Clio 16V

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Clio 16V

Post by jozo-ke » Tue Jul 15, 2008 10:56 pm

takže tu je nejaké to foto mojej babenky,ktorú som vám nemohol ukázať na zraze,ale až teraz sa dokončila.Sorry za kvalitu,ale bolo to fotené na rýchlo a ešťe k tomu mobilom.
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImage
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jul 16, 2008 7:17 am

Vidiet ze mobilom fotene...
Vyzera to dvojfarebne :wink:

User avatar
vampire.five
Posts: 125
Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
Location: Cr

Post by vampire.five » Wed Jul 16, 2008 7:23 am

mooooc pekne 8)
Super R5 GTS,Super R5 GTE

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Jul 16, 2008 7:35 am

diky :) vec sa aj makalo na ňom dosť :lol:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jul 16, 2008 7:57 am

celkom vydarene.. Dobra volba farieb, pekny predel (akurat mohol ist aj cez 3tie dvere).
Kolesa musia este do blatnikov dorast (hlavne ta dojazdovka vpravo vpredu) :lol: A tu puklicu zo skody daj co najrychlejsie dole prosim, to uz radsej cierny plechac.

Celkovo to na mna posobi velmi dobre. Jedine co to kazi su tie predne lampy. Konkretne ta ich gulatost. Nejak mi to nereze k tvaru auta. Tie AngelEyes svietia na modro alebo bielo?

Ale inak pekny kus roboty. A ako som ta tak spoznal, nieje to len lestenka ale to aj chodi..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 16, 2008 9:02 am

hmm, nove sedacky paradicka, vyzera to celkom fajn. ides na kasnu davat aj nejake nalepky?
mala poznamka, to prestriekane logo renault eee, to nevyzera dobre, inak ako spominal matus.
:wink:
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Jul 16, 2008 9:43 am

angel sú sice guľaté ale iné neboli na to a seriove svetla boli škaredé.A zase chromy som nechcel.Tie má každy.Predel na 3dvere mal ísť,ale lakoš akosi na to zabudol :? a keď to bolo laknuté už som tam nechcel čapať ďalšie farby.To logo Renault a 16V štve aj mňa,ale bez poškodenia to nešlo dole.Mohol som si vybrať,buď zlomiť,alebo potom po striekaní to pretreť na strieborne.Kolieska pôjdu nové,ale ostanem pri 15".No a svetlá svietia no modro do biela.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

robertt
Posts: 14
Joined: Sun Jul 06, 2008 9:50 pm
Location: Rožňava

Post by robertt » Wed Jul 16, 2008 10:43 am

Pekna praca, mne sa to paci :D . Len ten predel na 3 dverach, no skoda mohol tam byt. Nevadi, inac svetla pekne, znaky chybaju aj mne a disky musia nove. Inac pekne :lol:

User avatar
ertin
Posts: 21
Joined: Sat May 03, 2008 2:22 pm
Location: Petržalka
Contact:

Post by ertin » Wed Jul 16, 2008 10:36 pm

ehm, aký je to motor?
Scenic Privilege 1,9dCi
ex. R19 16V

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu Jul 17, 2008 7:48 am

je tam 1,8 16V
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Feb 03, 2010 1:12 am

otazka ohladom debaty o chladeni.Je dolezite aj dimenzovanie chladica kvoli tlaku?Co by spôsobilo pouzitie chladica napr. z motora do 1,3?Povedzme zo Škody 130RS?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Feb 03, 2010 3:34 pm

Myslim si ze tlak je irelevantny. Voda nieje stlacitelna, takze je v zasade jedno kolko jej je. Chladic je v tomto pripade len rezervoar. Netlacis/netahas zvysli vodny stlpec, len precerpavas vodu. Zvacsenim chladica spravis co potrebujes, zvacsis objem kvapaliny ktory musi motor zohriat.

Inak mne sa to stale nezda ze ti to slabo chladi. Nemoze byt problem niekde inde? Bordel v okruhu, zaneseny chladic alebo hadice, vodna pumpa, termostat..?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Feb 03, 2010 5:51 pm

je to veľa výkonu na možno malý chladič.A Matúš bola debata o olejovom chladiči :wink: viem,že na Škodu sa dával sériovo :roll: tak preto som ho chcel použiť.Všetko sa bude rozoberať a čistiť,takže sa uvidí čo tomu bolo alebo je.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Feb 04, 2010 9:45 am

jozo-ke wrote:je to veľa výkonu na možno malý chladič...
No a ale pochybujem ze by z vyroby auto zislo s tym ze je poddimenzovany chladic. Preto si myslim ze bude niekde inde problem.

Olej voda vsetko jedno ;). Olej je tiez nestlacitelny, takze analogicky plati co som napisal. V pripade oleja treba akurat mysliet na to, ze tam treba bud termostat, alebo bude velmi dlho trvat kym sa olej zohreje na prevadzkovu teplotu.. pri chladnejsom pocasi je otazne ci vobec :?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Feb 04, 2010 11:33 am

Ja si myslim ze olejovy chladic je dobry napad na auta co su namahane, tlak oleja je skoro vo vsetkych autach tak maximalne 8 bar takze aj chladice na olej su na tento tlak prisposobene. Inak by som nemal obavy o teplotu oleja pretoze olej netecie tak rychlo motorom aby ho tepla voda nezohriala kym pojde do chladica, a ma to vyhodu ze sa neznehodnotuje vysokou teplotou. Ja by som taky chladic tiez mal na skodovke lebo ta mala take ambicie po 100 km bol olej prehriaty ako prasa a na volnobehu blikalo mazanie a ked som tam dal chladic tak to bolo super, vyhoda bola ze na skodovke stacilo vybrat dve zaslepujuce matice a nasrobovat tam dve tlakove hadice a maly chladic oleja.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

Post Reply