Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Tue Jul 15, 2008 10:56 pm
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Wed Jul 16, 2008 7:17 am
Vidiet ze mobilom fotene...
Vyzera to dvojfarebne

-
vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
Post
by vampire.five » Wed Jul 16, 2008 7:23 am
mooooc pekne

Super R5 GTS,Super R5 GTE
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Wed Jul 16, 2008 7:35 am
diky

vec sa aj makalo na ňom dosť

ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Wed Jul 16, 2008 7:57 am
celkom vydarene.. Dobra volba farieb, pekny predel (akurat mohol ist aj cez 3tie dvere).
Kolesa musia este do blatnikov dorast (hlavne ta dojazdovka vpravo vpredu)

A tu puklicu zo skody daj co najrychlejsie dole prosim, to uz radsej cierny plechac.
Celkovo to na mna posobi velmi dobre. Jedine co to kazi su tie predne lampy. Konkretne ta ich gulatost. Nejak mi to nereze k tvaru auta. Tie AngelEyes svietia na modro alebo bielo?
Ale inak pekny kus roboty. A ako som ta tak spoznal, nieje to len lestenka ale to aj chodi..

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
Alex
- člen RCC
- Posts: 2447
- Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
- Location: Okres Senec
Post
by Alex » Wed Jul 16, 2008 9:02 am
hmm, nove sedacky paradicka, vyzera to celkom fajn. ides na kasnu davat aj nejake nalepky?
mala poznamka, to prestriekane logo renault eee, to nevyzera dobre, inak ako spominal matus.


Renault R8 1132 r.v. 1970
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Wed Jul 16, 2008 9:43 am
angel sú sice guľaté ale iné neboli na to a seriove svetla boli škaredé.A zase chromy som nechcel.Tie má každy.Predel na 3dvere mal ísť,ale lakoš akosi na to zabudol

a keď to bolo laknuté už som tam nechcel čapať ďalšie farby.To logo Renault a 16V štve aj mňa,ale bez poškodenia to nešlo dole.Mohol som si vybrať,buď zlomiť,alebo potom po striekaní to pretreť na strieborne.Kolieska pôjdu nové,ale ostanem pri 15".No a svetlá svietia no modro do biela.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
robertt
- Posts: 14
- Joined: Sun Jul 06, 2008 9:50 pm
- Location: Rožňava
Post
by robertt » Wed Jul 16, 2008 10:43 am
Pekna praca, mne sa to paci

. Len ten predel na 3 dverach, no skoda mohol tam byt. Nevadi, inac svetla pekne, znaky chybaju aj mne a disky musia nove. Inac pekne

-
ertin
- Posts: 21
- Joined: Sat May 03, 2008 2:22 pm
- Location: Petržalka
-
Contact:
Post
by ertin » Wed Jul 16, 2008 10:36 pm
ehm, aký je to motor?
Scenic Privilege 1,9dCi
ex. R19 16V
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Thu Jul 17, 2008 7:48 am
je tam 1,8 16V
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Wed Feb 03, 2010 1:12 am
otazka ohladom debaty o chladeni.Je dolezite aj dimenzovanie chladica kvoli tlaku?Co by spôsobilo pouzitie chladica napr. z motora do 1,3?Povedzme zo Škody 130RS?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Wed Feb 03, 2010 3:34 pm
Myslim si ze tlak je irelevantny. Voda nieje stlacitelna, takze je v zasade jedno kolko jej je. Chladic je v tomto pripade len rezervoar. Netlacis/netahas zvysli vodny stlpec, len precerpavas vodu. Zvacsenim chladica spravis co potrebujes, zvacsis objem kvapaliny ktory musi motor zohriat.
Inak mne sa to stale nezda ze ti to slabo chladi. Nemoze byt problem niekde inde? Bordel v okruhu, zaneseny chladic alebo hadice, vodna pumpa, termostat..?

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Wed Feb 03, 2010 5:51 pm
je to veľa výkonu na možno malý chladič.A Matúš bola debata o olejovom chladiči

viem,že na Škodu sa dával sériovo

tak preto som ho chcel použiť.Všetko sa bude rozoberať a čistiť,takže sa uvidí čo tomu bolo alebo je.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Thu Feb 04, 2010 9:45 am
jozo-ke wrote:je to veľa výkonu na možno malý chladič...
No a ale pochybujem ze by z vyroby auto zislo s tym ze je poddimenzovany chladic. Preto si myslim ze bude niekde inde problem.
Olej voda vsetko jedno

. Olej je tiez nestlacitelny, takze analogicky plati co som napisal. V pripade oleja treba akurat mysliet na to, ze tam treba bud termostat, alebo bude velmi dlho trvat kym sa olej zohreje na prevadzkovu teplotu.. pri chladnejsom pocasi je otazne ci vobec


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
Mondrejka
- člen RCC
- Posts: 590
- Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
- Location: Rovinka
-
Contact:
Post
by Mondrejka » Thu Feb 04, 2010 11:33 am
Ja si myslim ze olejovy chladic je dobry napad na auta co su namahane, tlak oleja je skoro vo vsetkych autach tak maximalne 8 bar takze aj chladice na olej su na tento tlak prisposobene. Inak by som nemal obavy o teplotu oleja pretoze olej netecie tak rychlo motorom aby ho tepla voda nezohriala kym pojde do chladica, a ma to vyhodu ze sa neznehodnotuje vysokou teplotou. Ja by som taky chladic tiez mal na skodovke lebo ta mala take ambicie po 100 km bol olej prehriaty ako prasa a na volnobehu blikalo mazanie a ked som tam dal chladic tak to bolo super, vyhoda bola ze na skodovke stacilo vybrat dve zaslepujuce matice a nasrobovat tam dve tlakove hadice a maly chladic oleja.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.