R5 GT Turbo
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
Budes este vela takychto fotiek davat? Ze by som si dal kavesnicu do igelitoveho sacku..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: toto
a čo že ti podbradnik nestačí
Hádam ešte budú fotky. Práve sa pracuje na zadnej náprave a brzdách.
No a vraj sa bude renovovať volaka staručká Renaultka. To ešte len bude čurbes.
Hádam ešte budú fotky. Práve sa pracuje na zadnej náprave a brzdách.
No a vraj sa bude renovovať volaka staručká Renaultka. To ešte len bude čurbes.
toto
Starucka renaultka? A aka?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: toto
no nechaj sa prekvapiť.
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Mario: Áno, je v sériovom chladiči, toto je ale málo rozšírené takže ak nemáš 6 - 7 litrov na celokovový Rodriguez (alebo 10 litrov na origo plastovo kovový) je lepšie ak oddelíš vodný a olejový chladič. Samozrejme len vtedy ak dáš na olejový chladič termostat.
Navyše ak dáš na motor vačku skupiny A 285 stupňovú, hybridné turbo s väčším plniacim tlakom, upravený karbec, ladené zvody a výfuk musíš viac chladiť nielen vodu ale aj olej.
Navyše ak dáš na motor vačku skupiny A 285 stupňovú, hybridné turbo s väčším plniacim tlakom, upravený karbec, ladené zvody a výfuk musíš viac chladiť nielen vodu ale aj olej.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Presne,tak chladič je potrebný má aj termostat ono ak si zoberieš tak do motora idú asi tri litre oleja no a turbo ho riadne rozpeče tak že kvôli životnosti oleja a motora je to potrebné aby bol zvlašť.
Tak isto vodný okruh je dosť malý no a turbo je chladene vodou a vodný chladič je možno ešte menší oproti tvojmu v GTE.
Odhadovaný výkon motora po úprave bude niekde okolo 160-180koní čo je už riadna zverina na tak ľahké auto a malý motor.
Tak isto vodný okruh je dosť malý no a turbo je chladene vodou a vodný chladič je možno ešte menší oproti tvojmu v GTE.
Odhadovaný výkon motora po úprave bude niekde okolo 160-180koní čo je už riadna zverina na tak ľahké auto a malý motor.
dobreho zdravia pani, dlho som sa neozval, nedosiel pozriet (dufam ze si ma este pamatate ) . Tak cigi, tomu vravim krasa, velmi pekne odvedena praca . Necital som cely topic, ale tu ku koncu k tej debate ohladom chladenia. Ak tomu naozaj osolis ine turbo (nejaky Garrett T25/28 ), das vacsi cooler, tak budes mat vacsi problem so zmesou ako s chladenim. Ten karburator je fakt malicky a nebolo to asi najstastnejsie riesenie ani v tej dobe kedy sa to vyrabalo, teda na zvysovanie vykonu to naozaj nieje (ajked ho akokolvek upravis). Ja osobne by som sa do takej upravy ale vobec nehrnul, mas krasnu 5tku, nechaj ju v co najseriovejsom stave a uvidis ze sa ti to najviac vyplati. Ak by som chcel 5tku s ohromnym vykonom, riesil by som 100x modernejsi motor 1.8 16V z clia s Turbom (tam nieje problem aj 300k) . Ale to je tak na project car (klietka, slicky, poriadny podvozok, uprava zadnej napravy,...), urcite nie na taku krasavicu aka je ta tvoja. Vyzera to zatial perfektne, tak pokracuj nastolenym tempom a v lete budes kral ciest na tom .
p.s.: na tvojich zvodoch sa uz pracuje. kedy budu hotove ti povedat neviem, ale uz sa na nich robi
p.s.: na tvojich zvodoch sa uz pracuje. kedy budu hotove ti povedat neviem, ale uz sa na nich robi
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Re: toto
matus wrote:Starucka renaultka? A aka?
Taxman to si ma potešil že už sa na nich pracuje. Dúfam že budú do konca týždňa hotové bodlo by mi to no ale to je vraj malo pravdepodobné.
Moje ktoré som si dal už pred tým vyrobiť sa predali keď bolo rozobrané auto. Turbo je hybridné T25/T2 to mi stačí nechcem žiadny extrém.
Zo zmesou nebude žiadny problém Erik čo mi to skladá má R5GTT a o čosi väčšie Turbo a nemá žiadny problém. Čas na 400m má 13s
Som členom RTOC http://www.rtoc.org/ Je to platené fórum tak že ti sem konkrétny odkaz nebudem dávať a je tam viac extrémnejší R5 s karburátorom a nemajú problém zo zmesou. Samozrejme jej nastavenie nie je také jednoduché
Ale ak sa použijú správne trysky a ihlový ventil tak sa to zošteluje lambdametrom a bude všetko OK.
No jeden príklad je tu z inej stránky a používa T3 turbo a je to karburátor.
http://www.renault5gtturbo.com/forum/vi ... php?t=3839
Majmajko
Moje ktoré som si dal už pred tým vyrobiť sa predali keď bolo rozobrané auto. Turbo je hybridné T25/T2 to mi stačí nechcem žiadny extrém.
Zo zmesou nebude žiadny problém Erik čo mi to skladá má R5GTT a o čosi väčšie Turbo a nemá žiadny problém. Čas na 400m má 13s
Som členom RTOC http://www.rtoc.org/ Je to platené fórum tak že ti sem konkrétny odkaz nebudem dávať a je tam viac extrémnejší R5 s karburátorom a nemajú problém zo zmesou. Samozrejme jej nastavenie nie je také jednoduché
Ale ak sa použijú správne trysky a ihlový ventil tak sa to zošteluje lambdametrom a bude všetko OK.
No jeden príklad je tu z inej stránky a používa T3 turbo a je to karburátor.
http://www.renault5gtturbo.com/forum/vi ... php?t=3839
Majmajko
Taxman - súhlas, že k takému výkonu by trebalo iný spôsob zmiešavania stlačeného vzduchu a paliva než je jednokomorový karbec. Hlavne z hľadiska spotreby ktorá bude možno s použitými komponentami aj dvojnásobná
Skôr by ma ale trápila životnosť takto vypeckovaného motora ktorý maže vrch piestu bohatou zmesou
Nemá náhodou aj Fuego 1,6 Turbo jednokomorový tlakový Solex Ten by mohol byť zaujímavým riešením tejto dilemy.
Skôr by ma ale trápila životnosť takto vypeckovaného motora ktorý maže vrch piestu bohatou zmesou
Nemá náhodou aj Fuego 1,6 Turbo jednokomorový tlakový Solex Ten by mohol byť zaujímavým riešením tejto dilemy.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]