Page 2 of 5

Posted: Thu May 22, 2008 7:33 am
by Majmajko
no ak chces nasiel by sa 16V z R19 (6000 Sk) 1.6 z R16TS, 1.6 z R18 GTL

no to si asi v inej triede...

alebo nam vysvetli rozdieli v triedach a zacneme vyberat kam ist ...

akoze original by si mohol byt s alpinackym motorom (250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty) alebo upravit Cleon blok na 1.4 a vyzeralo by to stale ako stale ako 1.1 povodna z R8
2x dvojity 40 Weber pekne otvoreny a mas 100-110 konikov (v Alpine viac na to by sa dal kupit alebo urobit imitacia Gordini veka motora)

Posted: Thu May 22, 2008 7:42 am
by jozo-ke
takže na upresnenie triedy sú do A 1400,B do 1400 do 1800 a C nad 1800 seriovky,potom S1 do 1400,S2 do 1800,S3 nad 1800..
majmajko wrote:akoze original by si mohol byt s alpinackym motorom (250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty) alebo upravit Cleon blok na 1.4 a vyzeralo by to stale ako stale ako 1.1 povodna z R8
2x dvojity 40 Weber pekne otvoreny a mas 100-110 konikov (v Alpine viac na to by sa dal kupit alebo urobit imitacia Gordini veka motora)
tak to by to mohlo byť..bol by som v triede do 1400 s výkonom šaleným a vyzeralo by to ako séria :twisted:
(250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty)
toto by nebolo zlé ale bol by som v triede C nad 2,5...

16V z 19 by bola šupa jak oči...šlo by to lepšie ako BMW a pomer váha a výkon by som vyhraval :twisted: Ale ako ho tam dostať a sprevodovať

Posted: Thu May 22, 2008 7:48 am
by Majmajko
jozo-ke wrote:
(250€ je tvoj len je turbo - druha vacka a piesty)
toto by nebolo zlé ale bol by som v triede C nad 2,5...
ak das inu vacku a piesty tak si bez turba
16V z 19 by bola šupa jak oči...šlo by to lepšie ako BMW a pomer váha a výkon by som vyhraval :twisted: Ale ako ho tam dostať a sprevodovať
vsetko sa da poriesit...

este je jedna uprava mozna... Alpina 1.4 atmosfera s kitom 1.5 a 2x Weber 48 to si uz pri 150-170 ponikoch :-) a si stale do 1.4

Posted: Thu May 22, 2008 8:32 am
by jozo-ke
ak by som ostal v serií s alpinackým motorom a 2x webwr to by šlo...trieda 1,4 a jediné čo by bola nevýhoda je spotreba,ale to sa s tým počíta...a bolo by to asi najlahšie...určite ľahšie ako prerábka na 1,7GTE...ale ako dlho taký motor vydrži???

Posted: Thu May 22, 2008 8:41 am
by Majmajko
Zial vsetko je o peniazoch...
aj uprava motora bude kostovat hodne..
generalka motora
" T "eckove piesty
karburatory....

spotreba moze byt aj 30l/100km a viac :wink:

Ak pride Rispan na nas zraz mozes pokecat... tak isto ak dojde jeden chalan z CZ (slubil ze pride na svojom sutaznom)

Posted: Thu May 22, 2008 8:47 am
by jozo-ke
no určite rád pokecám s nimi,veď už len 42 dní :)
No a koľko by to koštovalo to všetko?odhadom?či sa mi neoplatí viac prerábať GTEčko do R8

Posted: Thu May 22, 2008 9:10 am
by Majmajko
Alpina atmosfera ... zatial neviem ja mam turbo naviac len (nutna uz pisana prestavba vacka ... kukni mecaparts, piesty tak 5-6t)
Tie piesty by som tam dal urcite ale potom... cerpadlo paliva 3t. karburatory 10-18t podla toho ake kupis a co sa na nich upravi a vyrobi
uprava diferaku bud upraveny alebo novy ale tak 1500 - 10t
poloosy 3000
brzdy aspon predne dat z R16 ... podlozka tusim by vysla 1t a brzdice by sa nasli nejake..
platnicky 2000 + kotuce (aspon dopredu ) 5t

Brzdy mozes este prerobyt ako ja na seriove alpinacke (ako ja na R4CV) alebo na lacnejsiu verziu 4 piestik skoda tam je dobry vykon za malo penazi... na zavody asi toto je najlepsie
Dalsia vec je koplet nasavitelna predna naprava unibal ...cca 8t
Prirataj k tomu este komplet opravu vsetkeho co treba tak ti zduchne 20 az 100t ani nevies ako

Posted: Thu May 22, 2008 9:31 am
by Majmajko

toto

Posted: Thu May 22, 2008 10:26 am
by matus
preboha co to je?
16V s karburatorom?!?!?

