Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Post
by Mario Horak » Mon Jan 19, 2009 11:52 am
Super práca. Všimnite si ako sa má robiť generálka motora. To nie je iba rozborka, nasadenie nových dielov a šup s tým znova na cesty.
Pavle

Aj farby si vybral dobre.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
-
Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
-
Contact:
Post
by Pavel Vypler » Mon Jan 19, 2009 12:57 pm
ta cerna neni vodova,ale syntetika
Mario : motorovy prostor je ve stejnem odstinu ako cele auto a je to stejny odstin zelene ako sa tenkrat daval na R12 , a motory 1300 boly cierne,tak je to zase cierne,chcem pokud mozno mat vse tak jak to bolo puvodnie z tovarny,mal som to aj pred rozborkou,ale musel som novy lak urobit,puvodnie farby uz ma dost miestach nedržely,tak ale když už mam vše vonku,tak sme vše nalakovali

Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
-
Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Post
by Mario Horak » Mon Jan 19, 2009 1:02 pm
Práve to sa mi na tom páči. Môže byť ešte farba bloku, alebo veka ventilov (ale asi iba jedno z nich) do inej farby ako rukopis mechanika.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Mon Jan 19, 2009 1:26 pm
Mario: ee to ne ....
Pavel: pri bruseni ti tam preraza nejake zlta ci svetlozelena...
to bude asi zaklad ked ratam vrstvy farieb.... alebo ???
-
Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
-
Contact:
Post
by Pavel Vypler » Mon Jan 19, 2009 5:50 pm
Zlta tam neje , ta svetlozelena je ta co tam bola pred tim co sme delali lak tenkrat,ale lak bol na celem aute zly,tak som si tenkrat vybral tuto autenticku farbu a prestrikali cele auto.
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
-
Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
-
Contact:
Post
by Pavel Vypler » Sun Feb 01, 2009 12:48 am
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Sun Feb 01, 2009 11:39 am
vrrrrrr
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Sun Feb 01, 2009 11:59 am
Cool momentovy kluc, taky som zatial videl len v priruzke na obrazku...


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Sun Feb 01, 2009 12:21 pm
ten momentový klúč je starý, primitívny ale bezporuchový typ. Ja som taký zohnal vo FR, je to super vec.
mňa zaujíma ten odchýľkomer na kľukovke. akú ste nechali axiálnu vôlu?
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
-=Mike=-
- člen RCC
- Posts: 1216
- Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
- Location: Slovensko
-
Contact:
Post
by -=Mike=- » Mon Feb 02, 2009 12:37 am
Kde si kupil ten novy motor do R12 ??? parada
uz sa tesim, ked to uvidim.. coskoro, coskoro.....
R8,R12,Twingo
-
Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
-
Contact:
Post
by Pavel Vypler » Fri Feb 20, 2009 2:16 pm
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
-
Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
-
Contact:
Post
by Pavel Vypler » Fri Feb 20, 2009 3:14 pm
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Fri Feb 20, 2009 5:28 pm
Vidím dobre, naozaj máš v hlave na valci číslo 3 a 4 závitové vložky

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
-
Contact:
Post
by Pavel Vypler » Fri Feb 20, 2009 7:18 pm
Anarki vidis dobre,hlavu som od nekoho koupil a repasovali sme ji,boli pomrsene zavity,proto je to vyvlozkovane
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
-
Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
-
Contact:
Post
by Pavel Vypler » Fri Feb 20, 2009 7:22 pm
R4CV wrote:ten momentový klúč je starý, primitívny ale bezporuchový typ. Ja som taký zohnal vo FR, je to super vec.
mňa zaujíma ten odchýľkomer na kľukovke. akú ste nechali axiálnu vôlu?
R4CV : axialna vola ma byt od 0,05 az do 0,15 ,mi sme nastavili 0,08
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz