Clio 16V

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Feb 04, 2010 6:49 pm

Ja si tiez nemyslim ze mas slaby chladic, vyrobca vzdy predimenzuje system a Clio 16V je pomerne znamy hothatch, konstrukna chyba by menu znacky nepridala...

Suhlasim s Matusovou predposlednou myslienkou..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri Feb 05, 2010 11:00 pm

:arrow: Miko myslíš že nie?A čo potom štarter umiestnený pod zvodmi,ktoré sa nahreju a štarter keď sa zohreje tak stále nemusi chytiť. Je to rovnako ako s chladičom,originálny je úzky a menší ako ten čo mám teraz.

Možno sa mýlim a problem je v zanesených hadiciach,ale nič nemení to,že výkon auta sa bude zvyšovať a tým pádom treba riešiť od brzd až po chladenie všetko potrebne.

:arrow: Matus teoreticky termostat som premyšlal aj ja,žeby zopol chladenie keď má,ale potom bude problem s hustotov zohriateho a prípadneho studeného oleja pri miešani.V zime sa tým autom jazdiť nebude,bude to auto,ktoré najazdí minimum km,takže so zimou nerátam.Budem jazdiť len tak pre zábavu na kopcoch a amaterskych závodoch čo sa pôjdu na asfalte.Proste taký maly hothatch čo robí radosť :twisted:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Fri Feb 05, 2010 11:06 pm

Aj 1.7 akykolvek v 5ke ma starter pod zvodmi ale nemal som s nim problem zeby nechytil pre teplo..

Nejde o to ci mam pravdu alebo nie ale o to aby si vyriesil problem, treba skontrolovat vsetko...
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sat Feb 06, 2010 10:08 am

veď vravím,pri rozborke sa uvidí čo bola a čo bude.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Sat Feb 06, 2010 7:46 pm

Keď budeš rozoberať, tak davaj opatrne dolu hlavu a pozorne prezri tesnenie, ešte pred tým, než ho strhneš z bloku. Bežne sa stáva, že je poškodené, motor sa prehrieva, ale inak nevidno, že do vody fúka.
Iná nespomenutá možnosť je poškodená, alebo utrhnutá propelka vodnej pumpy.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sun Feb 07, 2010 2:06 pm

vyberať motor budem ja,aj rozoberať a pripravovať auto na lak a ostatné,ale rozborku a opravu motora nechám asi chalanom zo Stylex rally teamu
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun Feb 07, 2010 2:28 pm

Ides znova lakovat?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sun Feb 07, 2010 8:47 pm

jo ide sa to robiť opäť bohužial komplet od začiatku.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun Feb 07, 2010 9:14 pm

Preco ved to bolo pekne?

Crashtest?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Re: Clio 16V

Post by jozo-ke » Sat Feb 18, 2012 10:51 am

Upgrade pokracuje.Karoseria je po plnici a pripravena na novu farbu.Snaha je dat vsetko do origo stavu s moznostou dosiahnutia vacsieho vykonu.Aktualne dostalo nove origo kolesa.Velka vdaka za ochotu a sprostredkovanie Krestanovi.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Re: Clio 16V

Post by -=Mike=- » Sun Mar 04, 2012 6:43 pm

cakam nejake fotky alebo stretko...?? :)
R8,R12,Twingo

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Re: Clio 16V

Post by jozo-ke » Sun Mar 04, 2012 8:36 pm

Kľudne môžeme a pôjdeme Clio pozrieť.Na leto uz sú kupene papucky:) originál Kolesa,tzv turbiny
Ilustračná fotka:
Attachments
IMG_0276.JPG
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Post Reply