Page 1 of 3
Posted: Thu Oct 22, 2009 6:33 pm
by Anarki
Posted: Tue Nov 17, 2009 8:12 pm
by erikson
a kedy to bude jazdit?
Posted: Tue Nov 17, 2009 8:31 pm
by Anarki
Myslíš mňa alebo Majmajka ?
Ja budem jazdiť s touto hlavou keď budem mať pre druhý motor kované piesty, ojnice, kľuku, nové olejové čerpadlo, novú vačku, tvrdšie pružiny, kovové tesnenie pod hlavu a zrepasované / vymenené turbo.
Moentálne som out of money takže je to skôr otázka 2010 - 2011
Posted: Wed Nov 18, 2009 10:15 am
by Majmajko
No ja rozhodne skor...
uz neikolko mensich (no tie dokazu viac potrapit) uprav a pojde kasna do zakladu
Posted: Sun Nov 22, 2009 9:49 am
by erikson
konečne bude na Slovensku GTT s alpine turbo motorom,moc sa tešim nato ked to ožije
Posted: Sun Nov 22, 2009 3:15 pm
by Anarki
To ja tiež,
neručím akurát za to, že to turbo čo je na fotkách tam pôjde nakoľko je to len olejom chladený šunt ktorý plnil nejakých 0,7 bar čo je pramálo na motor s takým potenciálom.
Posted: Sun Dec 06, 2009 11:58 pm
by oreille22
Anarki ak ale stlacas uz pripravenu zmes turbom tak ako to robila alpine turbo tak 0.7bar staci, kedze by teoreticky mohlo pri vyssom tlaku dojst k samozapaleniu zmesi este v sani, ci sa mylim ?
Posted: Mon Dec 07, 2009 8:51 am
by Majmajko
to urcite nebude robit... to by bol krok dopzadu
ale tak ako je to na GTT ... ma tam viac moznosti ladenia
Posted: Mon Dec 07, 2009 6:40 pm
by Anarki
Úprimne .... chvíľu som zvažoval že by som to urobil ako to mala Alpine kvôli jedinej veci a tou je dvojkomorový Weber - podstatne lepší základ pre ladenie motora než jednokomorová haraburda od Solexu čo je v sérii u R5GTT.
Lenže po spočítaní všetkých záporov som sa dostal k tomu, že túto časť prestavby nechám tak a časom si upravím Weber tak aby fungoval ako tlakový karburátor resp. možno spravím prestavbu na striekačku ale do toho sa mi veľmi nechce a to nielen z finančného hľadiska.
Posted: Wed Dec 16, 2009 1:03 pm
by oreille22
vstrekovanie paliva je better
hlavne co sa tyka presnosti davkovania zmesy, a podobnych veci. Ale samozrejme to stoji viac peniazkov kusok
Posted: Wed Dec 16, 2009 11:09 pm
by Anarki
To je mi jasné ale tie peniaze momentálne utekajú odo mňa takže zatiaľ EE. Navyše chcem na zadnej lište kufru nosiť provokačný nápis Carburateur.
Istý čas som ho nosil a v kombinácii s číslicou 1.4 sa veľmi osvedčil
Každý neznalec podcenil a potom neveril že sa táto kombinácia nachádza pod kapotou.
Posted: Thu Dec 17, 2009 1:12 am
by Majmajko
Ty si ale kruty k neznalcom.....
Ale viem si to predstavit ten pocit....... ano ano ano
Posted: Thu Dec 17, 2009 2:08 am
by Anarki
Neznalci sú krutý k týmto autám, ohovárajú, vysmievajú a podceňujú ....
Zaslúžia si príučku
Posted: Thu Dec 17, 2009 2:34 am
by MiKo
Ano, zasluzia:)
Zopar frajerov na velkych a silnych a hlavne novych autach som vyprasil, a to mala iba ubohych 70 konikov moja GTX..
Velmi dobre pocity v takych situaciach.
Posted: Fri Dec 18, 2009 3:05 am
by oreille22
chalani racing patri na uzavrete trate nie na ulice