Clio 16V
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Clio 16V
takže tu je nejaké to foto mojej babenky,ktorú som vám nemohol ukázať na zraze,ale až teraz sa dokončila.Sorry za kvalitu,ale bolo to fotené na rýchlo a ešťe k tomu mobilom.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
toto
celkom vydarene.. Dobra volba farieb, pekny predel (akurat mohol ist aj cez 3tie dvere).
Kolesa musia este do blatnikov dorast (hlavne ta dojazdovka vpravo vpredu) A tu puklicu zo skody daj co najrychlejsie dole prosim, to uz radsej cierny plechac.
Celkovo to na mna posobi velmi dobre. Jedine co to kazi su tie predne lampy. Konkretne ta ich gulatost. Nejak mi to nereze k tvaru auta. Tie AngelEyes svietia na modro alebo bielo?
Ale inak pekny kus roboty. A ako som ta tak spoznal, nieje to len lestenka ale to aj chodi..
Kolesa musia este do blatnikov dorast (hlavne ta dojazdovka vpravo vpredu) A tu puklicu zo skody daj co najrychlejsie dole prosim, to uz radsej cierny plechac.
Celkovo to na mna posobi velmi dobre. Jedine co to kazi su tie predne lampy. Konkretne ta ich gulatost. Nejak mi to nereze k tvaru auta. Tie AngelEyes svietia na modro alebo bielo?
Ale inak pekny kus roboty. A ako som ta tak spoznal, nieje to len lestenka ale to aj chodi..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
angel sú sice guľaté ale iné neboli na to a seriove svetla boli škaredé.A zase chromy som nechcel.Tie má každy.Predel na 3dvere mal ísť,ale lakoš akosi na to zabudol a keď to bolo laknuté už som tam nechcel čapať ďalšie farby.To logo Renault a 16V štve aj mňa,ale bez poškodenia to nešlo dole.Mohol som si vybrať,buď zlomiť,alebo potom po striekaní to pretreť na strieborne.Kolieska pôjdu nové,ale ostanem pri 15".No a svetlá svietia no modro do biela.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
toto
Myslim si ze tlak je irelevantny. Voda nieje stlacitelna, takze je v zasade jedno kolko jej je. Chladic je v tomto pripade len rezervoar. Netlacis/netahas zvysli vodny stlpec, len precerpavas vodu. Zvacsenim chladica spravis co potrebujes, zvacsis objem kvapaliny ktory musi motor zohriat.
Inak mne sa to stale nezda ze ti to slabo chladi. Nemoze byt problem niekde inde? Bordel v okruhu, zaneseny chladic alebo hadice, vodna pumpa, termostat..?
Inak mne sa to stale nezda ze ti to slabo chladi. Nemoze byt problem niekde inde? Bordel v okruhu, zaneseny chladic alebo hadice, vodna pumpa, termostat..?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
No a ale pochybujem ze by z vyroby auto zislo s tym ze je poddimenzovany chladic. Preto si myslim ze bude niekde inde problem.jozo-ke wrote:je to veľa výkonu na možno malý chladič...
Olej voda vsetko jedno . Olej je tiez nestlacitelny, takze analogicky plati co som napisal. V pripade oleja treba akurat mysliet na to, ze tam treba bud termostat, alebo bude velmi dlho trvat kym sa olej zohreje na prevadzkovu teplotu.. pri chladnejsom pocasi je otazne ci vobec
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Ja si myslim ze olejovy chladic je dobry napad na auta co su namahane, tlak oleja je skoro vo vsetkych autach tak maximalne 8 bar takze aj chladice na olej su na tento tlak prisposobene. Inak by som nemal obavy o teplotu oleja pretoze olej netecie tak rychlo motorom aby ho tepla voda nezohriala kym pojde do chladica, a ma to vyhodu ze sa neznehodnotuje vysokou teplotou. Ja by som taky chladic tiez mal na skodovke lebo ta mala take ambicie po 100 km bol olej prehriaty ako prasa a na volnobehu blikalo mazanie a ked som tam dal chladic tak to bolo super, vyhoda bola ze na skodovke stacilo vybrat dve zaslepujuce matice a nasrobovat tam dve tlakove hadice a maly chladic oleja.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.