Page 2 of 2

Posted: Thu Feb 04, 2010 6:49 pm
by MiKo
Ja si tiez nemyslim ze mas slaby chladic, vyrobca vzdy predimenzuje system a Clio 16V je pomerne znamy hothatch, konstrukna chyba by menu znacky nepridala...

Suhlasim s Matusovou predposlednou myslienkou..

Posted: Fri Feb 05, 2010 11:00 pm
by jozo-ke
:arrow: Miko myslíš že nie?A čo potom štarter umiestnený pod zvodmi,ktoré sa nahreju a štarter keď sa zohreje tak stále nemusi chytiť. Je to rovnako ako s chladičom,originálny je úzky a menší ako ten čo mám teraz.

Možno sa mýlim a problem je v zanesených hadiciach,ale nič nemení to,že výkon auta sa bude zvyšovať a tým pádom treba riešiť od brzd až po chladenie všetko potrebne.

:arrow: Matus teoreticky termostat som premyšlal aj ja,žeby zopol chladenie keď má,ale potom bude problem s hustotov zohriateho a prípadneho studeného oleja pri miešani.V zime sa tým autom jazdiť nebude,bude to auto,ktoré najazdí minimum km,takže so zimou nerátam.Budem jazdiť len tak pre zábavu na kopcoch a amaterskych závodoch čo sa pôjdu na asfalte.Proste taký maly hothatch čo robí radosť :twisted:

Posted: Fri Feb 05, 2010 11:06 pm
by MiKo
Aj 1.7 akykolvek v 5ke ma starter pod zvodmi ale nemal som s nim problem zeby nechytil pre teplo..

Nejde o to ci mam pravdu alebo nie ale o to aby si vyriesil problem, treba skontrolovat vsetko...

Posted: Sat Feb 06, 2010 10:08 am
by jozo-ke
veď vravím,pri rozborke sa uvidí čo bola a čo bude.

Posted: Sat Feb 06, 2010 7:46 pm
by Mario Horak
Keď budeš rozoberať, tak davaj opatrne dolu hlavu a pozorne prezri tesnenie, ešte pred tým, než ho strhneš z bloku. Bežne sa stáva, že je poškodené, motor sa prehrieva, ale inak nevidno, že do vody fúka.
Iná nespomenutá možnosť je poškodená, alebo utrhnutá propelka vodnej pumpy.

Posted: Sun Feb 07, 2010 2:06 pm
by jozo-ke
vyberať motor budem ja,aj rozoberať a pripravovať auto na lak a ostatné,ale rozborku a opravu motora nechám asi chalanom zo Stylex rally teamu

Posted: Sun Feb 07, 2010 2:28 pm
by MiKo
Ides znova lakovat?

Posted: Sun Feb 07, 2010 8:47 pm
by jozo-ke
jo ide sa to robiť opäť bohužial komplet od začiatku.

Posted: Sun Feb 07, 2010 9:14 pm
by MiKo
Preco ved to bolo pekne?

Crashtest?

Re: Clio 16V

Posted: Sat Feb 18, 2012 10:51 am
by jozo-ke
Upgrade pokracuje.Karoseria je po plnici a pripravena na novu farbu.Snaha je dat vsetko do origo stavu s moznostou dosiahnutia vacsieho vykonu.Aktualne dostalo nove origo kolesa.Velka vdaka za ochotu a sprostredkovanie Krestanovi.

Re: Clio 16V

Posted: Sun Mar 04, 2012 6:43 pm
by -=Mike=-
cakam nejake fotky alebo stretko...?? :)

Re: Clio 16V

Posted: Sun Mar 04, 2012 8:36 pm
by jozo-ke
Kľudne môžeme a pôjdeme Clio pozrieť.Na leto uz sú kupene papucky:) originál Kolesa,tzv turbiny
Ilustračná fotka: