Rally projekt MRC

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Re: toto

Post by jozo-ke » Thu May 22, 2008 7:32 pm

matus wrote:preboha co to je?
16V s karburatorom?!?!?
Je to 1390cm z 19ky...
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu May 22, 2008 9:09 pm

A mohol si mat motor

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu May 22, 2008 9:41 pm

1,4 nechcem :) hned som na neho kukal ale to je slabučke :lol: stále myslím na prerabku alpiny bez turbinky

malá inšpirácia ako by to mohlo vyzerať
Image
Image
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon May 26, 2008 2:02 pm

PO stálom uvažovaní ako to bude som sa rozhodol že aj keď pôjde iný motor auto sa musí podobať čo najviac sérii a to kvôli STK,EK a musí mať ŠPZ (lebo nemám vozík a auto za ktorým by som to ťahal) a po druhé aby som bol triede sériových aut...takže riešenie by bolo asi tá 1,6 z 16ky
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue May 27, 2008 12:15 pm

Ak máte niekto nejaké technické dokumentácie o R8G,R8 a R16 poprosím na mail jozo-ke@azet.sk ..ďakujem
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue May 27, 2008 12:19 pm

sak skoc na FTP a tam je R8 gordini katalog
R8 moc nepoznam ale 1.6 neviem ci bola v serii... sa mi nezda

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Tue May 27, 2008 12:25 pm

1.6 nebola v serii, ale zrejme ide o vizualnu podobnost motorov
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue May 27, 2008 12:35 pm

toto je 1.6 z R12 a to su vecsie motory ako tie co su z Cleona (toto je aj nejako podozrivo naklonene...)

No ked Rispan ma 1.4 (vravi ze 1.3 no ja som nenadabil nikde ze by R5 Alpina bola 1.3 ani prve verzie)
tak mozno by si aj s 1.6 z R16 presiel...
No skor by som hladal atmosfericku Alpinu a po pri tom skladal daco z Cleona az potom tu 1.6

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Tue May 27, 2008 1:27 pm

niekedy spolu sadneme za net.. A na teamR8 najdes plno dokumentacie na R8G :wink:
R8,R12,Twingo

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue May 27, 2008 1:28 pm

no hej ale atmosferickú 1,4 alpine je problém zohnať..a otázka dielov ako ju výkonovo posunúť vyššie je dosť nákladna...Keď tak zrátam tak to sa mi oplatí viac kúpiť Clio 16V a jazdiť s ním ako prerábať atmosferu :? no a na skladanie ďalšieho motora popri závodeni a práci bude problém.nezvýšia ani financie a o čase ani nevravím
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue May 27, 2008 3:18 pm

na FTP je len zoznam ND..nič ine o R8G
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue May 27, 2008 3:35 pm

vsak z toho vycitas vela ...

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu May 29, 2008 2:06 pm

To JOZO:
Osobne si myslím, že R8G je už auto na výstavy a nie na ničenie v oblastných pretekoch. Podľa mňa zostaň u R5 (najľahlšia kasňa), alebo prejdi na Clio 1. Motor F3N je na preteky nevhodný. Zháňaj F7P (16V, ten istý,čo je v žltej Dauphinke). Je tam treba naladiť počítač, alebo ho osadiť poriadnymi karburátormi, tak ako to urobil Jarek do Blechy. V sériovom stave má 135k, čo by mohlo aj stačiť pre tvoje účely. Prevodovky sú každý kus iná, čiže je problém spasovať rôzne kolečká. Doporučujem použiť sériovú z R5GTE. Je zo všetkých najkratšia.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu May 29, 2008 4:05 pm

no áno už aj nad tým som premýšlal..ono by to nebolo ani R8G ale akási replika s iným motorom.R5 GTE čo mám ja mi vyhovuje ale chýba mi tam výkon..to radšej fakt to Clio 16V..má to záťah a s krátkou skriňou by to bolo super...Mám aj Clio takže viem porovnať obe..5ka je vhodná skôr na slalomy ako rally..to skôr Clio...jedno je za 25000Kč ale nie su prachy momentálne..no a Čech nepočká pokial predám R5.. :?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Sun Jun 01, 2008 9:26 pm

No asi z R8 nic.. Tak kasna pojde na druhy svet..
Motor uz je von..
R8,R12,Twingo

Post Reply