blokovalo
Vo vystraznej veste s placackou som signalizoval aby auta stali
... nasli sa samozrejme taky co ma vyslovene predbiehali este okolo oprotiiduceho auta... takze ak je niekto magor ci zmetkar nic nepomoze....
Viktor Auta boli peknucke to je pravda....
Moja ucast na vasom zraze zas nebude... ideme pozriet na Hungaroring...ale ked to tak zoberiem ty si este na nasom vobec nebol tak mame navrch hehe...
Však mám taky v plánu se na tom vašem ukázat.Majmajko wrote:On vsetci sa musia naucit jazdit v kolone.... to je ale utopia....
Som si spomenul ako sme sli jednu a ja som dal auto v jazdnom pruhu tak aby blokovalo
Vo vystraznej veste s placackou som signalizoval aby auta stali
... nasli sa samozrejme taky co ma vyslovene predbiehali este okolo oprotiiduceho auta... takze ak je niekto magor ci zmetkar nic nepomoze....
Viktor Auta boli peknucke to je pravda....
Moja ucast na vasom zraze zas nebude... ideme pozriet na Hungaroring...ale ked to tak zoberiem ty si este na nasom vobec nebol tak mame navrch hehe...
Mluvil jsem dnes o tom s Matusom.
U me je to stasne moc limitovane casem. Moc bych chtel a doufam, ze to vyjde. Pokud ano, dorazili bychom nejspis s Honzou Kalinou a Honzou Stokucem.
Ještě k té koloně - je potřeba velmi důrazně na rozpravě nastavit pravidla a vysvětlit možná nebezpečí - odstupy, předjíždění, světla atd.
Renault Club Česká a Slovenská republika
www.renaultclub.cz
www.renaultclub.cz
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Viktore,
se vším co jsi napsal s tebou souhlasím.Máš plnou pravdu.Vím a viděl jsem,že to takto dělají i další kluby.Takto jak si to napsal ty jsem to chtěl realizovat již před 5 lety, ale bohužel jsem to nikdy neudělal. Doufám,že se nám to na příštím sraze již podaří takto uskutečnit. Ahoj Pavel
se vším co jsi napsal s tebou souhlasím.Máš plnou pravdu.Vím a viděl jsem,že to takto dělají i další kluby.Takto jak si to napsal ty jsem to chtěl realizovat již před 5 lety, ale bohužel jsem to nikdy neudělal. Doufám,že se nám to na příštím sraze již podaří takto uskutečnit. Ahoj Pavel
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
toto
Minuly rok som celkom intenzivne hladal ci nasa legislativa povoluje, alebo nepovoluje pouzitie oranzoveho majaku a za akych podmienok.Pavel Vypler wrote:V CZ musí být modrý i oranžový maják buď zapsán v TP vozidla na kterém je užíván,nebo musí být povolení na jméno uživatele,který jej používá. Toto platí včetně magnetických majáků. Jinak není dovoleno žádné výstražné světelné zařízení na autě používat.
Presne znenie si uz nepamatam, v kazdom pripade zaver bol taky, ze zakon pise o zvlastnom vystraznom svetle a jeho pouziti, ale len modrej a cervenej farby. O oranzovom ani slovo.
Na inom mieste zakona sa pise, ze pokial vozidlo sposobuje obmedzenie alebo prekazku na caste je vodic povinny ho oznacit oranzovym vystraznym svetlom (dvojblinker, alebo majak).
Rovnako som sa bavil s chalanmi co organizuju preteky novinarov a zatial sa nestretli s tym ze by ich nejaky prislusnik kefoval za oranzovy majak.
Inu, teraz som zacal hladat info o novele vyhlasky a narazil som na toto:
Vodiči smú používať maják, nie však červený
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!