Výmena motora v R8 za motor Z R5 GTS 1400

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Jun 09, 2008 8:10 am

no do R8 predsa :wink: dokonca aj na prevodovku,len kedže už to je ičko tak treba meniť aj elektro
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Jun 09, 2008 10:03 am

Cudujem sa preto, lebo rozdelovac by bol v nadrzi keby si ho tam namontoval.
Si otvor motorovy priestor na 5ke a natiahni si vertikalnu ciaru od spoja medzi prevodovkou a motorom smerom hore k rozdelovacu..
Potom si pozri ako daleko je protipoziarna priecka na osmicke od takej istej ciary ...

Niesi prvy koho napadlo dat do R8 F3N (resp F2N)... :roll:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Jun 09, 2008 5:30 pm

a kto povedal že nádrž tam musý byť sériová...na takéto projekty mám športovú bezpečnostnú nádrž,ktorá by išla namiesto zadných sedačiek...ale to už je pokec vhodný do iného topiku
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Post Reply