Clio 16V
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Ja si tiez nemyslim ze mas slaby chladic, vyrobca vzdy predimenzuje system a Clio 16V je pomerne znamy hothatch, konstrukna chyba by menu znacky nepridala...
Suhlasim s Matusovou predposlednou myslienkou..
Suhlasim s Matusovou predposlednou myslienkou..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Miko myslíš že nie?A čo potom štarter umiestnený pod zvodmi,ktoré sa nahreju a štarter keď sa zohreje tak stále nemusi chytiť. Je to rovnako ako s chladičom,originálny je úzky a menší ako ten čo mám teraz.
Možno sa mýlim a problem je v zanesených hadiciach,ale nič nemení to,že výkon auta sa bude zvyšovať a tým pádom treba riešiť od brzd až po chladenie všetko potrebne.
Matus teoreticky termostat som premyšlal aj ja,žeby zopol chladenie keď má,ale potom bude problem s hustotov zohriateho a prípadneho studeného oleja pri miešani.V zime sa tým autom jazdiť nebude,bude to auto,ktoré najazdí minimum km,takže so zimou nerátam.Budem jazdiť len tak pre zábavu na kopcoch a amaterskych závodoch čo sa pôjdu na asfalte.Proste taký maly hothatch čo robí radosť
Možno sa mýlim a problem je v zanesených hadiciach,ale nič nemení to,že výkon auta sa bude zvyšovať a tým pádom treba riešiť od brzd až po chladenie všetko potrebne.
Matus teoreticky termostat som premyšlal aj ja,žeby zopol chladenie keď má,ale potom bude problem s hustotov zohriateho a prípadneho studeného oleja pri miešani.V zime sa tým autom jazdiť nebude,bude to auto,ktoré najazdí minimum km,takže so zimou nerátam.Budem jazdiť len tak pre zábavu na kopcoch a amaterskych závodoch čo sa pôjdu na asfalte.Proste taký maly hothatch čo robí radosť
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
Aj 1.7 akykolvek v 5ke ma starter pod zvodmi ale nemal som s nim problem zeby nechytil pre teplo..
Nejde o to ci mam pravdu alebo nie ale o to aby si vyriesil problem, treba skontrolovat vsetko...
Nejde o to ci mam pravdu alebo nie ale o to aby si vyriesil problem, treba skontrolovat vsetko...
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Keď budeš rozoberať, tak davaj opatrne dolu hlavu a pozorne prezri tesnenie, ešte pred tým, než ho strhneš z bloku. Bežne sa stáva, že je poškodené, motor sa prehrieva, ale inak nevidno, že do vody fúka.
Iná nespomenutá možnosť je poškodená, alebo utrhnutá propelka vodnej pumpy.
Iná nespomenutá možnosť je poškodená, alebo utrhnutá propelka vodnej pumpy.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
Re: Clio 16V
Upgrade pokracuje.Karoseria je po plnici a pripravena na novu farbu.Snaha je dat vsetko do origo stavu s moznostou dosiahnutia vacsieho vykonu.Aktualne dostalo nove origo kolesa.Velka vdaka za ochotu a sprostredkovanie Krestanovi.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
Re: Clio 16V
Kľudne môžeme a pôjdeme Clio pozrieť.Na leto uz sú kupene papucky:) originál Kolesa,tzv turbiny
Ilustračná fotka:
Ilustračná fotka:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"