Page 2 of 3
Posted: Mon Jan 19, 2009 11:52 am
by Mario Horak
Super práca. Všimnite si ako sa má robiť generálka motora. To nie je iba rozborka, nasadenie nových dielov a šup s tým znova na cesty.
Pavle
Aj farby si vybral dobre.
Posted: Mon Jan 19, 2009 12:57 pm
by Pavel Vypler
ta cerna neni vodova,ale syntetika
Mario : motorovy prostor je ve stejnem odstinu ako cele auto a je to stejny odstin zelene ako sa tenkrat daval na R12 , a motory 1300 boly cierne,tak je to zase cierne,chcem pokud mozno mat vse tak jak to bolo puvodnie z tovarny,mal som to aj pred rozborkou,ale musel som novy lak urobit,puvodnie farby uz ma dost miestach nedržely,tak ale když už mam vše vonku,tak sme vše nalakovali
Posted: Mon Jan 19, 2009 1:02 pm
by Mario Horak
Práve to sa mi na tom páči. Môže byť ešte farba bloku, alebo veka ventilov (ale asi iba jedno z nich) do inej farby ako rukopis mechanika.
Posted: Mon Jan 19, 2009 1:26 pm
by Majmajko
Mario: ee to ne ....
Pavel: pri bruseni ti tam preraza nejake zlta ci svetlozelena...
to bude asi zaklad ked ratam vrstvy farieb.... alebo ???
Posted: Mon Jan 19, 2009 5:50 pm
by Pavel Vypler
Zlta tam neje , ta svetlozelena je ta co tam bola pred tim co sme delali lak tenkrat,ale lak bol na celem aute zly,tak som si tenkrat vybral tuto autenticku farbu a prestrikali cele auto.
Posted: Sun Feb 01, 2009 12:48 am
by Pavel Vypler
Posted: Sun Feb 01, 2009 11:39 am
by Majmajko
vrrrrrr
toto
Posted: Sun Feb 01, 2009 11:59 am
by matus
Cool momentovy kluc, taky som zatial videl len v priruzke na obrazku...
Posted: Sun Feb 01, 2009 12:21 pm
by R4CV
ten momentový klúč je starý, primitívny ale bezporuchový typ. Ja som taký zohnal vo FR, je to super vec.
mňa zaujíma ten odchýľkomer na kľukovke. akú ste nechali axiálnu vôlu?
Posted: Mon Feb 02, 2009 12:37 am
by -=Mike=-
Kde si kupil ten novy motor do R12 ??? parada
uz sa tesim, ked to uvidim.. coskoro, coskoro.....
Posted: Fri Feb 20, 2009 2:16 pm
by Pavel Vypler
Posted: Fri Feb 20, 2009 3:14 pm
by Pavel Vypler
Posted: Fri Feb 20, 2009 5:28 pm
by Anarki
Vidím dobre, naozaj máš v hlave na valci číslo 3 a 4 závitové vložky
Posted: Fri Feb 20, 2009 7:18 pm
by Pavel Vypler
Anarki vidis dobre,hlavu som od nekoho koupil a repasovali sme ji,boli pomrsene zavity,proto je to vyvlozkovane
Posted: Fri Feb 20, 2009 7:22 pm
by Pavel Vypler
R4CV wrote:ten momentový klúč je starý, primitívny ale bezporuchový typ. Ja som taký zohnal vo FR, je to super vec.
mňa zaujíma ten odchýľkomer na kľukovke. akú ste nechali axiálnu vôlu?
R4CV : axialna vola ma byt od 0,05 az do 0,15 ,mi sme nastavili 0,08