-=Mike=- -R8- Výmena motora
Posted: Sun Jun 08, 2008 11:39 pm
Rozhodol som sa menit motor v mojej R8.
Dovod tam bol aj ten, ze potreboval som menit spojkovu lamelu a lozisko. Tak preco nie a nevyuzit sancu dat druhy, ked "vyzera" dobre druhy motor..
Par krat som sa stretol s Palom Slovakom v Michalovciach a rozhodol sa, ze mi pomoze a vymenu uskutocni. Pato ma perfektne skusenosti a vsetko dostupne naradie a stojany na motor v garazi..
Motor, ktory som planoval vymenit, bol v jednej R8. Osmicka vela nenabehala, tak sa mi zdal ten motor zdravy na vymenu.
Motor, ktory isiel do R8 bol 1108cm..Je to moj darca ND..
Foto:

Ten som dal dole za jeden den cca
Ach tie sruby s koroziou na zadnej stene 
Motor som vybral nalozil do R8(vybral zadne sedadla) a sup do Michaloviec.
Tak a na rad prisiel moj motor, ktory mam v R8 s ktorou jazdim..
Motor ide von:

No prekvapenie po vybrati motora nas len cakalo...
Nechapem ako to auto doslo.. A nie to, ze behalo este dlhu dobu..Dovod? :

Drzalo to silou vole.. Spojkove lozisko bolo zapecene.. Farby boli od cervenej po modru..Museli tam vznikat vysoke teploty.. Zrejme pritlak loziska k lamele..
Druhe prekvapenie bolo, ze spojkove lozisko bolo na typ 956cm. Cize s bocnym drziakom loziska. Taktiez motor som mal 956cm.. Zistene podla nasavacieho potrubia. (Nato, ze to bola 956cm, auto stale tahalo velmi dobre) Motor bol prestitkovany a bola tam zrejme vymena motora + spojky a prevodovky..
Tak som utekal do Kosic pre tanier plus lozisko, a vydlicky na lozisko..
Pokracovanie nabuduce.. Blbne cely vecer ImageShack na vkladanie foto..
Dovod tam bol aj ten, ze potreboval som menit spojkovu lamelu a lozisko. Tak preco nie a nevyuzit sancu dat druhy, ked "vyzera" dobre druhy motor..
Par krat som sa stretol s Palom Slovakom v Michalovciach a rozhodol sa, ze mi pomoze a vymenu uskutocni. Pato ma perfektne skusenosti a vsetko dostupne naradie a stojany na motor v garazi..
Motor, ktory som planoval vymenit, bol v jednej R8. Osmicka vela nenabehala, tak sa mi zdal ten motor zdravy na vymenu.
Motor, ktory isiel do R8 bol 1108cm..Je to moj darca ND..
Foto:

Ten som dal dole za jeden den cca


Motor som vybral nalozil do R8(vybral zadne sedadla) a sup do Michaloviec.
Tak a na rad prisiel moj motor, ktory mam v R8 s ktorou jazdim..
Motor ide von:

No prekvapenie po vybrati motora nas len cakalo...
Nechapem ako to auto doslo.. A nie to, ze behalo este dlhu dobu..Dovod? :

Drzalo to silou vole.. Spojkove lozisko bolo zapecene.. Farby boli od cervenej po modru..Museli tam vznikat vysoke teploty.. Zrejme pritlak loziska k lamele..
Druhe prekvapenie bolo, ze spojkove lozisko bolo na typ 956cm. Cize s bocnym drziakom loziska. Taktiez motor som mal 956cm.. Zistene podla nasavacieho potrubia. (Nato, ze to bola 956cm, auto stale tahalo velmi dobre) Motor bol prestitkovany a bola tam zrejme vymena motora + spojky a prevodovky..
Tak som utekal do Kosic pre tanier plus lozisko, a vydlicky na lozisko..
Pokracovanie nabuduce.. Blbne cely vecer ImageShack na vkladanie foto..