Rally projekt MRC

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Jun 02, 2008 7:35 am

no nešal sa kamoško..ja som s tým počítal :cry:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Mon Jun 02, 2008 8:56 am

No ked teraz pises,ze R8 na rally nebude,tak ju vyhodim..
Alebo ju chces? :)
R8,R12,Twingo

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Jun 02, 2008 2:50 pm

Ale veď aj keď nepôjde R8 na rally to neznamená že nechcem kasňu..určite sa bude dať zachrániť na moje účely :P
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue Jun 03, 2008 3:09 pm

Maroxe ty si tu niekde spomínal že máš papiere na 8ku...koľko by si za nich chcel?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue Oct 07, 2008 8:35 pm

Otázka: Ktorá prevodovka by sadla a zniesla kruťak 1,4 Turbo z R5,R11 alebo R9???Malo by to byť samozrejme vzadu,reč je o R8 :wink:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Oct 08, 2008 8:52 am

jedna je teraz na predaj zo sutaznej Gordini ... cena OK 6.800,- teda KO lebo je v €

hodila bi sa tam upravena seriova...
akurat zmeneny stali prevod a dat si spravit samosvorny diferak... ten je totiz slabostou...

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Oct 08, 2008 9:06 am

Defakto nieco ako sme stavali s marianom. Osmickovy karter, vnutornosti z 5ky Alpiny a dat si urobit pevnejsi diferak.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Wed Oct 08, 2008 11:12 am

Jozo - - -- papiere.... ponukni mi cenu do SZ, dohodneme sa, inak niekde som ich aj postracal, musim ich nast, ale to v jednoizbaku nebude taky problem.
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Re: toto

Post by jozo-ke » Wed Oct 08, 2008 2:57 pm

matus wrote:Defakto nieco ako sme stavali s marianom. Osmickovy karter, vnutornosti z 5ky Alpiny a dat si urobit pevnejsi diferak.
dalo by sa použiť pzdro z R8 a sukolesie z GTTalebo GTE :?:

maroxe wrote:Jozo - - -- papiere.... ponukni mi cenu do SZ, dohodneme sa, inak niekde som ich aj postracal, musim ich nast, ale to v jednoizbaku nebude taky problem.
pohľadaj a podumaj :wink: SZ posielam
majmajko wrote: jedna je teraz na predaj zo sutaznej Gordini ... cena OK 6.800,- teda KO lebo je v €
ked zbalím nejaku bohatu žensku s tučným kontom a vekom 24hodín do smrti tak ti poviem že beriem :lol:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: toto

Post by matus » Thu Oct 09, 2008 8:27 am

jozo-ke wrote: dalo by sa použiť pzdro z R8 a sukolesie z GTTalebo GTE :?:
urcite nie, prevodovky su priliz odlisne, musis hladat pozdlzne ulozeny motor...

Najlepsie by ti bolo zohnat z tej alpiny, alebo 16 (1.6 100ps) a dat si vyrobit diferak.

Popripade zohnat nejakeho "prevodovkara", lebo aj mi mame este nejake problemy najst spravne vole na hriadeloch atp.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Oct 09, 2008 8:29 am

hlavne si popozeraj toto forum kde sme to uz rozoberali.... nech to tu nepisem 3x :wink:

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu Oct 09, 2008 1:58 pm

Majmajko wrote:hlavne si popozeraj toto forum kde sme to uz rozoberali.... nech to tu nepisem 3x :wink:
ale nie toto :wink: alebo tu už bol taký extrem že R8 GTT ????
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Oct 09, 2008 2:26 pm

R8 GTT ?

Ma predbehnes ti usi otrham!!! ;)

Toto tu este nebolo, ale prestavba prevodovky na 5 kvalt, kde sme pouzivali karter R8 a vnutornsti R5A...
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Oct 09, 2008 4:40 pm

To Jozo:
Nepochopil si na prvý krát. Prevodovka je zo starej R5 A.
GTT je nepoužiteľná.

Ako to bolo?
Zbaliť tučnú ženskú s bohatým vekom a 24 hod. Ti zostane do smrti? :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu Oct 09, 2008 5:13 pm

Mario Horak wrote:To Jozo:
Nepochopil si na prvý krát. Prevodovka je zo starej R5 A.
GTT je nepoužiteľná.
pochopil,ale mal som na mysli vnútro z GTT,viem že zvonku nesadne.len či 8ková sadne na motor z R5 GTT.To nie tam musí isť zrejme príruba

matus wrote:R8 GTT ?

Ma predbehnes ti usi otrham!!!
neboj povozím ťa ak budem mať skôr :lol:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Post Reply