Rally projekt MRC

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Rally projekt MRC

Post by jozo-ke » Tue May 20, 2008 9:16 pm

kedže do konca majstraku MRC chýbaju ešťe 4 závody,hneď potom príde zimka tak už teraz treba myslieť na novú sezónu.Rád by som ju odjazdil na veterániku,kedže aj vďaka vám všetkým ma chytili za srdce a dufam,že ešťe aj vďaka veteránom zažijem kopec srandy.Ale je pár podmienok.Chcel by som kasňu R8,každý vie že je radosť s nou jazdiť ale výkonik nieje nič moc a R8G je raritka taka že je väčšia šanca zbaliť Verešovu ako kúpiť Gordiny :lol:.Takže rád by som dal nejakú zastavbu motora s obsahom od 1,4 do 1,8 s výkonom aspoň 100 koníkov.To už dokáže riadne zamiešať karty :twisted: Kedže som spokojný s motorom F3N tak by to nebolo odveci,lebo F7P z 16V to bude väčší problem.Takže otázka znie,či je technický možne do kasňe R8 šupnuť motor F3N z GTE.Ak áno..ako prevodovka?a ramená?Budem rád za každú pomoc a radu,kedže Mike má kasňu na dvore,aj keď chytenú ale vyvarať by trebalo aj tak.A určite je ju ľuto dať ju do šrotu.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Tue May 20, 2008 9:25 pm

No som rad, ze ta chytili veterany za srdce.. Ja uz davno premyslam o prestavbe.. Ale skor vizualnej.. Kedze motor z Gord. je problem zohnat..
No napravy ti asi nevydrzia to je iste..
No ta kasna je volna.. Treba novu podlahu.. Inak je fajn a neburana.
R8,R12,Twingo

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue May 20, 2008 9:34 pm

to by som musel komplet prekopať ale potrebujem rady a nieje ich málo.No a tu tvoju kasňu by som bral..veď sa ešťe dohodneme..je mi ju ľuto...
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed May 21, 2008 8:33 am

mrkni si tuto temu http://forum.renaultcc.sk/viewtopic.php?t=836
rozoberalo sa tu vela o prestavbe motora.

alebo este skus zistit u Rispana ci este predava tu jeho cervenu zavodnu osmicku, mozno sa dohodnete 8)
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed May 21, 2008 10:54 am

Ako pise Alex, pozri si ten starsi prispevok najpv.
Ak budes mat dalsie otazky, tak mozeme diskutovat dalej.

Je este otazne, ci to ma byt ciste pretekarske auto, ktore budes na voziku vozit na preteky, alebo nieco co ma byt aj "street-legal"..!?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed May 21, 2008 1:17 pm

Určite pri takejto prestavbe bude ilegálstret.tak som pozeral,úchvatil ma obrázok s motorom F7P z clia alebo R19.rozumne by to bolo aj s motorom z 15ky alebo 16ky 1,6.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed May 21, 2008 2:03 pm

Presne tak! Cestou 1.6ky z 15ky, 18ky a fuega by si mal uberat.
Vo fuegu bola aj 96ps atmosfera!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
vampire.five
Posts: 125
Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
Location: Cr

Post by vampire.five » Wed May 21, 2008 2:08 pm

proc ne rovnou Turbo motor z 21ky??? :lol: :lol: :lol: 8) To by byla raketa, ale spis na sprinty
Super R5 GTS,Super R5 GTE

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Wed May 21, 2008 2:16 pm

Ne, ne, preco rovno nedat z Clia V6...? :lol: :lol: :lol:
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed May 21, 2008 2:28 pm

chúda osmicka. bude vzduchom plapolat :D odleti do teplych krajov
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed May 21, 2008 2:39 pm

vampire.five wrote:proc ne rovnou Turbo motor z 21ky??? :lol: :lol: :lol: 8) To by byla raketa, ale spis na sprinty
Pretoze poziadavka bola na motor od 1.4 do 1.6...!

pedro wrote:Ne, ne, preco rovno nedat z Clia V6...?
Nad V6kou som uz aj ja rozmyslal, ale ta je uz trosku tazka, na to ze je za zadnou napravou...


Ked je to ale special, uvazoval by som aj nad 2.0 alebo 2.2 z R21. Namontovat z celymi sanami a otocit diferak. Zamnkut riadenie, ... alebo si mozes spravit aktivne riadenie zadnej napravy po vzore novej Laguny.

To iste by stalo za zamyslenie aj v pripade F3N.. Ale zase, objem nicim nenahradis.. Jedine vacsim...objemom ;)

Alebo turbom! 1.4GTT urcite nie, to je priliz krehky motor na zavodenie. To potom 1.6T z 18ky, alebo Fuega. Ale karburator! Z kabloveho a hadickoveho salatu pri vstreku by si sa akurat tak zblaznil ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed May 21, 2008 3:28 pm

matus wrote:Pretoze poziadavka bola na motor od 1.4 do 1.6...!
malo to mať obsah od 1,4 do 1,8 nie 1,6...

1,6 z Fuega alebo 15ky by stala za pomyslenie a nemusí by to bať zrovna karbes..práve preto by som bol skôr za F3N z 5ky,19ky alebo 11ky tých je hodne.Turbo neprichádza do úvahy už len kvôli koeficientu násobenia 1,7.To by som bol v triede s veľkými autami nad 1,8 :x
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed May 21, 2008 3:44 pm

1.6 1.8: a sak nebudeme sa chytat za slovicka, zE?

Turbo: som si hned myslel, ze nechces.. :wink:

A F3N mam aj v 21ke 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed May 21, 2008 3:48 pm

vidis, sak ked ti teraz nevada stoji, tak si mohol spravit experiment s tym motorom :D
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed May 21, 2008 3:55 pm

toto by bolo naj riešenie...1,8 16V 135PS z R19 :twisted: ale neviem ako to by bolo s prevodovkou
Image

jasne že sa nebudeme hádať :) veď 2 deci hore dole...radšej dáme veľšké pivo :roll:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Post Reply