Page 4 of 5
Posted: Mon Jun 02, 2008 7:35 am
by jozo-ke
no nešal sa kamoško..ja som s tým počítal
Posted: Mon Jun 02, 2008 8:56 am
by -=Mike=-
No ked teraz pises,ze R8 na rally nebude,tak ju vyhodim..
Alebo ju chces?
Posted: Mon Jun 02, 2008 2:50 pm
by jozo-ke
Ale veď aj keď nepôjde R8 na rally to neznamená že nechcem kasňu..určite sa bude dať zachrániť na moje účely
Posted: Tue Jun 03, 2008 3:09 pm
by jozo-ke
Maroxe ty si tu niekde spomínal že máš papiere na 8ku...koľko by si za nich chcel?
Posted: Tue Oct 07, 2008 8:35 pm
by jozo-ke
Otázka: Ktorá prevodovka by sadla a zniesla kruťak 1,4 Turbo z R5,R11 alebo R9???Malo by to byť samozrejme vzadu,reč je o R8
Posted: Wed Oct 08, 2008 8:52 am
by Majmajko
jedna je teraz na predaj zo sutaznej Gordini ... cena OK 6.800,- teda KO lebo je v €
hodila bi sa tam upravena seriova...
akurat zmeneny stali prevod a dat si spravit samosvorny diferak... ten je totiz slabostou...
toto
Posted: Wed Oct 08, 2008 9:06 am
by matus
Defakto nieco ako sme stavali s marianom. Osmickovy karter, vnutornosti z 5ky Alpiny a dat si urobit pevnejsi diferak.
Posted: Wed Oct 08, 2008 11:12 am
by maroxe
Jozo - - -- papiere.... ponukni mi cenu do SZ, dohodneme sa, inak niekde som ich aj postracal, musim ich nast, ale to v jednoizbaku nebude taky problem.
Re: toto
Posted: Wed Oct 08, 2008 2:57 pm
by jozo-ke
matus wrote:Defakto nieco ako sme stavali s marianom. Osmickovy karter, vnutornosti z 5ky Alpiny a dat si urobit pevnejsi diferak.
dalo by sa použiť pzdro z R8 a sukolesie z GTTalebo GTE
maroxe wrote:Jozo - - -- papiere.... ponukni mi cenu do SZ, dohodneme sa, inak niekde som ich aj postracal, musim ich nast, ale to v jednoizbaku nebude taky problem.
pohľadaj a podumaj
SZ posielam
majmajko wrote: jedna je teraz na predaj zo sutaznej Gordini ... cena OK 6.800,- teda KO lebo je v €
ked zbalím nejaku bohatu žensku s tučným kontom a vekom 24hodín do smrti tak ti poviem že beriem
Re: toto
Posted: Thu Oct 09, 2008 8:27 am
by matus
jozo-ke wrote: dalo by sa použiť pzdro z R8 a sukolesie z GTTalebo GTE
urcite nie, prevodovky su priliz odlisne, musis hladat pozdlzne ulozeny motor...
Najlepsie by ti bolo zohnat z tej alpiny, alebo 16 (1.6 100ps) a dat si vyrobit diferak.
Popripade zohnat nejakeho "prevodovkara", lebo aj mi mame este nejake problemy najst spravne vole na hriadeloch atp.
Posted: Thu Oct 09, 2008 8:29 am
by Majmajko
hlavne si popozeraj toto forum kde sme to uz rozoberali.... nech to tu nepisem 3x
Posted: Thu Oct 09, 2008 1:58 pm
by jozo-ke
Majmajko wrote:hlavne si popozeraj toto forum kde sme to uz rozoberali.... nech to tu nepisem 3x
ale nie toto
alebo tu už bol taký extrem že R8 GTT ????
toto
Posted: Thu Oct 09, 2008 2:26 pm
by matus
R8 GTT ?
Ma predbehnes ti usi otrham!!!
Toto tu este nebolo, ale prestavba prevodovky na 5 kvalt, kde sme pouzivali karter R8 a vnutornsti R5A...
Posted: Thu Oct 09, 2008 4:40 pm
by Mario Horak
To Jozo:
Nepochopil si na prvý krát. Prevodovka je zo starej R5 A.
GTT je nepoužiteľná.
Ako to bolo?
Zbaliť tučnú ženskú s bohatým vekom a 24 hod. Ti zostane do smrti?
Posted: Thu Oct 09, 2008 5:13 pm
by jozo-ke
Mario Horak wrote:To Jozo:
Nepochopil si na prvý krát. Prevodovka je zo starej R5 A.
GTT je nepoužiteľná.
pochopil,ale mal som na mysli vnútro z GTT,viem že zvonku nesadne.len či 8ková sadne na motor z R5 GTT.To nie tam musí isť zrejme príruba
matus wrote:R8 GTT ?
Ma predbehnes ti usi otrham!!!
neboj povozím ťa ak budem mať skôr