R5 GTT Alpine
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Vezmete ma do partie chlapci
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/AlpineImmortalBest#
Keď som ju poprvýlrát zbadal, hneď mi došlo že toto je iná káva než tá paródia ktorá sa dáva na C1J-Turbo v sérii. Skoro dvakrát väčšie ventily, raz také hrubé váhadlá a veľký masív z hliníka ma presvedčily, že toto je správny smer na ceste spoľahlivosti, predimenzovania a zvyšovania výkonu.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/AlpineImmortalBest#
Keď som ju poprvýlrát zbadal, hneď mi došlo že toto je iná káva než tá paródia ktorá sa dáva na C1J-Turbo v sérii. Skoro dvakrát väčšie ventily, raz také hrubé váhadlá a veľký masív z hliníka ma presvedčily, že toto je správny smer na ceste spoľahlivosti, predimenzovania a zvyšovania výkonu.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Myslíš mňa alebo Majmajka ?
Ja budem jazdiť s touto hlavou keď budem mať pre druhý motor kované piesty, ojnice, kľuku, nové olejové čerpadlo, novú vačku, tvrdšie pružiny, kovové tesnenie pod hlavu a zrepasované / vymenené turbo.
Moentálne som out of money takže je to skôr otázka 2010 - 2011
Ja budem jazdiť s touto hlavou keď budem mať pre druhý motor kované piesty, ojnice, kľuku, nové olejové čerpadlo, novú vačku, tvrdšie pružiny, kovové tesnenie pod hlavu a zrepasované / vymenené turbo.
Moentálne som out of money takže je to skôr otázka 2010 - 2011
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
To ja tiež, neručím akurát za to, že to turbo čo je na fotkách tam pôjde nakoľko je to len olejom chladený šunt ktorý plnil nejakých 0,7 bar čo je pramálo na motor s takým potenciálom.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Úprimne .... chvíľu som zvažoval že by som to urobil ako to mala Alpine kvôli jedinej veci a tou je dvojkomorový Weber - podstatne lepší základ pre ladenie motora než jednokomorová haraburda od Solexu čo je v sérii u R5GTT.
Lenže po spočítaní všetkých záporov som sa dostal k tomu, že túto časť prestavby nechám tak a časom si upravím Weber tak aby fungoval ako tlakový karburátor resp. možno spravím prestavbu na striekačku ale do toho sa mi veľmi nechce a to nielen z finančného hľadiska.
Lenže po spočítaní všetkých záporov som sa dostal k tomu, že túto časť prestavby nechám tak a časom si upravím Weber tak aby fungoval ako tlakový karburátor resp. možno spravím prestavbu na striekačku ale do toho sa mi veľmi nechce a to nielen z finančného hľadiska.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
To je mi jasné ale tie peniaze momentálne utekajú odo mňa takže zatiaľ EE. Navyše chcem na zadnej lište kufru nosiť provokačný nápis Carburateur.
Istý čas som ho nosil a v kombinácii s číslicou 1.4 sa veľmi osvedčil
Každý neznalec podcenil a potom neveril že sa táto kombinácia nachádza pod kapotou.
Istý čas som ho nosil a v kombinácii s číslicou 1.4 sa veľmi osvedčil
Každý neznalec podcenil a potom neveril že sa táto kombinácia nachádza pod kapotou.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Neznalci sú krutý k týmto autám, ohovárajú, vysmievajú a podceňujú ....
Zaslúžia si príučku
Zaslúžia si príučku
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Ano, zasluzia:)
Zopar frajerov na velkych a silnych a hlavne novych autach som vyprasil, a to mala iba ubohych 70 konikov moja GTX..
Velmi dobre pocity v takych situaciach.
Zopar frajerov na velkych a silnych a hlavne novych autach som vyprasil, a to mala iba ubohych 70 konikov moja GTX..
Velmi dobre pocity v takych situaciach.
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR