Challenge 2010 18.9.
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Rad ti zrazim tu srnku ked pride..Majmajko wrote:Ked pride tak mu budem robit steak zo srnky
mono:
Mozno sa mylim ale ten tachometer by mal ukazovat spravne ak je z GTT kedze je ciachovany aj v km a pocitadlo kilometrov by malo ist tiez dobre, dolezity je prevodovy pomer nahonu lanka tachometra z prevodovky, ci?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Náhon lanka čo to je
Chlapci GTE-čkový, vy ešte máte lanká
My v GTT už máme snímač na prevodovke a elektrický tachometer. Lanká máme už len na ručnej brzde
Chlapci GTE-čkový, vy ešte máte lanká
My v GTT už máme snímač na prevodovke a elektrický tachometer. Lanká máme už len na ručnej brzde
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
tacho
...ja pouzivam bezdrôtový... len ked je zamracene tam mi ukazuje 00.00
Moc sa mi to nezda ale nejdem sa hadat..
Ak su prevodovky GTE/GTT kompatibilne tak tam nemoze byt rozdiel..
Ak su prevodovky GTE/GTT kompatibilne tak tam nemoze byt rozdiel..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
MiKo, je to tak ze elektronicke cidlo je iba mechanicky kusok a na jeho konci je prevodnik na elektricky signal. toto cele normalne pasuje do prevodovky (pripojenie je rovnake) Takyto prevodnik pouzivaju aj ine automobily napr.Nissan kde to je tak isto.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Mondrejka:
Tomu rozumiem ale ved z prevodovky to ide mechanicky takze ten prevodovy pomer na lanko tachometra by mal ukazovat spravne prejdenu vzdialenost aj po ´elektrifikacii´ na nejaky ten signal do budikov aj ked su z anglickej verzie..
Tomu rozumiem ale ved z prevodovky to ide mechanicky takze ten prevodovy pomer na lanko tachometra by mal ukazovat spravne prejdenu vzdialenost aj po ´elektrifikacii´ na nejaky ten signal do budikov aj ked su z anglickej verzie..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Nejak extenzivne som to neoveroval, ale myslim ze budiky ukazuju spravne. Podla mna to je "sprevodovane" inak v samotnom budikuMiKo wrote: Mondrejka:
Tomu rozumiem ale ved z prevodovky to ide mechanicky takze ten prevodovy pomer na lanko tachometra by mal ukazovat spravne prejdenu vzdialenost aj po ´elektrifikacii´ na nejaky ten signal do budikov aj ked su z anglickej verzie..
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Sice mi nějak utekl začátek, ale převodovky GTT a GTE nejsou kompatibilní právě kvůli tomu náhonu tachometru. Tedy, dají se zaměnit, ale ten náhon je každý jinak a tedy v tom jiným autě nepoužitelný. GTE má klasický bowden zasunující se shora vzadu do převodovky u držáku silentbloku. GTturbo má na pravé straně diferenciálu v bloku převodovky otvor, do kterého je zasunut elektromagnetický snímač rychlosti snímající tu rychlost na talíři diferenciálu, který je na to speciálně přizpůsoben. Obal převodovky GTE nemá tu díru a ani by to čidlo z ničeho nic nesnímalo a ani by ten signál nebylo kam přenýst, neboť budík GTE je na bowden - v GTT není kam strčit bowden v budíkách. Pro fakt, že motory 1.4turbo v R5GTturbo, R9Turbo na R11Turbo nemají bowden mám vysvětlení jedině takový, že by se nevešel vedle turbodmychadla, musel by být nějak vyhnutý a tím by nebyla zaručena správná funkčnost, nic jinýho mě nenapadá. Stejný elektromagnetický snímání rychlosti jako GTT mají všechny R25V6 a některý R25-4válce, včetně dieselových verzí.
Provedení bowden a na jeho konci elektromagnetický snímač je ve vozech R19 a R21 s palubním počítačem a nebo automatem, možná i v Cliu I. Elektronickou informaci o rychlosti pak potřebuje ABS, krom toho automatu.
Provedení bowden a na jeho konci elektromagnetický snímač je ve vozech R19 a R21 s palubním počítačem a nebo automatem, možná i v Cliu I. Elektronickou informaci o rychlosti pak potřebuje ABS, krom toho automatu.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
toto
No zaciatok bol ako napoveda nazov prispevku Celindz 2010. Spravim Vam separe vlakno na temu tachometer R5!?Sice mi nějak utekl začátek, ale ...
Mimochodom Honzo, prijedes? ....konecne?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!