Page 2 of 3

Posted: Sun May 03, 2009 11:09 pm
by Anarki
To čo v telke drístaly od hladu neber vážne :D
Som bol vtedy u kámoša čo má Š105 porobenú, ľahko upravenú a jazdí na plyn. Sa začal rehotať keď tam povedali spotrebu ku Š120 13 litrov. :lol: On toľko na plyne spraví za 200 km. :P

Aj keď tá spotreba je šitá na mňa :twisted: ja takú reálne dosahujem aj keď viem jazdiť aj za 7, naposledy som tak jazdil keď som zabehával motor :o

Na margo 1,6 GTD (F8M) jeden z najlepších dieselov od Renaultu, v R5 to dokázalo prežiť státisíce kilometrov a neraz aj celú karosériu. Také čosi som mohol mať aj ja ale to by som tu dnes nebol :idea:

super 5

Posted: Mon May 04, 2009 8:44 pm
by Andrej Rosák
Takže sa vám hlásim z môjho vlastného konta :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Konto mojej drahej polovičky zostáva pre ňu .....

K výmene brzd som sa nedostal, lebo sa mi parí z oleja a aj z chladiča... hadice sú vymenené a zajtra by som mal meniť chladič ( požičal som si pre istotu aj hlavu). potom autičko poputuje do servisu na kontrolu tesnenií ..
Neviete o niekom kto to vie spraviť spoľahlivo???!!! nechcem dávať peniaze niekomu, koho nepoznám ... naposledy som dal v servise vymenit alternátor a po pár km ho zohlo a praskol remeň. Potom so to radšej robil sám ( v decembri pod pouličnou lampou pred panelákom ) a šlape doteraz.

Takže potrebuje rýchlo vymeniť tesnenie (dúfam že len to ) pod hlavou v čo najkratšom časovom horizonte... volajte, mailujte, ... súri mi to!!!
0903174387 Andrej

tesnenie

Posted: Mon May 04, 2009 8:45 pm
by Andrej Rosák
Tesnenie by som mal mať zajtra popoludní v rukách....

načo mi je hlava...

Posted: Wed May 06, 2009 11:00 am
by Andrej Rosák
Tesnenie sa nekoná, ani výmena hlavy .... motor je ok.... aspon podla mechanika :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: je to len kondenzácia vody ...
z výfuku nejde para a ani vo vode nerobí masne oká.
Takže mi zostávajú vymeniť poloosy a chladič, lebo ten som vymenil 1:1 deravý za deravý :cry:
Ešte úvaha na záver: mám prasknutý ľavú manžetu a asi mi tadiaľ tečie olej z prevodovky ??? je to technicky možné???

toto

Posted: Wed May 06, 2009 11:31 am
by matus
samozrejme!

Posted: Wed May 06, 2009 12:26 pm
by krestan
to je chyba viacerych amater-mechanikov ze po demontazi lavej poloosi im cez diferencial vytecie prevodovy olej co na rozdiel od pravej poloosi ktora sa napaja cez 1000hran.. blbost je ze musis najprv vypustit olej odmontovat ten trojsrobovy satelit a tak poloos demontovat.. neviem ci to budes robit sam, alebo to das nejakemu skusenemu renault-mechanilovi.. ak to skusis solo s budes potrebovat poradit napis..

olej

Posted: Wed May 06, 2009 4:23 pm
by Andrej Rosák
Tak mi tečie olej z prevodovky... blbééé
asi to bude treba vymenit co najskôr ....
Chalani viete kde a ako v BA a okolí ??? poprípade nemáte niekto na predaj ???
ĎĎĎ

toto

Posted: Thu May 07, 2009 9:21 am
by matus
Pokial sa ta manzeta da vymenit sama, bez poloosi, tak zbehni trebars do peromy a objednaj si. Na 21ku stala asi 12E.

len manžeta

Posted: Thu May 07, 2009 9:26 am
by Andrej Rosák
Problém je v tom, že pri výmene ľavej manžety treba vypustiť olej z prevodovky a vybrať celú poloos.... a to keďže ju treba vymeniť, urobím to naraz ... len potrebujem vedieť či to zvládnem bez jamy... na parkovisku alebo či je niekto ochotný mi pomôcť... Ď

toto

Posted: Thu May 07, 2009 9:29 am
by matus
Zvladnes to uplne v poho na parkovisku! Ja som menil na parkovisku manzetu aj poloos!!

ok

Posted: Thu May 07, 2009 9:37 am
by Andrej Rosák
ok! objednávam poloos....

Posted: Thu May 07, 2009 11:09 am
by krestan
hmm a to naco ?? nechapem.. objednaj len manzetu....

poloos

Posted: Thu May 07, 2009 11:28 am
by Andrej Rosák
Lebo mi klepú v každej zákrute akoby chceli vyskočiť ... ale robia to už 3 roky.. :lol: :lol:

Posted: Thu May 07, 2009 11:44 am
by krestan
tak to ok.. inak mne klepala len 2 mesiace a potom mi ju v jeden pekny den vyrvalo von a bolo.. auto som musel dotiahnut.. kupil som jazdenu ale ta ide chvalabohu uz 2 roky

Posted: Thu May 07, 2009 6:55 pm
by Mario Horak
Výmenu poloosi zvládaš sám na parkovisku. Jediná záludnosť čo tam je, treba si dávať pozor pri doťahovaní manžety k prevodovke, lebo závit je v hliníku a dosť ľahko ho strhneš.