Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2091
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Thu Oct 09, 2008 5:53 pm
len či 8ková sadne na motor z R5 GTT.To nie tam musí isť zrejme príruba
Uz som to tu pisal asi 1000x... GTT motor je stale Cleon, takze je to to iste ako ma 8cka len zo slimakom a par decami navyse.. Jediny problem robi zotrvak, lebo sa nezmesti do kosa na seriovej osmickovej prevodovke. Neni ale problem pouzit iny kos (R12, R5, R15..). Akurat treba zmenit ovladanie spojky, ale to pri prestavbe na Rally Car je uz len taka kozmetika si myslim!
neboj povozím ťa ak budem mať skôr
No snad prezidentovi aj zasoferovat das, nie?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Thu Oct 09, 2008 9:45 pm
Držím palce chlapi
zástavba GTT motora vyzerá na pohľad jednoducho no verte že je to klam. Ten motor je taký jednoduchý (jednokomorový karburátor) až jeho príslušenstvo (hlavne elektrika) je zložitejšia než u 4 bodovej striekačky GTE.
Aby ste nedopadli tak ako Martin R9 z RCČR ktorý si to zastavoval do deviatky ale vyskočilo mu toľko komplikácií až to vzdal
Takže dobrá rada - zožente si celé pojazdné auto s GTT motorom (a kasňou K.O.) a potom si dobre popozerajte a prehoďte podľa možnosti celú elektriku.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Thu Oct 09, 2008 10:21 pm
presne tekto som to mal v pláne.Zohnať napr R9 Turbo alebo komplet nejakú turbovku s KO kasňou a hodiť to tam komplet do R8
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
Mondrejka
- člen RCC
- Posts: 590
- Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
- Location: Rovinka
-
Contact:
Post
by Mondrejka » Mon Nov 10, 2008 12:17 pm
Ono vseobecne tie 4 bodove renault striekacky su dost jednoduche vsak je tam 1 skatula RJ a par cidielok na otacky kluky, podtlak, vzduch, teploty motora, polohu skrtiacej klapky, klep senzor,1 riadena cievka, 4 vstrekovace a motor beží. No este par drobnosti ale to je nepodstatne.
Proste take jednoduche , ale ako sa tu pise lepsie je to zobrat komplet aj s kablami z nejakeho najlepsie funkcneho auta a prehodit cele. Pravdepodobne to sposobi len otazku prerobenia karoserie a nie riesenie preco ten motor nejde.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Wed Jan 21, 2009 8:56 am
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"