Page 1 of 3

Posted: Thu Oct 22, 2009 6:33 pm
by Anarki
Vezmete ma do partie chlapci :P

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/AlpineImmortalBest#

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Keď som ju poprvýlrát zbadal, hneď mi došlo že toto je iná káva než tá paródia ktorá sa dáva na C1J-Turbo v sérii. Skoro dvakrát väčšie ventily, raz také hrubé váhadlá a veľký masív z hliníka ma presvedčily, že toto je správny smer na ceste spoľahlivosti, predimenzovania a zvyšovania výkonu. :wink:

Posted: Tue Nov 17, 2009 8:12 pm
by erikson
a kedy to bude jazdit?

Posted: Tue Nov 17, 2009 8:31 pm
by Anarki
Myslíš mňa alebo Majmajka ?

Ja budem jazdiť s touto hlavou keď budem mať pre druhý motor kované piesty, ojnice, kľuku, nové olejové čerpadlo, novú vačku, tvrdšie pružiny, kovové tesnenie pod hlavu a zrepasované / vymenené turbo.

Moentálne som out of money takže je to skôr otázka 2010 - 2011

Posted: Wed Nov 18, 2009 10:15 am
by Majmajko
No ja rozhodne skor...
uz neikolko mensich (no tie dokazu viac potrapit) uprav a pojde kasna do zakladu

Posted: Sun Nov 22, 2009 9:49 am
by erikson
konečne bude na Slovensku GTT s alpine turbo motorom,moc sa tešim nato ked to ožije

Posted: Sun Nov 22, 2009 3:15 pm
by Anarki
To ja tiež, :wink: neručím akurát za to, že to turbo čo je na fotkách tam pôjde nakoľko je to len olejom chladený šunt ktorý plnil nejakých 0,7 bar čo je pramálo na motor s takým potenciálom.

Posted: Sun Dec 06, 2009 11:58 pm
by oreille22
Anarki ak ale stlacas uz pripravenu zmes turbom tak ako to robila alpine turbo tak 0.7bar staci, kedze by teoreticky mohlo pri vyssom tlaku dojst k samozapaleniu zmesi este v sani, ci sa mylim ?

Posted: Mon Dec 07, 2009 8:51 am
by Majmajko
to urcite nebude robit... to by bol krok dopzadu
ale tak ako je to na GTT ... ma tam viac moznosti ladenia

Posted: Mon Dec 07, 2009 6:40 pm
by Anarki
Úprimne .... chvíľu som zvažoval že by som to urobil ako to mala Alpine kvôli jedinej veci a tou je dvojkomorový Weber - podstatne lepší základ pre ladenie motora než jednokomorová haraburda od Solexu čo je v sérii u R5GTT. :idea:
Lenže po spočítaní všetkých záporov som sa dostal k tomu, že túto časť prestavby nechám tak a časom si upravím Weber tak aby fungoval ako tlakový karburátor resp. možno spravím prestavbu na striekačku ale do toho sa mi veľmi nechce a to nielen z finančného hľadiska.

Posted: Wed Dec 16, 2009 1:03 pm
by oreille22
vstrekovanie paliva je better :) hlavne co sa tyka presnosti davkovania zmesy, a podobnych veci. Ale samozrejme to stoji viac peniazkov kusok

Posted: Wed Dec 16, 2009 11:09 pm
by Anarki
To je mi jasné ale tie peniaze momentálne utekajú odo mňa takže zatiaľ EE. Navyše chcem na zadnej lište kufru nosiť provokačný nápis Carburateur. :D
Istý čas som ho nosil a v kombinácii s číslicou 1.4 sa veľmi osvedčil :lol:
Každý neznalec podcenil a potom neveril že sa táto kombinácia nachádza pod kapotou. :D

Posted: Thu Dec 17, 2009 1:12 am
by Majmajko
Ty si ale kruty k neznalcom.....

Ale viem si to predstavit ten pocit....... ano ano ano
:wink:

Posted: Thu Dec 17, 2009 2:08 am
by Anarki
Neznalci sú krutý k týmto autám, ohovárajú, vysmievajú a podceňujú ....

Zaslúžia si príučku :lol: :twisted:

Posted: Thu Dec 17, 2009 2:34 am
by MiKo
Ano, zasluzia:)

Zopar frajerov na velkych a silnych a hlavne novych autach som vyprasil, a to mala iba ubohych 70 konikov moja GTX..

Velmi dobre pocity v takych situaciach.

Posted: Fri Dec 18, 2009 3:05 am
by oreille22
:idea: chalani racing patri na uzavrete trate nie na ulice ;)