Rally projekt MRC
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Rally projekt MRC
kedže do konca majstraku MRC chýbaju ešťe 4 závody,hneď potom príde zimka tak už teraz treba myslieť na novú sezónu.Rád by som ju odjazdil na veterániku,kedže aj vďaka vám všetkým ma chytili za srdce a dufam,že ešťe aj vďaka veteránom zažijem kopec srandy.Ale je pár podmienok.Chcel by som kasňu R8,každý vie že je radosť s nou jazdiť ale výkonik nieje nič moc a R8G je raritka taka že je väčšia šanca zbaliť Verešovu ako kúpiť Gordiny .Takže rád by som dal nejakú zastavbu motora s obsahom od 1,4 do 1,8 s výkonom aspoň 100 koníkov.To už dokáže riadne zamiešať karty Kedže som spokojný s motorom F3N tak by to nebolo odveci,lebo F7P z 16V to bude väčší problem.Takže otázka znie,či je technický možne do kasňe R8 šupnuť motor F3N z GTE.Ak áno..ako prevodovka?a ramená?Budem rád za každú pomoc a radu,kedže Mike má kasňu na dvore,aj keď chytenú ale vyvarať by trebalo aj tak.A určite je ju ľuto dať ju do šrotu.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
mrkni si tuto temu http://forum.renaultcc.sk/viewtopic.php?t=836
rozoberalo sa tu vela o prestavbe motora.
alebo este skus zistit u Rispana ci este predava tu jeho cervenu zavodnu osmicku, mozno sa dohodnete
rozoberalo sa tu vela o prestavbe motora.
alebo este skus zistit u Rispana ci este predava tu jeho cervenu zavodnu osmicku, mozno sa dohodnete
Renault R8 1132 r.v. 1970
toto
Ako pise Alex, pozri si ten starsi prispevok najpv.
Ak budes mat dalsie otazky, tak mozeme diskutovat dalej.
Je este otazne, ci to ma byt ciste pretekarske auto, ktore budes na voziku vozit na preteky, alebo nieco co ma byt aj "street-legal"..!?
Ak budes mat dalsie otazky, tak mozeme diskutovat dalej.
Je este otazne, ci to ma byt ciste pretekarske auto, ktore budes na voziku vozit na preteky, alebo nieco co ma byt aj "street-legal"..!?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
Presne tak! Cestou 1.6ky z 15ky, 18ky a fuega by si mal uberat.
Vo fuegu bola aj 96ps atmosfera!
Vo fuegu bola aj 96ps atmosfera!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
toto
Pretoze poziadavka bola na motor od 1.4 do 1.6...!vampire.five wrote:proc ne rovnou Turbo motor z 21ky??? To by byla raketa, ale spis na sprinty
Nad V6kou som uz aj ja rozmyslal, ale ta je uz trosku tazka, na to ze je za zadnou napravou...pedro wrote:Ne, ne, preco rovno nedat z Clia V6...?
Ked je to ale special, uvazoval by som aj nad 2.0 alebo 2.2 z R21. Namontovat z celymi sanami a otocit diferak. Zamnkut riadenie, ... alebo si mozes spravit aktivne riadenie zadnej napravy po vzore novej Laguny.
To iste by stalo za zamyslenie aj v pripade F3N.. Ale zase, objem nicim nenahradis.. Jedine vacsim...objemom
Alebo turbom! 1.4GTT urcite nie, to je priliz krehky motor na zavodenie. To potom 1.6T z 18ky, alebo Fuega. Ale karburator! Z kabloveho a hadickoveho salatu pri vstreku by si sa akurat tak zblaznil
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
malo to mať obsah od 1,4 do 1,8 nie 1,6...matus wrote:Pretoze poziadavka bola na motor od 1.4 do 1.6...!
1,6 z Fuega alebo 15ky by stala za pomyslenie a nemusí by to bať zrovna karbes..práve preto by som bol skôr za F3N z 5ky,19ky alebo 11ky tých je hodne.Turbo neprichádza do úvahy už len kvôli koeficientu násobenia 1,7.To by som bol v triede s veľkými autami nad 1,8
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
toto
1.6 1.8: a sak nebudeme sa chytat za slovicka, zE?
Turbo: som si hned myslel, ze nechces..
A F3N mam aj v 21ke
Turbo: som si hned myslel, ze nechces..
A F3N mam aj v 21ke
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!