Challenge 2010 18.9.

Viete o nejakom zraze alebo organizujete zraz ktorý sa týka Renaultov alebo youngtimerov? Alebo ste za zúčastnili nejakej zaujímavej akcie? Dajte nam vedieť...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Sep 08, 2010 10:45 am

Anarki :arrow: tak ho ziem ja :-)

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Wed Sep 08, 2010 11:10 am

Majmajko wrote:Anarki :arrow: tak ho ziem ja :-)
nie len ty,ale aj ja 8)
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Sep 08, 2010 11:25 am

Majmajko & Pavel - Dobrú chuť :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Sep 08, 2010 10:30 pm

Majmajko wrote:Ked pride tak mu budem robit steak zo srnky :twisted:
Rad ti zrazim tu srnku ked pride..

:arrow: mono:

Mozno sa mylim ale ten tachometer by mal ukazovat spravne ak je z GTT kedze je ciachovany aj v km a pocitadlo kilometrov by malo ist tiez dobre, dolezity je prevodovy pomer nahonu lanka tachometra z prevodovky, ci?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Sep 08, 2010 11:19 pm

Náhon lanka čo to je :shock: :lol:
Chlapci GTE-čkový, vy ešte máte lanká :o :?: :D
My v GTT už máme snímač na prevodovke a elektrický tachometer. Lanká máme už len na ručnej brzde :wink: :P
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Sep 09, 2010 8:43 am

Vy v GTTčkach mate ručičky?
Moja R4F6 ma už digitálny displej :P

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Sep 09, 2010 10:23 am

:lol: Yes, to je dobré :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

tacho

Post by Andrej Rosák » Thu Sep 09, 2010 3:27 pm

...ja pouzivam bezdrôtový... len ked je zamracene tam mi ukazuje 00.00 :-(

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Sep 09, 2010 6:37 pm

Moc sa mi to nezda ale nejdem sa hadat..

Ak su prevodovky GTE/GTT kompatibilne tak tam nemoze byt rozdiel..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Sep 09, 2010 7:03 pm

MiKo, je to tak ze elektronicke cidlo je iba mechanicky kusok a na jeho konci je prevodnik na elektricky signal. toto cele normalne pasuje do prevodovky (pripojenie je rovnake) Takyto prevodnik pouzivaju aj ine automobily napr.Nissan kde to je tak isto.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Sep 09, 2010 7:05 pm

Hlavne je ze pride a basta....

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Sep 09, 2010 7:49 pm

:arrow: Mondrejka:

Tomu rozumiem ale ved z prevodovky to ide mechanicky takze ten prevodovy pomer na lanko tachometra by mal ukazovat spravne prejdenu vzdialenost aj po ´elektrifikacii´ na nejaky ten signal do budikov aj ked su z anglickej verzie..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
mono
Posts: 59
Joined: Mon Apr 13, 2009 2:31 am

Post by mono » Thu Sep 09, 2010 10:09 pm

MiKo wrote::arrow: Mondrejka:

Tomu rozumiem ale ved z prevodovky to ide mechanicky takze ten prevodovy pomer na lanko tachometra by mal ukazovat spravne prejdenu vzdialenost aj po ´elektrifikacii´ na nejaky ten signal do budikov aj ked su z anglickej verzie..
Nejak extenzivne som to neoveroval, ale myslim ze budiky ukazuju spravne. Podla mna to je "sprevodovane" inak v samotnom budiku

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Thu Sep 09, 2010 10:16 pm

Sice mi nějak utekl začátek, ale převodovky GTT a GTE nejsou kompatibilní právě kvůli tomu náhonu tachometru. Tedy, dají se zaměnit, ale ten náhon je každý jinak a tedy v tom jiným autě nepoužitelný. GTE má klasický bowden zasunující se shora vzadu do převodovky u držáku silentbloku. GTturbo má na pravé straně diferenciálu v bloku převodovky otvor, do kterého je zasunut elektromagnetický snímač rychlosti snímající tu rychlost na talíři diferenciálu, který je na to speciálně přizpůsoben. Obal převodovky GTE nemá tu díru a ani by to čidlo z ničeho nic nesnímalo a ani by ten signál nebylo kam přenýst, neboť budík GTE je na bowden - v GTT není kam strčit bowden v budíkách. Pro fakt, že motory 1.4turbo v R5GTturbo, R9Turbo na R11Turbo nemají bowden mám vysvětlení jedině takový, že by se nevešel vedle turbodmychadla, musel by být nějak vyhnutý a tím by nebyla zaručena správná funkčnost, nic jinýho mě nenapadá. Stejný elektromagnetický snímání rychlosti jako GTT mají všechny R25V6 a některý R25-4válce, včetně dieselových verzí.

Provedení bowden a na jeho konci elektromagnetický snímač je ve vozech R19 a R21 s palubním počítačem a nebo automatem, možná i v Cliu I. Elektronickou informaci o rychlosti pak potřebuje ABS, krom toho automatu.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Sep 10, 2010 10:07 am

Sice mi nějak utekl začátek, ale ...
No zaciatok bol ako napoveda nazov prispevku Celindz 2010. Spravim Vam separe vlakno na temu tachometer R5!?

Mimochodom Honzo, prijedes? ....konecne? ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply