Cacabus Quintus GT Turbo ála Anarkiho Mein Kampf :-)
Posted: Sat Aug 29, 2009 1:59 pm
Prolog
Po drvivej skúške ohňom v gumárni na ZVS si istý pán Anarki uvedomil, že život je na to aby sa žil a nie na to aby sa naň človek „pripravoval“ a šetril. Tak sa napriek nevôli svojich rodičov pustil do progamingu a začal vymetať lan party jednu za druhou. Tu ale narazil na malý detail, potreboval auto nakoľko ho už nebavilo stále niekoho žiadať o odvoz a byť závislý na jeho príchode či dobrej vôli. Tak začal pátrať po niečom malom (o autách vedel vtedy prd. a chcel niečo malé do mesta s čím sa sa dobre parkuje a čo bude patrične rýchle. Ako správny amatér sníval o Mustangu žijúc v predstave že čím väčšia kubatúra tým vyšší výkon. Ako väčšinu svojich snov aj tu chcel uprednostniť srdce pred rozumom takže sa do finále dostal Golf 2 GTI Irmscher, Citroen AX GT, Honda Civic 4 Zylinder a Renault 5 GT. Všetkých kandidátov niekde zazrel, poobzeral si ich a zapáčili sa mu. Postupne sa vykrištalizoval aj štvrtý kandidát keď sa dozvedel, že existuje 1,4 motor ktorý s turbom dosahuje výkonu 120 koní. Takže Turbo nech to stojí čo to stojí.
Prišlo na rad testovanie výberu, všetci kandidáti mali svoje plus aj mínus no zakaždým to skončilo „ kurňa v tomto sa mám voziť to je nejaké škaredé, všedné jednoduché“ Zohnať GT Turbo na skúšku bol väčší oriešok ale nakoniec sa mu to podarilo. Interiér super, povozenie bezva. Až do chvíle než predávajúci povedal „A teraz ideme na Turbo.“ Prvá jazda v tomto drakovi vyvolala také vzrušenie že ešte dva dni potom nemohol poriadne spať. Bolo rozhodnuté. Začalo sa sťahovanie z internetu všetkého čo malo niečo spoločné s R5, od manuálov, cez obrázky až po technické diskusie a riešenia problémov.
Po drvivej skúške ohňom v gumárni na ZVS si istý pán Anarki uvedomil, že život je na to aby sa žil a nie na to aby sa naň človek „pripravoval“ a šetril. Tak sa napriek nevôli svojich rodičov pustil do progamingu a začal vymetať lan party jednu za druhou. Tu ale narazil na malý detail, potreboval auto nakoľko ho už nebavilo stále niekoho žiadať o odvoz a byť závislý na jeho príchode či dobrej vôli. Tak začal pátrať po niečom malom (o autách vedel vtedy prd. a chcel niečo malé do mesta s čím sa sa dobre parkuje a čo bude patrične rýchle. Ako správny amatér sníval o Mustangu žijúc v predstave že čím väčšia kubatúra tým vyšší výkon. Ako väčšinu svojich snov aj tu chcel uprednostniť srdce pred rozumom takže sa do finále dostal Golf 2 GTI Irmscher, Citroen AX GT, Honda Civic 4 Zylinder a Renault 5 GT. Všetkých kandidátov niekde zazrel, poobzeral si ich a zapáčili sa mu. Postupne sa vykrištalizoval aj štvrtý kandidát keď sa dozvedel, že existuje 1,4 motor ktorý s turbom dosahuje výkonu 120 koní. Takže Turbo nech to stojí čo to stojí.
Prišlo na rad testovanie výberu, všetci kandidáti mali svoje plus aj mínus no zakaždým to skončilo „ kurňa v tomto sa mám voziť to je nejaké škaredé, všedné jednoduché“ Zohnať GT Turbo na skúšku bol väčší oriešok ale nakoniec sa mu to podarilo. Interiér super, povozenie bezva. Až do chvíle než predávajúci povedal „A teraz ideme na Turbo.“ Prvá jazda v tomto drakovi vyvolala také vzrušenie že ešte dva dni potom nemohol poriadne spať. Bolo rozhodnuté. Začalo sa sťahovanie z internetu všetkého čo malo niečo spoločné s R5, od manuálov, cez obrázky až po technické diskusie a riešenia problémov.