Rally projekt MRC
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
no ak chces nasiel by sa 16V z R19 (6000 Sk) 1.6 z R16TS, 1.6 z R18 GTL
no to si asi v inej triede...
alebo nam vysvetli rozdieli v triedach a zacneme vyberat kam ist ...
akoze original by si mohol byt s alpinackym motorom (250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty) alebo upravit Cleon blok na 1.4 a vyzeralo by to stale ako stale ako 1.1 povodna z R8
2x dvojity 40 Weber pekne otvoreny a mas 100-110 konikov (v Alpine viac na to by sa dal kupit alebo urobit imitacia Gordini veka motora)
no to si asi v inej triede...
alebo nam vysvetli rozdieli v triedach a zacneme vyberat kam ist ...
akoze original by si mohol byt s alpinackym motorom (250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty) alebo upravit Cleon blok na 1.4 a vyzeralo by to stale ako stale ako 1.1 povodna z R8
2x dvojity 40 Weber pekne otvoreny a mas 100-110 konikov (v Alpine viac na to by sa dal kupit alebo urobit imitacia Gordini veka motora)
takže na upresnenie triedy sú do A 1400,B do 1400 do 1800 a C nad 1800 seriovky,potom S1 do 1400,S2 do 1800,S3 nad 1800..
16V z 19 by bola šupa jak oči...šlo by to lepšie ako BMW a pomer váha a výkon by som vyhraval Ale ako ho tam dostať a sprevodovať
tak to by to mohlo byť..bol by som v triede do 1400 s výkonom šaleným a vyzeralo by to ako sériamajmajko wrote:akoze original by si mohol byt s alpinackym motorom (250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty) alebo upravit Cleon blok na 1.4 a vyzeralo by to stale ako stale ako 1.1 povodna z R8
2x dvojity 40 Weber pekne otvoreny a mas 100-110 konikov (v Alpine viac na to by sa dal kupit alebo urobit imitacia Gordini veka motora)
toto by nebolo zlé ale bol by som v triede C nad 2,5...(250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty)
16V z 19 by bola šupa jak oči...šlo by to lepšie ako BMW a pomer váha a výkon by som vyhraval Ale ako ho tam dostať a sprevodovať
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
ak das inu vacku a piesty tak si bez turbajozo-ke wrote:toto by nebolo zlé ale bol by som v triede C nad 2,5...(250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty)
vsetko sa da poriesit...16V z 19 by bola šupa jak oči...šlo by to lepšie ako BMW a pomer váha a výkon by som vyhraval Ale ako ho tam dostať a sprevodovať
este je jedna uprava mozna... Alpina 1.4 atmosfera s kitom 1.5 a 2x Weber 48 to si uz pri 150-170 ponikoch a si stale do 1.4
Alpina atmosfera ... zatial neviem ja mam turbo naviac len (nutna uz pisana prestavba vacka ... kukni mecaparts, piesty tak 5-6t)
Tie piesty by som tam dal urcite ale potom... cerpadlo paliva 3t. karburatory 10-18t podla toho ake kupis a co sa na nich upravi a vyrobi
uprava diferaku bud upraveny alebo novy ale tak 1500 - 10t
poloosy 3000
brzdy aspon predne dat z R16 ... podlozka tusim by vysla 1t a brzdice by sa nasli nejake..
platnicky 2000 + kotuce (aspon dopredu ) 5t
Brzdy mozes este prerobyt ako ja na seriove alpinacke (ako ja na R4CV) alebo na lacnejsiu verziu 4 piestik skoda tam je dobry vykon za malo penazi... na zavody asi toto je najlepsie
Dalsia vec je koplet nasavitelna predna naprava unibal ...cca 8t
Prirataj k tomu este komplet opravu vsetkeho co treba tak ti zduchne 20 az 100t ani nevies ako
Tie piesty by som tam dal urcite ale potom... cerpadlo paliva 3t. karburatory 10-18t podla toho ake kupis a co sa na nich upravi a vyrobi
uprava diferaku bud upraveny alebo novy ale tak 1500 - 10t
poloosy 3000
brzdy aspon predne dat z R16 ... podlozka tusim by vysla 1t a brzdice by sa nasli nejake..
platnicky 2000 + kotuce (aspon dopredu ) 5t
Brzdy mozes este prerobyt ako ja na seriove alpinacke (ako ja na R4CV) alebo na lacnejsiu verziu 4 piestik skoda tam je dobry vykon za malo penazi... na zavody asi toto je najlepsie
Dalsia vec je koplet nasavitelna predna naprava unibal ...cca 8t
Prirataj k tomu este komplet opravu vsetkeho co treba tak ti zduchne 20 az 100t ani nevies ako
toto
preboha co to je?
16V s karburatorom?!?!?
16V s karburatorom?!?!?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Prestavba alpíny je dost nákladná a bez sponzora to neutiahnem:(to radšej ten motor zo 16ky alebo 1,7ky...ale neviem akú prevodovku použiť.tlmice by išli nastaviteľné,aby sa dali meniť odklony.Brzdy v tom problém nevidím.kotúče z GTE dopredu a dozadu,alebo iné bubny dozadu.najväčší problém vidím v prevodovke.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
toto
Tak tomuto popravde moc nerozumiem. Musis si uvedomit ake ma napravy R8. Odklon vies teoreticky menit vzadu(kyvna naprava) tlmicom na zmenu vysky(podvozka). Ale to asi nieje to co prave myslis.jozo-ke wrote:tlmice by išli nastaviteľné,aby sa dali meniť odklony
Prednej naprave odklon tiez moc nezmenis, nakolko tlmice maju horny uchyt fixny.
Toto nonsalantne prehliadnem a ty na zraze vsetkym osmickarom kupis za to pivo.jozo-ke wrote: alebo iné bubny dozadu
Toto zase az ako taky problem nevidim. Naozaj to vyzera, ze vnutornosti prevodoviek su si velmi podobne a treba poriesit len diferak. Uvidime ako bude vyzerat ta 18kova..jozo-ke wrote: najväčší problém vidím v prevodovke.
To F3Nko ako motor naozaj nieje zle, ale asi by som siel po niecom co je konstrukcne blizsie Cleonu. Usetris si cas a peniaze...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: toto
A kto povedal že úchyt musí byť fixnýmatus wrote: Tak tomuto popravde moc nerozumiem. Musis si uvedomit ake ma napravy R8. Odklon vies teoreticky menit vzadu(kyvna naprava) tlmicom na zmenu vysky(podvozka). Ale to asi nieje to co prave myslis.
Prednej naprave odklon tiez moc nezmenis, nakolko tlmice maju horny uchyt fixny.
Pivo su dáme aj tak a pôjde tam kotúčmatus wrote: Toto nonsalantne prehliadnem a ty na zraze vsetkym osmickarom kupis za to pivo.
matus wrote: Toto zase az ako taky problem nevidim. Naozaj to vyzera, ze vnutornosti prevodoviek su si velmi podobne a treba poriesit len diferak. Uvidime ako bude vyzerat ta 18kova..
To F3Nko ako motor naozaj nieje zle, ale asi by som siel po niecom co je konstrukcne blizsie Cleonu. Usetris si cas a peniaze...
a akú prevodovku by si šupol na motor F3N?neviem ktoré všetky motory boli Cleon...
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"