Posted: Thu May 22, 2008 12:45 pm
by jozo-ke
Prestavba alpíny je dost nákladná a bez sponzora to neutiahnem:(to radšej ten motor zo 16ky alebo 1,7ky...ale neviem akú prevodovku použiť.tlmice by išli nastaviteľné,aby sa dali meniť odklony.Brzdy v tom problém nevidím.kotúče z GTE dopredu a dozadu,alebo iné bubny dozadu.najväčší problém vidím v prevodovke.

Posted: Thu May 22, 2008 12:50 pm
by Majmajko
R8 ma kotuce aj vzadu len ide o to ze seriove su uz drahe na caste jazdenie nie ze by boli zle
Co jazdia na SK s R8 maju seriove prevodovky (Rispan menil 1 ci 2x len) takze aj ta seriova vydrzi dost a co viem on ma upravu len ... dvojite tlmenie na zadnej naprave, prevarene disky...

Posted: Thu May 22, 2008 2:58 pm
by -=Mike=-
R8 ma vcelku dobre brzdy, pokial su udrziavane a servisovane.. A na lahke auto stacia..
A motor este uvidis.. podla toho co najdes a aku prevodovku zozenies..

Posted: Thu May 22, 2008 3:04 pm
by Majmajko
ja by som zacal postupne
najprv auto
motor mozes dat ten vyskladany z 1.4 co pisem v tom druhom topicu to mas take najlacnejsie... dalsia uprava postupne (Alpina...)

Neratal som veci ako zvody a vyfuk ...

toto

Posted: Thu May 22, 2008 3:04 pm
by matus
jozo-ke wrote:tlmice by išli nastaviteľné,aby sa dali meniť odklony
Tak tomuto popravde moc nerozumiem. Musis si uvedomit ake ma napravy R8. Odklon vies teoreticky menit vzadu(kyvna naprava) tlmicom na zmenu vysky(podvozka). Ale to asi nieje to co prave myslis.
Prednej naprave odklon tiez moc nezmenis, nakolko tlmice maju horny uchyt fixny.
jozo-ke wrote: alebo iné bubny dozadu
Toto nonsalantne prehliadnem a ty na zraze vsetkym osmickarom kupis za to pivo. :wink:
jozo-ke wrote: najväčší problém vidím v prevodovke.
Toto zase az ako taky problem nevidim. Naozaj to vyzera, ze vnutornosti prevodoviek su si velmi podobne a treba poriesit len diferak. Uvidime ako bude vyzerat ta 18kova..


To F3Nko ako motor naozaj nieje zle, ale asi by som siel po niecom co je konstrukcne blizsie Cleonu. Usetris si cas a peniaze...

Re: toto

Posted: Thu May 22, 2008 3:11 pm
by jozo-ke
matus wrote: Tak tomuto popravde moc nerozumiem. Musis si uvedomit ake ma napravy R8. Odklon vies teoreticky menit vzadu(kyvna naprava) tlmicom na zmenu vysky(podvozka). Ale to asi nieje to co prave myslis.
Prednej naprave odklon tiez moc nezmenis, nakolko tlmice maju horny uchyt fixny.
A kto povedal že úchyt musí byť fixný :wink:
matus wrote: Toto nonsalantne prehliadnem a ty na zraze vsetkym osmickarom kupis za to pivo. :wink:
Pivo su dáme aj tak a pôjde tam kotúč
matus wrote: Toto zase az ako taky problem nevidim. Naozaj to vyzera, ze vnutornosti prevodoviek su si velmi podobne a treba poriesit len diferak. Uvidime ako bude vyzerat ta 18kova..


To F3Nko ako motor naozaj nieje zle, ale asi by som siel po niecom co je konstrukcne blizsie Cleonu. Usetris si cas a peniaze...


a akú prevodovku by si šupol na motor F3N?neviem ktoré všetky motory boli Cleon...