Page 3 of 5

Re: toto

Posted: Thu May 22, 2008 7:32 pm
by jozo-ke
matus wrote:preboha co to je?
16V s karburatorom?!?!?
Je to 1390cm z 19ky...

Posted: Thu May 22, 2008 9:09 pm
by Majmajko
A mohol si mat motor

Posted: Thu May 22, 2008 9:41 pm
by jozo-ke
1,4 nechcem :) hned som na neho kukal ale to je slabučke :lol: stále myslím na prerabku alpiny bez turbinky

malá inšpirácia ako by to mohlo vyzerať
Image
Image

Posted: Mon May 26, 2008 2:02 pm
by jozo-ke
PO stálom uvažovaní ako to bude som sa rozhodol že aj keď pôjde iný motor auto sa musí podobať čo najviac sérii a to kvôli STK,EK a musí mať ŠPZ (lebo nemám vozík a auto za ktorým by som to ťahal) a po druhé aby som bol triede sériových aut...takže riešenie by bolo asi tá 1,6 z 16ky

Posted: Tue May 27, 2008 12:15 pm
by jozo-ke
Ak máte niekto nejaké technické dokumentácie o R8G,R8 a R16 poprosím na mail jozo-ke@azet.sk ..ďakujem

Posted: Tue May 27, 2008 12:19 pm
by Majmajko
sak skoc na FTP a tam je R8 gordini katalog
R8 moc nepoznam ale 1.6 neviem ci bola v serii... sa mi nezda

Posted: Tue May 27, 2008 12:25 pm
by maroxe
1.6 nebola v serii, ale zrejme ide o vizualnu podobnost motorov

Posted: Tue May 27, 2008 12:35 pm
by Majmajko
toto je 1.6 z R12 a to su vecsie motory ako tie co su z Cleona (toto je aj nejako podozrivo naklonene...)

No ked Rispan ma 1.4 (vravi ze 1.3 no ja som nenadabil nikde ze by R5 Alpina bola 1.3 ani prve verzie)
tak mozno by si aj s 1.6 z R16 presiel...
No skor by som hladal atmosfericku Alpinu a po pri tom skladal daco z Cleona az potom tu 1.6

Posted: Tue May 27, 2008 1:27 pm
by -=Mike=-
niekedy spolu sadneme za net.. A na teamR8 najdes plno dokumentacie na R8G :wink:

Posted: Tue May 27, 2008 1:28 pm
by jozo-ke
no hej ale atmosferickú 1,4 alpine je problém zohnať..a otázka dielov ako ju výkonovo posunúť vyššie je dosť nákladna...Keď tak zrátam tak to sa mi oplatí viac kúpiť Clio 16V a jazdiť s ním ako prerábať atmosferu :? no a na skladanie ďalšieho motora popri závodeni a práci bude problém.nezvýšia ani financie a o čase ani nevravím

Posted: Tue May 27, 2008 3:18 pm
by jozo-ke
na FTP je len zoznam ND..nič ine o R8G

Posted: Tue May 27, 2008 3:35 pm
by Majmajko
vsak z toho vycitas vela ...

Posted: Thu May 29, 2008 2:06 pm
by Mario Horak
To JOZO:
Osobne si myslím, že R8G je už auto na výstavy a nie na ničenie v oblastných pretekoch. Podľa mňa zostaň u R5 (najľahlšia kasňa), alebo prejdi na Clio 1. Motor F3N je na preteky nevhodný. Zháňaj F7P (16V, ten istý,čo je v žltej Dauphinke). Je tam treba naladiť počítač, alebo ho osadiť poriadnymi karburátormi, tak ako to urobil Jarek do Blechy. V sériovom stave má 135k, čo by mohlo aj stačiť pre tvoje účely. Prevodovky sú každý kus iná, čiže je problém spasovať rôzne kolečká. Doporučujem použiť sériovú z R5GTE. Je zo všetkých najkratšia.

Posted: Thu May 29, 2008 4:05 pm
by jozo-ke
no áno už aj nad tým som premýšlal..ono by to nebolo ani R8G ale akási replika s iným motorom.R5 GTE čo mám ja mi vyhovuje ale chýba mi tam výkon..to radšej fakt to Clio 16V..má to záťah a s krátkou skriňou by to bolo super...Mám aj Clio takže viem porovnať obe..5ka je vhodná skôr na slalomy ako rally..to skôr Clio...jedno je za 25000Kč ale nie su prachy momentálne..no a Čech nepočká pokial predám R5.. :?

Posted: Sun Jun 01, 2008 9:26 pm
by -=Mike=-
No asi z R8 nic.. Tak kasna pojde na druhy svet..
Motor uz je von..