-=Mike=- -R8- Výmena motora

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jun 11, 2008 8:48 am

To som rad ze schvalujete nepouzivanie vseliakych cisitcov :-)
Ja mam este nejake zasoby GTX3 tak aspon mam cim preplachnut motor...

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jun 11, 2008 8:52 am

tak to bolo veru fajnove cistenie motora :) nejak tak si to predsatavujem ze to spravim, ked bude vhodna chvila.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jun 11, 2008 9:10 am

majmajko> barbar, GTX3kou preplachovat motor... To si daj radsej do vitrini ako historicky artefakt!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jun 11, 2008 9:12 am

Sak skatula ostane...
To je este co som vyhral na YCC_FM to je uz ulozenka

User avatar
Pavol Slovak
Posts: 129
Joined: Sun Apr 10, 2005 2:14 pm
Location: Okruzna 82, 07101 Michalovce

Post by Pavol Slovak » Wed Jun 11, 2008 9:57 am

musím dodať, že nie každý motor môže byť takto preplachovaný.
U motorov s hydraulikov na ventiloch sa to neodporúča.
Syntetické oleje sú určené pre motory s veľkým zaťažením, veľké kubatúry, motory ktoré sú výkonejšie, ktoré sú stavané viac na tesno a aby držali teplotu oleja dole. Ak dáte plnú syntetiku do vybehanej R8 tak po krátkom čase motoru klesne tlak oleja.

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jun 11, 2008 10:23 am

to je pravda Pali - syntetika rozpusta usadeniny a staremu motoru to neprospieva ale to rozoberame v druhom topicu... vhodnost a pouzitie oleja

Boris
Posts: 26
Joined: Wed Feb 07, 2007 9:28 pm
Location: Tr. Teplice

Post by Boris » Wed Jun 11, 2008 8:21 pm

Do R 8 treba olej aký tam patrí !! Klasický minerál predpísanej viskozity od
renomovaného výrobcu.
Aj stým preplachovaním sa to nemusí preháňať.

A tvorbe karbonu nezabráni nič na svete je to prirodzený proces.

Post Reply